kauas mehumaijalla keitellään marjoja?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Äiti aina keittää niin kauan että ne marjat on mehunsa antaneet eli ihan ruppania kuoria vaan. Ja pari kertaa lasketaan kannuun ja kaadetaan takaisin, niin että kaikki sokerit on varmasti sulaneet mukaan.
 

Yhteistyössä