Kauanko isyyden selvittämisessä kestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äidii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äidii

Vieras
Kauanko isyyden selvittämisessä oikein kestää?? Minä ja lapsen isä asutaan eri kaupungeissa ja isyyden sevittämis-asia laitettiin vireille kun lapsi oli 1kk ikäinen. Nyt lapsi on jo puoli vuotias, eikä mistään ole kuulunut mitään. Milloin kannattaa alkaa ihmettelemään?

[QUOTE="lissu";22652880]Oletteko käyneet lastenvalvojalla yhtään kertaa?
Jos ette niin sitten olisi pitänyt saada mennä jo.[/QUOTE]

Olen kerran käynyt. Silloin lastenvalvojan kanssa juteltiin ja tehtiin paperit valmiiksi, mitkä lastenvalvoja sanoi lähettävänsä sinne toiseen kaupunkiin. Isän nimi, osoite ja puh.num kaikki käytiin silloin läpi, joten en ymmärrä, miksi asia etenee näin hitaasti.

No isä ei ilmeisesti paikalle ole mennyt. Miksi et oo kysynyt että missä mennään? Niin ja jos se sinne menee ja verikokeetkin varmaan tarvii ottaa ni voi vitkutella sitä verikokeeseenkin menoa jos ei lasta ole halunnut.

[QUOTE="vieras";22652977]No isä ei ilmeisesti paikalle ole mennyt. Miksi et oo kysynyt että missä mennään? Niin ja jos se sinne menee ja verikokeetkin varmaan tarvii ottaa ni voi vitkutella sitä verikokeeseenkin menoa jos ei lasta ole halunnut.[/QUOTE]

Lapsen isän kanssa ei olla väleissä, enkä ole viitsinyt lastenvalvojaa häiritä, niillä tuntuu olevan kädet täynnä töitä. Täältä ajattelin kysellä, onko jollakin tietoa, kuin kauan näissä yleensä kestää.

No eipä täällä tiedetä sinun asioista. Eli soita vaan sinne lastenvalvojalle. Ole itse aktiivinen äläkä venaile että sinuun otetaan yhteyttä. Meillä meni varmaan 2kk että saatiin asiat kuntoon.
Siis olethan jo lapsen kanssa käynyt verikokeissa?

Yhteistyössä