Kauheeta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mupeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:
Eieiei! Raskautuminen ei tule nyt kyllä kyseeseen ollenkaan... (nykyinen suhde kestänyt huimat 3kk) :D

Muita tapoja saada nämä ajatukset pois päästä?

Mieti sitä, että jotkut mukulat vaan huutaa ja sit ei saa nukkua.

Alkuperäinen kirjoittaja Neuvoja:
Tuu meille ens yöks hoitaan vauvaa. Kyllä vauvakuume häviää taivaan tuuliin.

mäpä viel jatkan ku jäi oleellisia juttuja pois. Eli ota miehes mukaan ja kehittäkää ihan hillitön seksin harrastamisen halu. Sit ku yön juoksette täällä kahdessa huoneessa hoitamassa heräilijöitä (eri huoneissa etteivät herättäisi toisiaan) niin et ikinä tee lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:
Eieiei! Raskautuminen ei tule nyt kyllä kyseeseen ollenkaan... (nykyinen suhde kestänyt huimat 3kk) :D

Muita tapoja saada nämä ajatukset pois päästä?

Mieti sitä, että jotkut mukulat vaan huutaa ja sit ei saa nukkua.

Tätä mä yritän epätoivosesti jankuttaa ittelleni :ashamed:
Tuo tyttö on vaan aina ollut rauhallinen lapsi niin en osaa kuvitella tarpeeksi hyvin noita huutavia mukuloita. Onneks mä rakastan nukkumista, en kestä ajatusta liiallisesta univelasta :D

tuu meille lapsenvahdiks ni saattaa hetkex kariutua moiset haaveet ja mikä estää kuumeilemasta..sitä toteuttamispuolta kannattaa sitten enempi punnita ja harkita,että onko suhde sen väärti;sopiva isäksi ym.

Alkuperäinen kirjoittaja Sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Neuvoja:
Tuu meille ens yöks hoitaan vauvaa. Kyllä vauvakuume häviää taivaan tuuliin.

mäpä viel jatkan ku jäi oleellisia juttuja pois. Eli ota miehes mukaan ja kehittäkää ihan hillitön seksin harrastamisen halu. Sit ku yön juoksette täällä kahdessa huoneessa hoitamassa heräilijöitä (eri huoneissa etteivät herättäisi toisiaan) niin et ikinä tee lasta.

Ei juma :laugh:

Kiitos tarjouksesta, mutta ei kiitos :D

täällä vähän sama ongelma...aina välillä. sit taas iskee todellisuus. esim. kun käy kaupassa ja kaikki lapset mukana. :laugh:

no juu...eiköhän kaikilla naisilla on jossian vaiheessa. ja tuskin auttaa vaikka hommaiskaan lisää lapsia. silti se iskee uudelleen. ainakin mulla. :saint:

Yhteistyössä