No huh huh!
Kaupungilla juoksi joku ei mikään ihan laiha muija. Tai no ei sitä edes juoksuks voinu sanoo, sillei löntysteli. Mut hölkätä kai se yritti.
Tiukat caprimittasen juoksutrikoot jalassa. Ja pelkät urheiluliivit päällä! Toppi sillä oli vissiin ollu päällä, kun housun kauluksesta jotain sen näköstä lepatti.
Onneks oli ees pidemmät housut ko sortsit, ni ei näkyny valkoset löllyvät reidet.
Vatsamakkaroissa oli kyl ihan tarpeeks kattomista.
..anteeksi, jos ohiajajat saitte traumoja. Mulle tuli vaan niin kertakaikkisen kuuma, et oli pakko yrittää tehdä edes jotain. Lupaan ettei se toistu :ashamed:
Kaupungilla juoksi joku ei mikään ihan laiha muija. Tai no ei sitä edes juoksuks voinu sanoo, sillei löntysteli. Mut hölkätä kai se yritti.
Tiukat caprimittasen juoksutrikoot jalassa. Ja pelkät urheiluliivit päällä! Toppi sillä oli vissiin ollu päällä, kun housun kauluksesta jotain sen näköstä lepatti.
Onneks oli ees pidemmät housut ko sortsit, ni ei näkyny valkoset löllyvät reidet.
Vatsamakkaroissa oli kyl ihan tarpeeks kattomista.
..anteeksi, jos ohiajajat saitte traumoja. Mulle tuli vaan niin kertakaikkisen kuuma, et oli pakko yrittää tehdä edes jotain. Lupaan ettei se toistu :ashamed: