kuukausi sitten meillä oli ihan kunnon vatsatauti (noro?) joka kiersi koko perheen, rankinta oli tuolle ekaluokkalaiselle, sitten meni 2 viikkoa ja poika oksenteli taas ja nyt taas on vatsa sekaisin ja oksentelee, voiko tämä olla muka vain vatsatauti?
alkaa usko loppua..
alkaa usko loppua..