❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@AuliMari harmi että ei osta myös ivf-hoitoja, taitaa olla vaan niin kalliita toteuttaa.. :unsure: Naikkarilla taitaa olla aikalailla se 6kk jono ja hoitotakuuhan on sen 6kk että siinä ajassa pitää päästä edes suunnittelukäynnille joten uskon että tänävuonna kerkeätte vielä jos tarve (y) ja tulee lääkkeistä rahaa takasi :)
 
  • Tykkää
Reactions: AuliMari
@Jennipä Tosi harmi, kun ette saaneet jatkosuunnitelmia selville :unsure: Tsemppiä!

ON: Itse olen eiliseen asti ajatellut, että tässä nyt vaan odotellaan menkkojen alkua. Nyt kp 37 menossa. Mutta eilen iltapäivällä jäi kahvi kuppiin, kun maistui niin pahalta. Koko illan oli tosi huono olo. Huono olo oli myös aamulla, mut nyt jo vähän helpottaa. Kahvi ei kyllä uppoa vieläkään. Tämä nyt tietenkin sai kaikenlaiset ajatukset heräämään, vaikka järjellä ajateltuna kyse on jostain ihan muusta.. Minkä takia ihmisen täytyy itse itselleen aiheuttaa pettymyksiä :devil::D Sen verran nyt ajattelin asiaa varmistaa, että torstaiaamuna testaan sen negan sieltä. Saan nämä hullutukset loppumaan...
 
@-dino- Onnea hyvistä tuloksista! Toivottavasti tämä olisi the kierto! <3

@ananasbananas Kyllähän tuo lupaavalta kuulostaa :) Raportoihan sitten testin tuloksista (y)

@Jennipä No onpa tylsää kun ei voi mitään varata etukäteen... Ei olisi varmaan ollut suuri ongelma peruuttaa sitä aikaa sitten jos ei tarvetta olekaan. :cautious:

@Alinah92 Voi hitto :( Toivottavasti annoksen nostosta olisi apua ja pääsisitte tässä kierrossa vielä yrittämään...

Täällä menossa varmaan dpo6. Mikäli jotain oireita alkaa kohta tipahdella, niin laitan kyllä kaikki lugesteronin piikkiin. :LOL: Ihan on normaali olo kyllä vielä. En kyllä tajua miten kaikki valittaa että luget valuu ulos, ei mulla valu yhtään mihinkään. En tiedä mihin se kaikki päätyy, olen varmaan joku musta aukko.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinah92 ja -dino-
@-dino- Tiedot siirtyy kantaan aina vähän viiveellä, kun se teksti täytyy kuitata ennen kuin siirtyy. Toivottavasti pian tulee näkyviin(y) Me odotettiin miehen simppatestin vastauksia 2kk, kun olivat laittaneet jonkin tarkan erittelyn ja niiden valmistumisen jälkeen polilla kesti kuitata se näyte. Voi varmaan kuvitella, että oli miehellä aika kurjaa odotella sitä tulosta noin kauan..

Voi ei mikä uni! :LOL: @Fritang kirjottelen teille huomenna mitä testi näytti. Toki aika vahva epäilys itsellä on siitä negasta. Nyt on kyllä niin paljon kaikkea flunssa- ja vatsatautia liikkeellä, että voi se huonovointisuus jostain sellaisesta johtua myös. Tässä yhtenä päivänä kävi kyllä jännä juttu. Töissä yksi asiakas kysyi multa, että olenko kipeä vai olenko raskaana. Tuo kysymys tuli ihan puskista.. En mielestäni ole lihonut viime aikoina, joten kysyin kuin niin. Vastasi vain, että tuli vaan mieleen(?) o_O:LOL: Voi olla, että tuon keskustelun jälkeen mielikuvitus lähtenyt liian innokkaasti laukalle.. :D
 
@ananasbananas joo, kyllähän sitä välillä pyörii oireet mielessä jopa menkkojen jälkeen jos tulee jotain kummallista.. Mulla tosiaan viime viikolla alkoi se nettivalmennus, niin oli monta päivää huono olo ja pää kipeä. Vessahätä on, mutta se johtuu nostetusta juotavasta vesimäärästä. Samoin huono olo ja pääkipu on kuulema normaalia alkuun kun kroppa totuttelee. Tänään ja eilen töissä kauhea verenmaku suussa ihan selittämättömissä tilanteissa, ymmärtäisin jos ois joutunut "taistelemaan" jonkun muksun kanssa, mutta ihan perus leikkitilanne ni..:ninja: Ja siis tein päivä ennen menkkojen alkua kuitenkin selkeän negan, ei roskishaamuja. Menkat kesti 2pvä ja kolmas semmosta isompaa tuhruttelua mutten sanoisi kuitenkaan vuodoksi. Että joo, kyllä sitä kaikkea yrittää järjellä selitellä itselle mutta kai sitä on kaikesta huolimatta niin tunteella mukana :X3: Toivotaan kuitenkin sulle hyviä uutisia !

@-dino- toivotaan että kantaan tulis pian jotain!
 
Ennakko-odotusten mukainen nega ilmestyi aamulla testiin, mutta ei se mitään. Nyt ei auta, kun odottaa että kierto joskus loppuu..:) kiitos tempauksesta kuitenkin:love:

Tämän päivän jälkeen aloitan ansaitun "pääsiäisloman" ja aion rentoutua ja syödä hyvin :) Rentouttavaa pääsiäisen aikaa kaikille! :)
 
Eipä ollut sitten juuri muutosta viime perjantain ultraan, mulla aloitetaan Menopur (tai joku semmonen) tai sitten GonalF pistoshoito ensikierrossa. Käyn vaan alkukierrosta ottaa taas LH ja FSH verikokeet, jotka on kertaalleen otettu lokakuussa kun aloitettiin tää hoitotaival. Niin pystytään kuulemma katsomaan millä pistoshoidolla aloitetaan.

Mä sit romahdin täysin tuolla ultrassa, itku siinä pääsi. Toinen lääkäri siinä lohdutteli ja sanoi vaan että nää on tosi rankkoja asioita mutta eiköhän me joku lääke sulle löydetä.

Ovistestailut saa lopettaa tähän kiertoon...

Kp18
 
Täällä testattu nega. Ei ole kyllä mitään oireita, joten ei yllättänyt. Pettymys silti, varsinkin kun olen nähnyt pari yötä unia positiivisista testeistä :( Testaan huomenna vielä, pääsee sitten luget lopettamaan että menkat ehtii alkaa tämän viikon puolella...
 
@Fritang pahoittelut :( eipä täälläkään kyllä plussaa odotella. Tissikipu hävinny melkeen kokonaa ja muutenki ihan sellanen olo että ei, ei vieläkään meille. Ehkä jo illalla testaan mutta viimeistään aamulla. Ovistesteihinkään ei tuu toista viivaa, ei edes haaleaa. Pienen pieni toivon kipinä vielä kytee..
 
Heippa kaikille. Taidanpa hypätä tähän pinoon jos huolitte mukaan. Ihan vuotta ei ole vielä plussaa odotettu, mutta koko ajan lähenee. Uuden miehen kanssa ensimmäistä yhteistä lasta toiveillaan. Mulla kaksi ja miehellä yksi lapsi ennestään. Kouluiässä ovat jo.
Yk. 11 alkoi juuri eikä viivan varjoakaan ole näkynyt testissä. Ongelmana on ainakin tuhruvuoto joka alkaa usein jo kp.20. Ja jatkuu menkkojen jälkeen useita päiviä (Kierto 29.pvää). Edelliskierrossa oli vuotopäiviä enemmän kuin vuotamattomia... Terveyskeskuslääkärillä olen jo käynyt ja mitään poikkeavaa ei peruslabroista löytynyt. Vatsanpäältä ultrattuna näkyi toisessa munasarjassa pieni kysta joka kuulemma normaalilöydös. Nyt sitten ihmetellään ja odotellaan aikaa naistentautienpolille joka olisi 16.4.

Koville ottaa välillä. Monet itkut on itketty jo. Joka kerta kun menkat alkaa tuntuu kuin sydäntä revittäisiin kahtia. Pakko nostaa hattua teille kaikille pitkään yrittäneille. Tuntuu että elämä on jatkuvaa pysäkillä olemista ja jossittelua. Ja rajapyykkien miettimistä. Viime menkkojen alkaessa makasin vessan lattialla parkumassa ja mietin, että meille ei sitten tule vauvaa vuonna 2018. Oli toiveet turhan korkealla kun tikutin ovista ja sen bongasin. Nyt on alkanut näkyä jo ensimmäiset ongelmat parisuhteessa tämän yrityksen venymisen myötä. Oon loppukierrosta kuin perseelle ammuttu karhu ja tuntuu ettei mikään kiinnosta.
Lohtua saan noista olemassa olevista lapsista. Ja mieheltä. Kuinkahan kauan se jaksaa pysyä tyynenä tämän kuohunnan keskellä...
Että tällainen tarina.
Tsemppiä kaikille tilanteissanne. Olen lukenut pinon melkein alusta loppuun saakka tässä piinailessa.
T:Charlotte
 
@-dino- Pidän peukkuja! Kauan sulla on nyt siirrosta? Mulla ollut tämä raskaus niin oireeton kun voi olla. Tissit on ainoat, jotka vähän arat ja muuta ei olekaan. Tuntuu niin oudolta, että raskaudet voi olla näin erilaisia ja vointi on ollut, mitä parhain koko ajan vaikka nyt mennää jo rv 8+3 :love:

Tsemppiä kaikille piinaileville ja uuden kierron aloittaneille! ❤
 
@Charlotte82 Tervetuloa joukkoon, toivottavasti teidän ongelmat lähtee ratkemaan Naikkarilla nopeasti!

@-dino- Pahoittelut negasta, pidän peukkuja jos kuitenkin muuttuis vielä plussaksi :cry:

Täällä on kans dpo12, piinailu mennyt varsin hyvin kun ei oo oireita ollut suuntaan tai toiseen kytättäksi. Nyt illalla alko kuitenkin kramppailla kohtu, eli eiköhän se ole tässä, yöllä tai huomenna varmaan alkaa vuoto. Mitä sitä turhaan testailemaan negaa :(
 

Yhteistyössä