Kaunis pieni elämä - blogi, voi ei taas!

• Viestiketjun aloittaja alkuper.
  • Ensimmäinen viesti
terkka
asiasta kukkaruukkuun: joku aiempi kirjoittama mainitsi linnan minkä anne oli tehnyt ja itse oli sitten muuntamalla tehnyt sen, oisko tietoa missä se linnajuttu tuolla blogissa on? onko tuolla hakutoimintoa, vai olenko sokea? :D

olipa ihana blogi, todella kaunis koti :) ja tuota oli kiva lukea ihanan rauhoittava musiikki taustalla ja kauniisti kirjoitettu juttu. tykkäsin paljon. itse en osaa kadehtia, koska kenellä vaan on mahollisuuksia moiseen elämään lähtekää opiskelemaan ja hankkikaa kunnon ammatit ja siihen vastaavaa työtä ! kuka vain voi palkata sisustussuunnittelian, kyllä tulee kaunis koti ! tuli tosi hyvä alku päivälle tuosta blogista :) ja itsehän lähden kaverin ja lapsien kanssa kirppareille :)

terkka
siis kirpparihan on mikä parhain paikka löytää kampetta sisutukseen, edullisesti. Ja jos yhtään osaa maalata, niin mieluista tulee! Kirpparille suuntaamme siis ja sisustamme minkä ehdimme! Kateelliset älkööt vaivautuko vaan jatkakoon räkänokkiensa niistämistä, siitäkins aa luksusta, kun vaihtaa nessun kangasnenäliinaan. Kiitos nam. t. terkka joka on kyllästynyt ainaiseen kitinään: "kun muilla menee aina hyvin eikä mulla koskaan"....

miettikääs
miksi täällä kaikki väittää, että nuo on kovin rikkaita? eihän siihen sisustamiseen välttämättä paljon rahaa ole mennyt, on vaan alusta asti tehnyt taloa vaaleilla sävyillä ja paljon on vissiin tuunaillut itsekkin vanhoja huonekaluja valkoiseksi.. on mullakin vanha ja halpa ruokapöytä, jonka hioin ja maalasin valkoiseksi, eikä hintaa tullut kuin maalien verran. vaneri ei kaupassa ihan älyttömiä maksa ja kun taitoa löytyy, pystyy siitä taikomaan vaikka mitä lastenkalusteita, myös lelulaatikoita sun muita on helppo tehdä itse, ei se kovin paljoa maksa, kyllähän noihin jonkun verran sitä aikaa menee, mutta kyseinen tyttöhän on kotona, hänellä on aikaa selailla lehtiä, tehdä suunnitelmat ja sitten alkaa toteuttamaan niitä. kun omistaa vielä työtä helpottavia työkaluja, niin ei niissä sitten kauaa menekkään. me ollaan keskituloinen perhe ja asutaan vanhassa ok-talossa, jota rempataan parhaillaan, kaunista sisustusta tänne yritän loihtia valikoimalla niitä tiettyjä pintamateriaaleja ja värejä, joista tykkään, koitan laittaa koko talon yhtenäiseen sisustukseen, ja tuunailen sitten jo olemassaolevia kalusteita uuteen väriin, mikäli ne eivät sovi muiden kalusteiden kaveriksi, ja hintaa tulee ihan yhtäpaljon, kuin sisutaisin rumasti.

"Minä"
asiasta kukkaruukkuun: joku aiempi kirjoittama mainitsi linnan minkä anne oli tehnyt ja itse oli sitten muuntamalla tehnyt sen, oisko tietoa missä se linnajuttu tuolla blogissa on? onko tuolla hakutoimintoa, vai olenko sokea? :D
Kaunis pieni elämä: Perjantai!

Tässä linkki blogin ko. kohtaan. Siellä täytyy vaan selata taaksepäin niitä juttuja / sivuja. Tuosta kun selaat taaksepäin vielä, löytyy linnan rakennusvaiheita.

....
mä en ymmärrä miksei mua kiinnosta seurata kyseistä blogia? kerran vilasin ku joku hehkutti sitä täällä ja ajattelin, että aijjaa :eek: jokainen tyylillään. mä en viihtyis tollasessa kodissa. näyteikkunalla.

"Minä"
Mua viehättää tuossa blogissa juuri tuo itse tekeminen. Eihän siinä mitään hohtoa olisi jos vaan olisi kuvia, että kattokaa mitä me on ostettu. Tuolla Annella on taitoa ja silmää kaikelle kauniille, sen takia minä seuraan blogia.

"vieras"
Kauniit on puitteet jotenkin sielä on vaan yksi joka ei kuulu joukkoon nimittäin blogin pitäjä itse, ihan kun eksyksissä oleva surullinen pikkutyttö.
Raskausajan ruokavalio kanssa pisti silmään, aurajuusto ja halloum, eikös nää juuri ole kiellettyjä.

[QUOTE="vieras";24411371]Kauniit on puitteet jotenkin sielä on vaan yksi joka ei kuulu joukkoon nimittäin blogin pitäjä itse, ihan kun eksyksissä oleva surullinen pikkutyttö.
Raskausajan ruokavalio kanssa pisti silmään, aurajuusto ja halloum, eikös nää juuri ole kiellettyjä.[/QUOTE]

Eikös niitä saa kuumennettuna syödä?

En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät voi ymmärtää, että tuo bloginpitäjän elämä on ihan yhtä aitoa elämää kuin muidenkin. Ja eritoten en ymmärrä teitä, jotka tuon blogin perusteella luulette, ettei siellä koskaan kukaan kiukkua tai etteikö siellä olisi sotkuista tai pölyä jossain, tai vanhemmat joskus väsyneitä. Uskotteko te kaiken, mitä näette heti, kyselemättä?

"Minä"
[QUOTE="vieras";24411371]Kauniit on puitteet jotenkin sielä on vaan yksi joka ei kuulu joukkoon nimittäin blogin pitäjä itse, ihan kun eksyksissä oleva surullinen pikkutyttö.
Raskausajan ruokavalio kanssa pisti silmään, aurajuusto ja halloum, eikös nää juuri ole kiellettyjä.[/QUOTE]

En kyllä käsitä millä perusteella olisi surullinen ja eksyksissä oleva. Päin vastoin iloisen ja onnellisen oloinen, täynnä energiaa. Jaksaa tehdä ja touhuta kaiket päivät.

Mua ärsyttää tuossa blogissa eniten - ei ne kuvat - vaan kirjoitustyyli. Ensinnäkään en voi sietää, että hirmu monen otsikon perässä on kaksi pistettä. Otsikkoon ei kuulu pistettä - mutta joskus tyylikeinona voisi käyttää kolmea pistettä.

Kirjoittaja itsekin sanoo, että kirjoittaa tekstarityylillä. Mun mielestäni kirjoitusten tyyli on pahasti ristiriidassa kauniiden, harkittujen ja tunnelmallisten kuvien kanssa. Etenkään hymiöt eivät tunnu istuvan luontevasti.

Mutta joo, kukin tyylillään. ONNEKSI tämäkään blogi ei ole täydellinen, sillä täydellisyys on tylsää.

"hehee"
Mua ärsyttää tuossa blogissa eniten - ei ne kuvat - vaan kirjoitustyyli. Ensinnäkään en voi sietää, että hirmu monen otsikon perässä on kaksi pistettä. Otsikkoon ei kuulu pistettä - mutta joskus tyylikeinona voisi käyttää kolmea pistettä.

Kirjoittaja itsekin sanoo, että kirjoittaa tekstarityylillä. Mun mielestäni kirjoitusten tyyli on pahasti ristiriidassa kauniiden, harkittujen ja tunnelmallisten kuvien kanssa. Etenkään hymiöt eivät tunnu istuvan luontevasti.

Mutta joo, kukin tyylillään. ONNEKSI tämäkään blogi ei ole täydellinen, sillä täydellisyys on tylsää.
Onneksi riepu se sun blogi oli täydellinen, on varaa arvostella! :xmas:

"vieras"

:D Sun ärsyyntyminen on niin ennakoitavissa, se on tylsää. Ei sun siitä tarvitse aina erikseen mainita, kaikki tietää.

"vieras"
Tykkään tuosta blogista juuri sen takia,että siinä on kauniita kuvia ja hyvin toteutettuja juttuja.Räkää ja paskaa on omasta takaa näytön tällä puolen,en halua lukea ja katsoa toisten räkää ja paskaa,kun saan perseeni paskan yli raahattua tähän koneelle.

[QUOTE="hehee";24440350]Onneksi riepu se sun blogi oli täydellinen, on varaa arvostella! :xmas:[/QUOTE]

No, hyvä jos se on sun mielestä täydellinen. Itse löydän paljonkin asioita, joita petrata. Mutta otan tämän äärimmäisenä kehuna :).

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä