V
"vieras"
Vieras
Kyllä Kauniin pienen elämän mies varmaan kovasti kärsii, kun on kotona kaunis nuori vaimo, kolme ihanaa lasta ja koti laitettu nätiksi. Ihan itkettää hänen puolestaan tuollainen ahdistava täydellisyys.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä me näemmekin. Aloittajan tapaiset ihmiset vaan eivät ilmeisesti osaa nähdä omassaan (ja siksi joku sisustusblogi tuntuu niin pahalta).Jokainen vois katsoa ympärilleen ja nähdä sitä kauneutta ihan omassa elämässään:
Mulla esmes makaa ukko tuolla sohvalla ja kuorsaa -> kaunista
Kissa pudotti kukkapurkin ja katsoi mua viattomasti -> kaunista
Tyttäreni on samassa balettikoulussa kuin Annabel.
No älä!
Minunkin mieheni tykkää valita värejä kotiin, miettiä millainen lattia tulee yläkerran aulaan, millainen kattokruunu makuuhuoneeseen... millaisia esineitä minnekin. Se on ihan normaalia elämää se.
Ja miten joka päivään melkein tuntuu mahtuvan joku, jonka jakeluun ei mene tuon blogin idea? Luuleeko joku oikeasti, että elämä on aina yhtä auvoista siellä, kuin niissä kuvissa on? Vai eikö teillä koskaan ole siistiä, kynttilät pala ym? Sääli, jos näin.
Tässä on vaan ongelmana se, että blogi oli olemassa jo pitkään ennen kuin he keksivät avata nettikaupan.
Alkuperäinen kirjoittaja kyyyllä;24700641:Itse kaipaan niitä naurun hetkiä, hassuja sattumuksia, elämisen ääniä ja pieni kaaoskin on mun makuun, koska se on sellaista ns. täyttä elämää! Meillä ei puunata jatkuvasti eikä tuunata ja näin jää aikaa hassuttelulle, kyläilyille, HopLop-käynnille, uimahallissa polskimiselle, syksyn lehtikasoissa telmimiselle jne. Heillä varmasti nuo arjen riemut on vähissä. Heillä ilo ja tyytyväisyys syntyy siitä, että asiat saa hoidettua "täydellisesti" ja kaikki näyttää siistiltä ja sliipatulta.