Kaunis nainen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hän!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hän!

Vieras
Oletko koskaan nahnyt livena (jatetaan siis nyt television filmitahdet ja lehtien mallit kerrankin pois laskuista) naisen joka oli niin kaunis etta han todella savaytti sinut?

Jos kylla, niin missa nait hanet ja milta han naytti, mika teki hanesta niin erityisen?

Itse nain Roomassa Italiassa naisen joka oli epatodellisen kaunis, hanessa oli ne kaikkipiirteet jotka ovat yleisesti katsottu kauniiksi, pitka, kauniit rinnat, elegantti olemus, upeat kasvot, hieno luusto, kapea vyotaro, pitkat saaret, sopot huulet, bambin/kissan silmat jne.. Oikeasti han tuntui epatodelliselta, enka ollut toki ainoa joka hanta hammasteli.

kerro sina milta sinuun vaikutuksen tehnyt nainen naytti! :)

nähnyt. Kaksi vuotta sitten Las Palmasin vanhan kaupungin eräässä kahvilassa istui TODELLA kaunis nainen. Hän joi cafe con leche:ä, söi jotain kermaleivosta ja edessään lasi punaviiniä. Istuin parin pöydän päässä ja en saanut silmiäni irti hänestä. Tiesin että hän huomasi tuijotukseni mutta otti sen kovin tyynesti, tiesi olevansa hyvännäköinen, kuin veistos. Toinen tapaus oli suomessa. Erään keskisuomalaisen huoltoaseman kahviossa istui myös huomiotaherättävän kaunis nainen,hän oli suomalainen. Todella ihana tapaus,kaunis,ylväs ryhti jne. Hänkin oli matkalla en tiedä mihin mutta sinne hän jäi istumaan kun lähdin jatkamaan matkaa.

Kauan sitten lukiolaisena matkustin bussilla kotia kohti (Jyväskylässä) ja eräällä pysäkillä kyytiin astui HÄN. Hän jota en ole saanut sen jälkeen pois mielestäni, vaikka en ole häntä sen koommin nähnyt. Tuo nainen oli itseäni ehkä 10 vuotta vanhempi, eikä mitenkään erikoisesti pukeutunut, mutta jokin hänessä iski minuun kuin miljoona volttia. Tunnetuista naisista hän muistutti ehkä lähinnä Jennifer Anistonia. Nainen poistui bussista pari pysäkkiä myöhemmin ja minut valtasi valtava kaipuu, joka ei ole haihtunut pois vieläkään. En osaa selittää tuntemuksiani, mutta kukaan muu nainen ei ole saanut minussa aikaan vastaavaa.

Toinen likimain samanlaisen säväyksen tehnyt nainen oli Helsinki-Vantaan lentoasemalla vastaan kävellyt ranskatar. Niin täydellistä naista en ole ikinä nähnyt edes elokuvissa. Siinä naisessa oli kyllä kaikki ulkoiset avut kohdallaan, mutta jostakin syystä vaikutus ei ollut ihan niin tehokas kuin tuolla ensin mainitsemallani. Ehkä hän oli liian täydellinen.

Taidan olla mies onnellisessa asemassa. Tänä aamuna viimeksi näin naisen joka salpaa hengen. Aamulla kun heräsin ja katsoin viereeni, niin siinä hän oli. Huulet kuin A. Joliella hieman raollaan, tummat pitkät hiukset kaartuivat olan yli kauniin rinnan päälle. Jäin hetkeksi katselemaan kun hän avasi silmät ja katsoi suoraan minuun melkein mustilla silmillään. Tajusin taas olevani onnellinen, koska hän on oma vaimoni.

...en yhdy mielipiteiltäni ja mielihaluiltani esittämääsi stereotypiaan, mutta olen nähnyt naisia jotka ovat säväyttäneet oikein todella. Oma ihannenaiseni on minua hieman lyhyempi, hoikka, samanaikaisesti naisellinen ja hieman tyttömäinen. Iloiset silmät ja iloisen lämmin asenne ja olemus. Se säväyttää - jostain syystä olen huomannut että pohjoisesta päin tulee paljon tällaisia iloisia naisia. Tai sitten minua on vain onnistanut kohtaamisieni osalta.

Ainakin kun katsoo vähän tarkemmin ja toisen silmiä ja ilmettä, kauniita ihmisiä näkee paljon! Ihan ehdottoman ja erityisen säväyttäviäkin silloin tällöin, kunhan onnistuu huomaamaan sellaista kaikkien pipojen ja toppatakkien seasta eikä edellytä iltapaukuja ja juhlameikkiä arkena kaduilla. Kauniita ihmisiä on paljon ja uskomattoman kauniitakin, jos kulkee silmät ja mieli avoimena. No rumiakin on kanssa, vaikka kuinka hakee jokaisesta jotain kaunista.

Kaunein nainen, mitä olen ikinä nähnyt, oli vain yksinkertaisesti upea piirteiltään ja vartaloltaan. En voinut kuin ihmetellä kuinka erilaisia olemme, kun tämä seisoi edessäni Tiimarin jonossa ilman meikkiä, tuulipuku päällä ja hiukset palmikolla. En ole edes mikään verkkarifetisisti tai muu pervo... Nainen vaan oli sellainen, että säteilee vaikka säkissä ja lisäksi todella luonnon kaunis ja tälläytymättömänä vielä mielestäni parempi ja tyylikkäämpi kuin moni meikattu ja käherretty puudeli muotivaatteissaan.

Yhteistyössä