Kauanko noro viruksen aiheuttama vatsatauti kestää?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heffalump
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla kesti yhteensä kolme vuorokautta. Ensin oksensin yhden illan, loput ajasta ripuloin. Kuume nousi ja lihaskivut oli ihan hirveät. Ne onneksi meni ensimmäisenä ohi. Kyllä se aikansa kestää.. :/
 
Yleensä se kestää 2-4 päivää. Tarttuu vielä vaikka oksentelu/ripuli loppuisivat. Suositellaan että ollaan kaksi oireetonta päivää kotona. Mutta siinäpä se, kun ei sitä tiedä onko se noroa vai ei. Tavan oksutaudit ovat kyllä lyhytkestoisempia.
 
eihän sitä varmaksi voikaan tietää, mutta sen verran rajua ja pitkäkestoista on, että noroa veikataan.
toivottavasti rupeaisi lapsilla ainakin helpottamaan, pienempi kun ei edes suostu juomaan kunnolla.
 
että jos on noroa....pitäisi olla viikon kotona oireettomana ..tarttuu sen verran helposti..

jos oksentaa..matolle....vaikka sen siivoaa...on norovirus elinkelpoinen siinä useita päiviä..

voi siis olla viikon sairasloma....

kopkop kop..emme halua sitä
 

Yhteistyössä