K
kiitollinen neuvoista
Vieras
Siskoni asuu tampereella ja hänen miehensä nokian puolella töissä, ja sai sen noro viruksen, ja heillä on seitsenkuinen lapsi, nyt se noro virus on lapsella, oksentaa rajusti, kauanko sitä kestää kotona hoidella ennenku sairaalaan pääsee, osaako kukaan kertoo. Ja saman aikaisesti lapsen äidillä on se viirus, kummastakin päästä lentää... ja neuvolasta oli sanottu et pitää imettää, lapsi ei juo pullosta...kauhee tilanne