Jes viimeinki tääsee ajatuksen kans kommentoimaan teille
@Josia samanlaisia ajatuksia ollut eli munki pää on varmaan ihan pehmee
Meidän häiden jälkeen alamäki alkoi ja sen jälkeen on ollu lähinnä vaan hautajaisia.. Sattumaahan nää varmaan on mutta kyllä se pistää miettiin.
Lisäksi ihan biologian nimissä kiinnostais että oisinko onnistunu jonku muun miehen kans helposti? Vaikka vikaa ei ole kummassakaan niin onko meidän solut yhdessä kuitenki jotenki viallisia? Vai onko se kohdussa vika kun ei kiinnity vaikka noin hienosti nytki hedelöitty? No jokatapauksessa miestä en mihinkään vaihtais
Tsemppiä sinne pohdintoihin, ei oo enää pitkästi ekaan lääkäriin
@AuliMari Tsempit piinailuun, varmasti aika luovuttanut olo jo
Tiedätkö onko teille jonoa IVF-hoitoihin vai kerkeekö vielä tälle keväällä? Siis jos ei inssistä tärppää
@Tuimatar Sinnekki tsempit piinailuun, hyvältä vaikuttaa
Vähän ihmetyttää tuo jos miehelle ei tule laskua inssistä?
Parempi tietysti niin. Mä oon jotenki kuvitellut että polimaksut on saman hintasia koko suomessa mutta näin ei ilmeisesti ole
meillä ne on joku 42e. Siittiöt piti tutkia yksityisellä, noin 90e muistaakseni, ensikäynnistä ja punktioista on tullu miehelle lasku. Tästä hoidosta tulossa yhteensä siis kuusi polimaksua, mulle 3xultra, punktio ja siirto ja miehelle punktio= n. 250e
@Fritang Toivottavasti tuli oikeelta puolelta, Tsempit piinailuun
@Jennipä voi kumpa ei alkais
Mutta jos alkaa niin toivottavasti saat polilta jo jatkosuunnitelmat.
@Alinah92 noi voi
eikä ees soittanu
@haaveistatotta Ihanaa!
Hyvää lomaa teille <3
Ihan hämmentynyt vieläkin eilisistä tuloksista, en todellakaan osannut odottaa. Tosi positiivinen fiilis nyt
Ja kiva että nyt viljellään osaa pidemmällekkin että näkee tapahtuuko siinä sitten jotain. Tiistaina saa tietää sitten niiden kolmen kohtalon.