Kaunis pieni elämä -blogista pohdintaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta tämä on ihana blogi, sitä lukiessa tulee niin hyvä mieli. Välillä myöskin kateus. Olen silti ajatellut, että varmasti heidänkin elämässä on niitä vähemmän onnellisia asioita, mutta mitä niitä koko kansalle kuuluttamaan. Blogi on hyvä juuri tuollaisena! Ainut miinus oli kun laittoi sen nettikaupan (nature?) linkin ja että hänen piti valita sieltä suosikkituotteet. Toivon suuresti ettei jutut muutu tuollaiseksi kaupalliseksi mainostamiseksi. Toki firmat saa kaupankäyntiin vauhtia jos suosittu blogisti esittelee tuotteita sivulla, harmi sinänsä..:/

[QUOTE="vieras";24701000]Ovatko ihmiset oikeasti näin höynäytettävissä?

Tekisi mieli melkein aloittaa itse samanlainen feikkiblogi jos se kerran vetää näin helposti ihmisiä kuin höyryävä tuore lehmänläjä kärpäsiä puoleensa.[/QUOTE]

Feikkiblogejakin on helppo tehdä ja niitä on olemassa, mutta tämä ei ole sellainen. Toivoisin, että osoittaisit edes yhden faktan, joka todistaisi siihen, että nämä ihmiset ovat näyttelijöitä. Toistaiseksi väitteesi lepää niin sanotusti täydellisesti ilmassa. :D

[QUOTE="rose";24701049]Minusta tämä on ihana blogi, sitä lukiessa tulee niin hyvä mieli. Välillä myöskin kateus. Olen silti ajatellut, että varmasti heidänkin elämässä on niitä vähemmän onnellisia asioita, mutta mitä niitä koko kansalle kuuluttamaan. Blogi on hyvä juuri tuollaisena! Ainut miinus oli kun laittoi sen nettikaupan (nature?) linkin ja että hänen piti valita sieltä suosikkituotteet. Toivon suuresti ettei jutut muutu tuollaiseksi kaupalliseksi mainostamiseksi. Toki firmat saa kaupankäyntiin vauhtia jos suosittu blogisti esittelee tuotteita sivulla, harmi sinänsä..:/[/QUOTE]

Onhan siellä ennenkin ollut tuollaisia vastaavia ja juuri taannoin mainitsi, että meandilta lähetettiin paketti. Eikös sekin ollut tullut vähän mainoksena? Niin minä ymmärsin ainakin.

No johan on siirappinen elämä. Nyt on tuo täydellisyys nähty, voin palata omaan epätäydelliseen arkeeni.

n035.gif

Eihän tuossa blogissa näy kuin pieni pintaraapaisu heidän elämästään, eli ei sen perusteella vielä voi kovin paljoa tietää. Toki puitteet on kauniit, samoin kuin ihmiset jne. Ja kun on kysymys tuon tyylisestä blogista niin toki luonnollisesti laitetaan esille ne kuvat missä kaikki on kaunista ja "täydellistä". Mutta eihän se tarkoita sitä että kaikki olisi aina tiptop.

[QUOTE="rose";24701049]Ainut miinus oli kun laittoi sen nettikaupan (nature?) linkin ja että hänen piti valita sieltä suosikkituotteet. Toivon suuresti ettei jutut muutu tuollaiseksi kaupalliseksi mainostamiseksi. Toki firmat saa kaupankäyntiin vauhtia jos suosittu blogisti esittelee tuotteita sivulla, harmi sinänsä..:/[/QUOTE]

Anne ei oikein selvästi ilmaissut, että oliko saanut ilmaiseksi nuo esittelemänsä tuotteet. Muotiblogeissa oli joku aika sitten keskustelua, miten harhaanjohtavasti jotkut laittaa tuotelahjat esille blogiinsa, ja olisi hyvä ihan selkeästi ilmaista, että ''x on saatu ilmaiseksi yritykseltä y'', tai ''x on tuotelahja''.

Alkuperäinen kirjoittaja kyyylllä;24700712:
Mä tein analyysini sen perusteella, mitä tiedän niistä ihmisistä, joilla näyttää samalta, jotka pitävät samoja asioita tärkeinä jne.
Ei vittu!! :laugh:
Onko dosetissa nyt pillerit menneet vähän sekasin?

Oho, luin vähän pitemmälle blogia ja se takkatulen edessä rottinkituolissa istuva Anne -kuva pisti naurattamaan :D Onkohan niillä kamera koko ajan hollilla photo opseja varten? Samoin ne siilikuvat vaikuttivat erittäin teennäisiltä.

Tämähän toimii! Epäilin ensin, mutta kivasti tulee mainosta nettipuodille.

Tässä muuten osoite, ellette vielä tiedä sitä :)
http://www.kaunispienielamashop.com
Kiitos ja tervetuloa ostoksille :)

(BTW.. niiden, joilla on fyffet vähissä pari viikkoa ennen elareita, ei kannata tulla asioimaan ;))

[QUOTE="haha";24700879]No niin, ja siellä toinen kateellinen... Tuo "kyyllän" kommentti oli kyllä huvittava. Viiltävä analyysi: siisti ja kaunis koti = tylsä ja totinen perhe

:laugh:

Olette huvittavia.[/QUOTE]

En ole kateellinen. Minua vaan huvittaa miten te täällä suupielet vaahdoten puolustatte tuota Annea, että heidän elämä tosissaan on noin täydellistä ja siirappista, mistään ei voi löytyä pienintäkään negatiivista asiaa. Eekä edes tunne koko ihmistä tai tiedä mitään heidän elämästään. Kun on kaunis ja menestyvä ihminen, niin kaikki on heti mielistelemässä ja ahteria nuolemassa, jospa siten olisi itsekin (omassa mielessään) vähän tuon Annen kaltainen, ja saisi omaankin elämään vähän sitä hohtoa ja glamuuuuuria.

Anne ei oikein selvästi ilmaissut, että oliko saanut ilmaiseksi nuo esittelemänsä tuotteet. Muotiblogeissa oli joku aika sitten keskustelua, miten harhaanjohtavasti jotkut laittaa tuotelahjat esille blogiinsa, ja olisi hyvä ihan selkeästi ilmaista, että ''x on saatu ilmaiseksi yritykseltä y'', tai ''x on tuotelahja''.

No mun mielestä siinä ei ollut epäselvää. Kertoi saaneensa valita mieleisimmät tuotteet heiltä. Eli sai ne ilmaiseksi ja toki se edellyttää niiden mainostamista blogissa. Onhan minullakin täysi oikeus valita sieltä nettipuodista tuotteet joista pidän eniten. MInä vain joudun maksamaan niistä. :D En voisi siis kirjoittaa omaan blogiini että "sain valita henkkamaukan nettipuodista mieleisimmät vaatteet lapsille". No totta helvetissä saan valita. :D

Oho, luin vähän pitemmälle blogia ja se takkatulen edessä rottinkituolissa istuva Anne -kuva pisti naurattamaan :D Onkohan niillä kamera koko ajan hollilla photo opseja varten? Samoin ne siilikuvat vaikuttivat erittäin teennäisiltä.
Aika helvetin sokea ja sinisilmäinen täytyy olla sen joka uskoo että tuossa blogissa mikään muu olisi aitoa kuin verkossa tapahtuva mainonta ja kaupanteko. Mutta silti se uppoaa mammoihin kuin häkä ja kauppa käy.

Mulla on vähintäänkin yhtätäydellinen elämä. Ihan real life. Mä vaan tykkään rososemmasta. Mutta mä elän elämää jossa on täydellinen mies ja lapset, ihana koti, kivat harrastukset, haastava työ jne Kaikki löytyy - vaan ihan eri tyylilajissa ja kuosissa.

Siis mitä te jaksatte aina vaahdota tuosta blogista. Se on vaan blogi, blogin pitäjä voi kirjottaa sinne mitä haluaa ja jättää kirjoittamatta mitä haluaa. Samoin kuvien kanssa. Uskon, että ovat ihan normaali perhe, mutta blogiin laitetaan vaan ne ihanat ja positiiviset jutut, eikä sitä negatiivista ei niin kivaa puolta elämässä.

Tälläaisesta aloituksesta ja ketjusta ei kyllä paista lämpi mikään pyytteetön ihmetely vaan niin totaalisen räikyvä kateus että ei tosikaan.

Oikeasti, ettekö te voi elää ilman että " kyllä niillä varmasti kulissien takana on kurjaakin "

:D

[QUOTE="vieras";24701341]Aika helvetin sokea ja sinisilmäinen täytyy olla sen joka uskoo että tuossa blogissa mikään muu olisi aitoa kuin verkossa tapahtuva mainonta ja kaupanteko. Mutta silti se uppoaa mammoihin kuin häkä ja kauppa käy.[/QUOTE]

Tässä on vaan ongelmana se, että blogi oli olemassa jo pitkään ennen kuin he keksivät avata nettikaupan.

[QUOTE="vieras";24701421]Tälläaisesta aloituksesta ja ketjusta ei kyllä paista lämpi mikään pyytteetön ihmetely vaan niin totaalisen räikyvä kateus että ei tosikaan.

Oikeasti, ettekö te voi elää ilman että " kyllä niillä varmasti kulissien takana on kurjaakin "

:D[/QUOTE]
Oletko päissäsi, vai miks nuo typot?

[QUOTE="vieras";24701423]Onko tuon mies täys kaappihomo?

Eikai tuolla kukaan heteromies viihtyisi puolta tuntia kauempaa.[/QUOTE]

monienkin naisbloggaretten kodeista olen ajatellut ihan samaa. miten ihmeessä mies sopii tuollaisiin yltiönaisellisiin valkoisiin unelmiin? ja jos sopii, niin millainen se mies oikein on?