Kaunis pieni elämä - blogi, voi ei taas!

• Viestiketjun aloittaja alkuper.
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kuka haluaisi lukea blogeista aina arkisista ja rumista asioista. Niitä on oma elämä jo täynnä. Kauniista on ihan lupa nauttia, vaikkei siihen itse pystyisikään. Hatunnosto niille, jotka jaksavat muita ilmaiseksi ihastuttaa ja viihdyttää blogeissaan.

"Minä"
[QUOTE="vieras";24392478]Kuka haluaisi lukea blogeista aina arkisista ja rumista asioista. Niitä on oma elämä jo täynnä. Kauniista on ihan lupa nauttia, vaikkei siihen itse pystyisikään. Hatunnosto niille, jotka jaksavat muita ilmaiseksi ihastuttaa ja viihdyttää blogeissaan.[/QUOTE]

Kyllä myös sellaiset realistiset elämänmakuiset blogit on hyviä. Mutta jotenkin tossa blogissa käydessäni haluan uppoutua sellaiseen haavemaiseen kauneuden ja inspiraation maailmaan.

Heehehee..
miten jonkun elämä voi olla noin täydellistä??
voi itku tätä mun köyhää, ankeaa, pölyistä, paskaista, ahdasta, sotkuista, naarmuista, rasittavaa, väsyttävää, ystävätöntä ja seksitöntä läskin elämää...pennutkin vaan huutaa ja tappelee ja ukko vetää keppanaa naamaan...taidan hypätä koivuun kiikkumaan.
sun elämä realistisemmalta...

Keittiönoita
Tuo on kieltämättä kaunis blogi. Yksi harvoja, mitä seuraan. Ja aina, kun käyn sitä lukemassa, tulee mieleen, että voisi itsekin joskus tehdä jotain muutakin kuin homehduttaa takapuoltaan tässä työtuolissa :D Lasten ollessa pieniä sain aikaiseksi vaikka mitä, mutta silloin ei vielä ollutkaan World Wide Webiä.

"vieras"
[QUOTE="öö";24392363]taitaa olla ukko lemminkäisen toimitusjohtaja tai jtn[/QUOTE]

ihan tavallinen myyjä maatalousmarketissa. Ja aikamoinen vilkkusilmä, tosin niin ne kaikki miesmyyjät taitaa olla. Ei mun makuun ollenkaan. Mutta blogi on kiva ja upeita juttuja jaksaa bloginpitäjä tehdä. Kaunista tosiaan.. :)

"vieras"
Täällä oli jokin aikaa sitten tuon talon osoite, näkyy google mapsissa kuvien kera, siinä huomaa miten valokuvilla saa näytettyä mitä haluaa =)
Ihan kiva talo ja koti, mut mä tykkään omastani enempi ;) toi on liian vaalea ja steriili mulle

melvin
No joo, tosi kauniisti tehty blogi, täytyy myöntää. Huolellinen, siisti ja kaunis, mutta niin mitäänsanomaton ja klisheinen. Kuin suoraan sisustuslehdestä. Tyttö, jolla on maha pystyssä, näyttää järkyttävän nuorelta. Onko hän ihan teiniäiti? Mitä tämä oikein on. Miksi jollain selittämättömällä tavalla sivuista tulee huono olo? Ikään kuin ne muistuttaisivat siitä, että elämä ei ole koskaan näin yksinkertaista, eikä kaunista. Eikä se ole sileää, ongelmatonta, niin kuin näissä kuvissa.

• Tykkää
Reactions: tiinelli
"..."
[QUOTE="Vieras";24392683]villa hertzen eli rikasta sukua :)[/QUOTE]

Paikallisessa lehdessä oli bloginpitäjästä kerran juttua. Villan nimi ei millään tapaa liittynyt perheeseen.

Yhteistyössä