❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Heipä hei, minä taidan liittyä teidän seuraan. :)

Olen siis 29 v, raskautta yritetty 4/16 lähtien tuloksetta. Ensimmäinen lapsi siis toiveissa.

Ihanapa 29v, kp 7/30, 1.lapsi, yritysaloitettu 4/16

Kovasti olen ovista tikutellut ja sen saanutkin havaittua. Peiton heilutukset kesittyneet tärppi päiville. Tuntuu että tämä pitkä "harjottelu" aika rupesi jo välillä maistumaan pahvilta. :whistle: Mutta nyt taas muutenkin suhde piristynyt.

Minä oon käynyt gynellä tarkastuksessa. Ultrattiin ja tutkittiin. Kaikki oli kunnossa. Meille tehtiin lähete julkiselle puolelle.

Aikakin julkiselle puolle tuli jo ja mies kävi antamassa siemennäytteen. Seiltä tuliki nopeaa soitto ja miehelle passitus verikokeisiin. Miehellä näytteessä vähän siittiöitä, josta todennäköisesti johtuu ettei raskaus ole vielä alkanut. Nytpä sitten verikokeisiin ja odotellaan että päästäisiin asiasta tarkemmin juttelemaan.
 
@N93 kyllähän sitä on tullut luettua että ovis tuntuu joillain enempi kun on käyttänyt greippimehua. Mulla ei kylläkään ollut vaikutusta, ehkä enempi negatiivista kuin positiivista. Tuntui että olin kuivempi ja yleensä tuntuva oviskipukin tosi laimeaa..

@Ihanapa tervetuloa!

Omia kuulumisia.. Hermot menee kun puhelimella tänne yrittää kirjoittaa :ROFLMAO: näppis elää omaa elämäänsä ja lisää itsekseen sanoja tähän...:ROFLMAO: Kauhea turvotus ja tissit on kummallisen tuntuiset, kutiaa ja nännit herkemmät kun normisti. Ja tekee mieli, aivan koko ajan, mies taas ei halua yhtä paljon niin voi häntä kun kiehnään. Ai mikä mieluvitus :geek: ensi viikon aikana pitäs olla ovis.

Muokkausta, kun en uutta viestiä varsinaisesti halua kirjoittaa kun ei pääasiassa ole tarvetta. Oli tiedot päivittyneet omakantaan. Prolaktinoomaa oli lääkäri laittanut kysymysmerkillä sinne suunnitelma/pohdinta osioon.. Sisällä on kauhea halu olla varma siitä, että jos tähän saa lääkkeen ja sen arvon normaaliksi niin tää lapsen odotus on ohitse. Että ei tarviisi muuta.
 
Viimeksi muokattu:
Moikka pitkästä aikaa tänne, meillä oli tänään miehen kanssa lääkärikäynti terveysasemalla. Mennään kaikennäköisiin verikokeisiin ja virtsanäytteet annetaan jonka jälkeen soittoaika on 28.9 ja silloin siis käydään tulokset läpi. Jos kaikki on ok, lähtee lähete naistenklinikalle lapsettomuustutkimuksiin.
Multa esim otetaan kilpparit taas, ja sokerirasitus ja raskaustesti tehdään + jotain muita mitä jo unohdin. :D
Niin ja kakkosen yritystä nyt 1v7kk.

Alinah92 kp52
 
Viimeksi muokattu:
Tämä ketju on tarkoitettu jo vähintään vuoden plussaa odottaneille vauvakuumeilijoille.

Tervetuloa mukaan, et ole yksin :)

Listalle muutamia perustietoja; monesko lapsi toiveissa ja milloin yritys on alkanut, mahdolliset hoidot, mistä lapsettomuus johtuu (jos tutkittu). Toivon että listaan muuttuvat/ilmoitettavat asiat laittaisitte punaisella korostaen niin huomaan ne varmasti :)




6.9.2017

✪ -tanjuska (22) | 1.lapsi | ya 1/-13

✪ Nonsk | 1.lapsi | ya 9/-15

✪ -dino- (25) | 1.lapsi | ya 6/-15 | 1.ivf 11/17 | selittämätön

✪ kiuski | 1.lapsi | ya 5/-16 | 2.ICSI | 1.PAS 9/17 | siittiöt

✪ Karkki95 (21) | 1.lapsi | ya 4/-15 (km 1/-17)

✪ aavalvar | yk 17, ya 1/-16

✪ Aulimari | 1. lapsi | ya -12

✪ Juliet86 (31) | ya 11/-15

✪ Edvina | 1. lapsi | ya 4/-16

✪ Jennipä (24) | 1. lapsi | yk 11, ya 5/-16 | clomit 8/17 | ovulaatiohäiriö

✪ nyyti. (28) | 1. lapsi | ya -09

✪ Shakalaka (31) |ya syksy 2015

✪ Alinah92 (24) | 2.lapsi | ya 2016


✪ haaveistatotta | 2.lapsi | yk 14 | ya 7/16

✪ Josia (28) | 1.lapsi | ya 1/16


✪ Kristali (31) | 2.lapsi | ya 2/15

tänttähäärää (35) | 1.yhteinen | ya 10/16


Herukkka (29) | yk 17 | ya 2/16

Inka' | 1.lapsi | ya 6/14

Paips (30) | 2.lapsi | yk 12 | 10/16


N93 | 1.lapsi | ya 3/16 | plussa 1/17 -> km 3/17

Ihanapa (29) | 1.lapsi | ya 4/16




✪ Iitata (19) | 1.lapsi | ya 8/-14

✪ Valonkantaja (26) | 1.lapsi | ya 2/-14

✪ virvatulia (34) | 2.lapsi | ya 12/-12

✪ kunnon kinttaat (31) | 2.lapsi | ya 3/-15

✪ kinttumarkki (26) | 1. lapsi | ya 12/-13


✪ Yuna (25) | 1. lapsi | ya 9/-15
 
  • Tykkää
Reactions: Alinah92


12/2016
diadora (28) | 2. lapsi | yk 14
haaveilija-31 | ya 12/-12

01/2017
Josephina | 1.lapsi | Ya 1/-15 (km 1/-16 ja 5/-16)


2/2017
tokoliina (30) | ya -15
kismett- | 3. lapsi | ya 7/-15

4/2017
Nanna-87 | 2. lapsi | yk 17
Lumi87 | 2. lapsi | ya 3/-16

5/2017
MMiha (33) | 2. lapsi | ya 9/-15
Kinder_Kitty (24) | 1.lapsi | ya 01/-15 (km 6/-16)

6/2017
susanmaaria (31) | 3.lapsi | ya 7/-15

7/2017
rosmarin (28) | 1.lapsi | ya 1/16
Tiituu | 2.lapsi | ya 6/16 (km 10/16)

9/2017
Toukkahaave87 | 1.lapsi | ya 7/16 | letrot+bemfola+pregnyl+terot
 
@Lumi87 juu, emmä tuommosia helppoja lajeja oo miettinykkään. Noitahan nyt voi tehä melkein loppuun saakka. Mutta salilla tylsistyn pystyyn, ni haluisin vielä vähän äksöniä :ROFLMAO: Mutta onko näin aikasessa vaiheessa esim. nopeat suunnanmuutokset ja pienet tönimiset jotenkin vaarallisia? Emmä ihan matseja pelaamaan meinannu lähteä, siellä kuitenkin isompi vaara kaatua tai saada mailasta mahaan, mutta semmosta höntsäsählyä olis mahollista pelata. Et ehkä sitä uskaltaa.. :)
 
Moikka pitkästä aikaa!!!

Ensinnäkin sydäntä lämmittää kun täällä on plussauutisia ja pitemmällä olevilla kaikki hyvin, ihanaa kuulla!! ❤❤

Tervetuloa myös uusille, toivotaan pikaista plussaa ja paljon tsemppiä tulevaan ❤

Meillä tilanne nyt tosiaan oli se että lapsettomuuspolille oli 7.8 aika ja peruin sen. Jätettiin yritys kokonaan pois koska oma mieli alkoi olla aika heikoilla. Todettiin parhaaksi jättää yrittäminen tauolle ja keskittyä kahdenkeskeiseen elämään ja etsimään hyviä juttuja ympäriltäja tulevaisuudesta. Ehkäisyä ei ole vieläkään eikä keskeytettyä tai muutakaan sellaista.

Se ratkaisu osottautu hyväksi, mieheni löysi upean työpaikan ja itse jään pois nykyisestä ammatistani joka on ollu melkoinen taakka jo kauan aikaa. Onnellisuus on lisääntynyt huimasti molemmilla ja yhteinen aika on nykyään maailman parasta aikaa! Lapsihaave on tottakai olemassa mutta tärkeintä oli se että sai naksautettua päässään sen 'yrittämisen' takaisin tjottailuun, se tuntuu sopivan meille paremmin.

Minut voi siirtää taustailijoihin! Seurailen teidän kuulumisia ja kertoilen sitten jos joskus niin käy että odotettu vahinkp tapahtuu. Olette olleet kyllä korvaamaton tuki matkan varrella ❤❤

Ihanaa syksyä ja suuria plussatuulia kaikille!
 
Hei! Täälä seurantaultra ohi ja ei löytynyt ollenkaan johtofollikkelia. Maanantaina uusi käynti jos sieltä sittenkin jotain löytyisi,mutta en osaa nyt oikein uskoa siihen. Näyttää vähän siltä, ettei tälläkään kertaa päästä siirtoon ja nämä siirrot luonnolliseen kiertoon voisi mun puolesta unohtaa kokonaan ja yrittää vain suoraan lääkkeelliseen. :(
 
@aavalvar hienoa että ootte löytäny elämäänne uutta sisältöä :) Toivottavasti pikku "vahinko" pian ilmoittaisi tulostaan. ❤

@haaveistatotta eikää..! Siis voin vaan kuvitella kuinka turhauttava tilanne. :(

@Alinah92 empä tiiä. Kyllähän siinä joku viivanpaikka ainaki näkyy ku oikeen kattoo. Uuden tekisin huomenna tai ylihuomenna :) peukut pystyssä kuitenki!

Menkat alko niinku kuuluikin.
 
Tervetuloa @Ihanapa !

Täällä on toivuttu punktiosta, joka oli ajatuksissa kyllä paljon pahempi kuin todellisuudessa. Voi myös olla, että meni vaan erityisen hyvin kun en tarvinnut kipulääkettä kuin itse toimenpiteessä ja sen jälkeen pysty heti kyllä toimimaan normaalisti..tai siis heti kun se pyöriminen päässä lakkas, hirvein osa koko hommaa :D

Nyt ootellaan alkio siirtoa, oon jo miehelle kauhistellu että jos ne ei tajua tehdä tuttavuutta etes lasimaljassa ja koko lapsettomuus johtuuki vaan siitä, että meidän "tavarat" on idiootteja :D
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk ja N93

Yhteistyössä