Kaunis pieni elämä -blogista pohdintaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24701423]Onko tuon mies täys kaappihomo?

Eikai tuolla kukaan heteromies viihtyisi puolta tuntia kauempaa.[/QUOTE]

Niin sinähän olet käynyt heidän kotonaan ja tavannutkin olet Michaelin?

[QUOTE="vieras";24701449]monienkin naisbloggaretten kodeista olen ajatellut ihan samaa. miten ihmeessä mies sopii tuollaisiin yltiönaisellisiin valkoisiin unelmiin? ja jos sopii, niin millainen se mies oikein on?[/QUOTE]
Tämän
Arkirakkaus
bloggaajan mies tekee luultavasti töitä 24/7, eikä juurikaan halua olla kotonaan, kun akka pistää menemään kaikki rahat, mitä tulee.

[QUOTE="vieras";24701455]Niin sinähän olet käynyt heidän kotonaan ja tavannutkin olet Michaelin?[/QUOTE]

En, en ole. Eihän siinä mitään pahaa ole jos tykkää pojista, eikä kysymyksistä tarvitse suuttua. Mutta mietityttää vaan miten kukaan mies voi ja haluaa asua moisten prinsessatilpehöörin ja romantiikkahömpötyskaaoksen keskellä.

[QUOTE="vieras";24701482]En, en ole. Eihän siinä mitään pahaa ole jos tykkää pojista, eikä kysymyksistä tarvitse suuttua. Mutta mietityttää vaan miten kukaan mies voi ja haluaa asua moisten prinsessatilpehöörin ja romantiikkahömpötyskaaoksen keskellä.[/QUOTE]

Miksei voisi? Asunhan minäkin tietokoneen osien, johtojen ja ruuvimeisseleiden keskellä, vaikka ne ei ihan mun unelmasisustukseen kuulu :D

[QUOTE="vieras";24701496]Miksei voisi? Asunhan minäkin tietokoneen osien, johtojen ja ruuvimeisseleiden keskellä, vaikka ne ei ihan mun unelmasisustukseen kuulu :D[/QUOTE]

Asutko autotallissa vai tietokonehuollossa?

[QUOTE="vieras";24701449]monienkin naisbloggaretten kodeista olen ajatellut ihan samaa. miten ihmeessä mies sopii tuollaisiin yltiönaisellisiin valkoisiin unelmiin? ja jos sopii, niin millainen se mies oikein on?[/QUOTE]

Mun miehelle on ihan sama mitä sisutus on, ei sitä kiinnosta. Joten sisustan kuten minua huvittaa.

[QUOTE="vieras";24701482]En, en ole. Eihän siinä mitään pahaa ole jos tykkää pojista, eikä kysymyksistä tarvitse suuttua. Mutta mietityttää vaan miten kukaan mies voi ja haluaa asua moisten prinsessatilpehöörin ja romantiikkahömpötyskaaoksen keskellä.[/QUOTE]
Mistä sitten päättelet, että heidän kotonaan kaikki on täynnä "prinsessatilpehööriä ja romantiikkahömpötystä"?

[QUOTE="vieras";24701539]Mistä sitten päättelet, että heidän kotonaan kaikki on täynnä "prinsessatilpehööriä ja romantiikkahömpötystä"?[/QUOTE]

Olen kyllä seurannut blogia ja katsellut kuvia aikaisemminkin. Kyllä siitä aika kattavan kuvan saa heidän elämästään ja asunnon "viihtyisyydestä"

[QUOTE="vieras";24701546]eipä taida sitten erityisemmin kiinnostaa koti muutenkaan[/QUOTE]

Mistä niin päättelet? Ei kai se, että ei ole kiinnostunut sisutuksesta tarkoita sitä, ettei koko koti kiinnosta....

[QUOTE="vieras";24701576]Ei se iso vika tarvii olla, jos se on korvien välissä. Ukkosi on imbesilli, jos se ei nää, kuule eikä tajua ympäristöään.

Ei ole tosi mies se, joka nukkuu vaaleanpunaisessa sängyssä ympäröitynä ruusuilla ja perhosilla. Ei vaan ole!

[/QUOTE]

Mäkin olen varmaan sitten imbesilli kun mulle on ihan sama missä mä nukun kunhan sänky on mukava.

on se ihanaa miehen kanssa istuksia kurkkunaamiot kasvoilla pikkusormet pystössä teetä siemaillen ja ihastella kaunista interiööriä.
kivaa kun on miehen kanssa noin paljon yhteistä. sehän tuo parisuhteelle uusia ulottuvuuksia :laugh:

[QUOTE="vieras";24701548]Olen kyllä seurannut blogia ja katsellut kuvia aikaisemminkin. Kyllä siitä aika kattavan kuvan saa heidän elämästään ja asunnon "viihtyisyydestä"[/QUOTE]

Itse olen ainakin ihan umpihetero ja en näe mitään syytä, miksi en viihtyisi heidänkin talossaan. Itse pidän ehkäpä merihenkisemmästä ja valkoisemmasta sisustustyylistä, Tietynlaisesta huvilamaisuudesta. No, mitä merenrannalla asuvalta voi oikeastaan muuta odottaakaan?

Millaisesta sisustustyylistä miehen "kuuluisi" pitää? Etelävaltion lipusta kotibaarin takaseinällä?

Kyllä mieskin saa olla kiinnostunut sisustamisesta ja sen semmosesta, mutta enpä ole vielä semmosta miestä tavannut joka pitäisi tuommoisesta hmm.. erittäin feminiisestä sisustuksesta, mutta kaippa semmoisiakin sitten on jotka siitä pitävät.

[QUOTE="sasa";24701671]Itse olen ainakin ihan umpihetero ja en näe mitään syytä, miksi en viihtyisi heidänkin talossaan. Itse pidän ehkäpä merihenkisemmästä ja valkoisemmasta sisustustyylistä, Tietynlaisesta huvilamaisuudesta. No, mitä merenrannalla asuvalta voi oikeastaan muuta odottaakaan?

Millaisesta sisustustyylistä miehen "kuuluisi" pitää? Etelävaltion lipusta kotibaarin takaseinällä?[/QUOTE]

Maskuliinisesta, minimalisesta, graafisesta, modernista?

[QUOTE="vieras";24701693]Maskuliinisesta, minimalisesta, graafisesta, modernista?[/QUOTE]

Jaa, että kromia ja lasia? Ja joku tusinakalligrafi seinällä? Ääh, ei kiinnosta. Pidän enemmän merihenkisyydestä ja vaikkapa New England-tyylisistä kodeista.

[QUOTE="sasa";24701770]Jaa, että kromia ja lasia? Ja joku tusinakalligrafi seinällä? Ääh, ei kiinnosta. Pidän enemmän merihenkisyydestä ja vaikkapa New England-tyylisistä kodeista.[/QUOTE]

On sulla aika köyhä mielikuvitus.

[QUOTE="vieras";24701685]Kyllä mieskin saa olla kiinnostunut sisustamisesta ja sen semmosesta, mutta enpä ole vielä semmosta miestä tavannut joka pitäisi tuommoisesta hmm.. erittäin feminiisestä sisustuksesta, mutta kaippa semmoisiakin sitten on jotka siitä pitävät.[/QUOTE]

näinpä harvemmin tosiaan miehet noin sisustaa ja vaikea kuvitella tavallista miehistä miestä tuollaisen rekvisiitan keskelle.
mutta onhan toki olemassa miehiä, jotka tykkäävät pukeutua naisellisesti, hameisiin, korkkareihin, meikata yms.

[QUOTE="vieras";24701776]näinpä harvemmin tosiaan miehet noin sisustaa ja vaikea kuvitella tavallista miehistä miestä tuollaisen rekvisiitan keskelle.
mutta onhan toki olemassa miehiä, jotka tykkäävät pukeutua naisellisesti, hameisiin, korkkareihin, meikata yms.[/QUOTE]

Ei nyt herranjumala kukaan aikuinen VOI olla noin kateellinen. :D
Hahahaa, kaikkea sitä näkee.