❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Ja perään pieni avautuminen... Ai perhana kun turhauttaa kun näkee kokoajan joko instassa tai facessa raskausmahaselfieitä ja jengi kriiseilee sitä kuinka he lihoaa ja kuinka tissit muuttuu ja ja mietitään oikeesti ihan päällimmäisenä ulkonäköseikkoja. Toki, kaikessa on aina kaks puolta ja kaikilla on varmasti kriisi kun kroppa muuttuu ja onhan sekin tärkeää ettei lihoa liikaa raskauden aikana jnejnejne... Mutta silti!! Tekis mieli vaan taas räjäyttää kaikki taivaan tuliin ja sanoa että nyt jumalauta nauti siitä että edes olet raskaana! Huh. Kiitos ja anteeksi. :d
 
Mä kuulin, että tällä viikolla vietetään lapsettomien viikkoa. En oo ennen edes tiennyt semmoisesta! Tavallaan ihanaa, että sitä tehdään julkisimmaksi. Vaikka onhan se surullista että sitä on. En osaa nyt ihan pukea ajatuksia sanoiksi, mutta ehkä ymmärsitte pointin. Yksi tuttuni aikoo tuoda oman "tilansa" julkiseksi helpottaakseen omaa mieltään ja vähentääkseen uteliaita kysymyksiä.
 
Joo kyllä tekisi mieli itsekkin huutaa koko maailmalle että hei mua painaa ja tarvitsen tukea tässä. Ja myös ihan sillä että jos pystyn itse auttaa joskus jotain samassa tilassa olevaa... varmasti jollakin tutulla tämä ongelma, mutta kukaan ei vaan siitä puhu. Itse ainakin haluisin ehkä vertaistukea tähän.
 
@Yuna samoilla linjoilla muiden kanssa, teette niin kuin hyvältä tuntuu <3. @aavalvar mua pännii tismalleen sama asia... eihän sitä tiedä valittaako itte sitte samoista asioista jos on raskaana joskus uudestaan ja menis kaikki hyvin.. onhan raskaus keholle rankkaa.. mut joo se et mää oisin niin onnellinen ja kiitollinen siitä jos mää joskus saisin olla vielä uudestaan raskaana.. ja en varmaan ees kehtais valittaa mistään.. kun tiedän miten voi käydä.. ja joo kyllä huomaa et tää on lapsettomien viikko mielikin on sen mukanen.. ja siis ai kauhee mitä oireita tää pregnyl aiheuttaa.. jäätävää pahoinvointia alko lauantaina.. eilen ei ollu paha ollenkaan.. mut nyt taas tänään niin huhuhu.. hajut ottaa nenään ja muuta mukavaa ja aamupalan teko tekee pahaa.. viimekierrossa tämmöstä ei ollu kun ei ollu pregnyl käytössä :D et kiitos vaan pregnylin..

sitä piti vielä sanoa et mää en toisaalta haluais kaikille tulla kaapista ulos tästä lapsettomuudesta.. varsinkaan miehen vanhemmille jotenki pelottaa et mitäs jos ne vaan sanoo mun miehelle et eti ittelles nainen joka voi tulla raskaaksi.. en vaan halua saada mitään tollasta mun niskaani.. enkä mä halua sitäkään et aina kun tavataan niin ne vaan ajattelis sitä lapsettomuutta.. en oikein osaa selittää mut jotenki haluun vaan pitää suojamuurin. ja tiiättekö mikä toinen juttu myös ärsyttää.. se et pitää mietti kaikkia kyläilyjä sun muita näiden hoitojen takia.. siis just et mikä kierron päivä sillon ois ja täytyykö sillon piikittää.. meillä ois tuparit toukokuun lopulla tiedossa.. ja en vielä tiedä et voidaanko mennä jos menkat alkaa ajallaan eli 18.5.. niin just se tuparipäivä on kp10.. eli piikityspäivä.. no kai mä ne piikit mukaan ottasin kun onneks gonal-f ei tarvii avaamisen jälkeen säilyttää jääkapissa.. pistän sitten varmaan jossain veskissä :D tää pariskunta kyllä tietää et ollaan hoidoissa.. mut silti..
 
Viimeksi muokattu:
Joo kyllä tekisi mieli itsekkin huutaa koko maailmalle että hei mua painaa ja tarvitsen tukea tässä. Ja myös ihan sillä että jos pystyn itse auttaa joskus jotain samassa tilassa olevaa... varmasti jollakin tutulla tämä ongelma, mutta kukaan ei vaan siitä puhu. Itse ainakin haluisin ehkä vertaistukea tähän.
Samaa mieltä. Oon mielessäni kaavaillut että JOS tuun koskaan raskaaksi niin sitten julkistan ihan facebookissa kaikille millanen tausta meillä on ollu. Mutta vielä en halua kertoa, en halua että kukaan tulee kysymään jotain "mites teidän projekti on edennyt? ;)" tai "meilläkin oli vaikeuksia tulla raskaaksi mutta kolmen kuukauden kohdalla otettiin käyttöön ovulaatiotestit ja tärppäsi heti!" tai "munkin kumminkaimanserkku kärsi lapsettomuudesta mutta nyt niillä on viis lasta eli ei kannata surra".

Mutta vertaistuki on kyllä parasta. Eihän tätä voi oikeen ymmärtää jos ei oo ite kokenut, parille ihmiselle oon yrittänyt vähän puhua mutta reaktio on joko ollut vaivaantunut hiljaisuus tai huonojen neuvojen tulva ("ootko kokeillut greippimehua/vitamiineja/ovulaatiotestejä/kuperkeikkaa seksin jälkeen"). Sen takia mielellään tapaisin teitäkin kaikkia kasvotusten, yhdessä vois itkeä ja nauraa näille jutuille ja tietää että kaikki ymmärtää.
 
@Yuna ehdottomasti ois kyllä kiva tavata kasvotusten kaikkien kanssa.. voitas pitää semmonen vollutuskerho :D<3. Mullakin oli mielessä et sitten joskus jos saadaan nyytti syliin asti niin kirjottaisin facebuukkiin et "matka on ollut kivinen ja nyt vihdoinkin kaikki on palkittu" tohon tyyliin.. no katotaan tuleeko koskaan tommosta hetkeä et saan päivittää ilo uutiset.. ja siis sekin on uskomatonta miten toiset huutelee heti kun testi on plussaa koko maailmalle.. no siinähän huutelee mut mää en ikinä huutelis ennen kuin ollaan sen 3kk yli..muutakun läheisille.. voi kunpa itekki vois vaan elää siinä uskossa et kun plussa tulee niin siitä tulee vauva syliin asti.. ootteko kattonut sitä supertähtiä.. siis ai että kun oli sen minea blomqvistin päivä niin siinä vaan kerto et kuinka oli jäänyt pillereitä syömättä.. ja stte tuli ylläri raskaus.. niin mää vaahtosin siinä et etkö muka tiedä et niin saattaa käydä kun pillereitä unohtaa.. et varmaan huolehditaan ehkäsystä.. :D mies oli vaan hiljaa.. et joo pikkasen käy tunteisiin nää asiat... ja joo meillä yks kaveri pariskunta niin sillon tällön kysyy no et mites se teidän projekti.. no varmaan kerron sitten kun on jotain kerrottavaa.. tää sama ihminen vaahtos mulle sillo kun sain km.. et juokse nyt pää kolmantena jalkana lekuriin.. mää sanoin sille et kuule ei se lekuri mua voi auttaa et vaikka istusin jalat ristissä niin se menee kesken jos menee... tuli niinku niiin hyvä fiilis.. semmonen syyllisetty olo.. se on ihan sama istunko kotona vai istunko päivystyksessä kun ne ei voi siellä tehdä asialle mitään.. varsinkin kun verenvuoto ei ollu runsasta ja olo oli ok fyysisesti.. et semmosta.. semmonen ihminen puhuu tommosia joka ei ole saanut yhtäkään keskenmenoa.. kyllä kiehu sillon
 
Viimeksi muokattu:
Heips ihanaiset <3

Kävin tänään neuvolalääkärillä ultrassa, sydän sykkii ja pienokainen oikeassa paikassa. <3 viikot vastaa kuulemma aikalailla 6+4 niin kuin pitääkin, mutta ma vielä klinikan ultra ja tarkemmat infot. Oli vähän kiireisen oloinen lääkäri mutta muuten ihana reissu, itkuhan siinä tuli kun ruudulle näki, niin monta tunnetta samaan aikaan. Psyykkasin itseäni koko päivän kaikkiin mahdollisiin uutisiin jakädet täristen menin vastaanotolle.

Mutta kyllä yhä ilon seassa on huolta ja pelkoa. Onneksi sitä lapsettomien päivää vietetään, se jättää valtavan jäljen ihmiseen ja on valitettavan vaiettu asia. Vaikka toisaalta niin henkilökohtainen, ettei kovin monelle asiasta tee mielikään puhua.

Taustailen ja luen juttujanne ja elän hengessä mukana. Monella jännät ajat ja hoidot menossa, toivon, että kesä ja valo tuo tännekin valoa ja plussia. <3 Olette kultaakin kalliimpia.

"Even the darkest night will end and the sun will rise."
 
@Lumi87 ihania uutisia :love:. Ja @Wolt myös!

@aavalvar mä varmasti valitan sit joskus raskaana ollessani vaivojani ja olojani.. mutta vaan miehelle ja ehkä muille läheisille. Ei oo some tollasten paikka mun mielestä (n). Siellä kun on todennäköistä, että joku jossain aina kattoo jollain tapaa pahalla, syystä tai ilman syytä, siis oli juttu mikä tahansa. Okei, oon muutenkin aika somekammoinen ihminen :LOL:

Ja mitä oli juttua tosta muille puhumisesta.. Ite kerroin yhdelle kaverille kun alko yritys, mies samoin. Lähinnä halusin et on joku joka tietää ja jolle voi kertoo sitten kun on ilouutisia. No eipä niitä oo näkynyt ja pikkasen on tullut puhuttuu, kun ei kroppa toimi. Mutta kun ei hän oo samas tilanteessa, eikä oikein tämmöseen tilanteeseen pysty mitään lohdullista sanomaan, mut onhan se kiva et on joku jolle voi kertoo et mitä oikeesti kuuluu. Kun tuntuu että elämä tän yrityksen ympärillä aina jollain tapaa pyörii, niin tuntuu vaikeelta välillä keksii kuulumisia muista jutuista. Välillä oon miettinyt jos puhuis muillekkin, mut uskon et siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä. En kuitenkaan halua, että ihmiset miettii minulle noin henkilökohtaista asiaa. Vaikka olisihan se hienoa, ettei lapsettomuus olisi niin vaiettu asia. Auts kun tuo lapsettomuus sana särähti korvaan. Ehkä en halua puhua asiasta senkään takia, etten koe olevani lapseton, vaan mun kroppa vaan ei toimi tällä hetkellä niin, että lapsen saanti onnistuis.
 
@Kinder_Kitty mulla molemmissa pregnyl kierroissa oli tosi kova kipu alavatsalla sillä puolella, mistä munasolu irtosi. Ja ovulaatio todistetusti tapahtui, joten toivottavasti tuo lupaa hyvää. :love: Mikä sulla on testipäivä?

@Wolt mahtavaa että oot takaisin yrityksen parissa. <3

@kiuski harmi että tää kierto menee hukkaan mutta ihanan nopeasti siellä etenee ivf-asiat!

@AuliMari olipa kurja takaisku huonoon saumaan. Toivottavasti tallettelu kuitenkin riitti! Mun käsityksen mukaan herpes voi tarttua oireettomanakin aikana, joten en olisi siitä huolissani että se olisi nyt sun emättimeen päätynyt.

@Jennipä ultraseurannoissa taitaa olla eroja. Ja esim mulla vaste oli kolmessa kierrossa joka kerta niin erilainen että olisi varmasti jatkossakin ultrattu, kun välissä piti ottaa pistoksetkin avuksi ja yhtäkkiä pelkät letrot riitti. Clomeissa kai suurempi riski monisikiöraskauteen, ultrattaisko siksi tarkemmin? Mutta erilaisia käytäntöjä muutenkin eri paikoissa.

@-dino- varmaan kesätoimittajat menneet sekaisin kylmästä keväästä. :ROFLMAO: Onneksi prosentit on oikeasti aikalailla paremmat!
 
@Lumi87 sydäntä lämmittää noin ihanat uutiset :love: jotain valoa tähänkin risukasaan.. mulle annettiin polilta testipäiväksi 17.5.. mut suunnitelmissa on testata ihan äitienpäivän kunniaks nega.. en vaan tiedä onkse kovin viisasta.. mut nega sieltä tietty tulee.. mulla on siis raskauskeijulta kaupan päälliseks saatuja one step 10 herkkyyden liuskoja 2kpl.. et semmosen aattelin uittaa sunnuntaina.. sillon on pregnylistä 12pvää.. lämmöt on ainaki pysyneet ylhäällä perjantaista asti.. torstai yönä tosiaan tunsin sen kivun etten pystynyt ees kylkee kääntään ja siltä puolelta missä oli se 19-20mm folli.. eli nyt mulla ois dpo6.. mut jotenki vaan semmonen olo et paskat sitä ovista oli.. kun aiemminkin vaan pettynyt niin nyt on jokin suojamuuri päällä.. sitten oikeella puolella ollu jotain jänniä tuntemuksia siis tuolla missä on karvoitusta mut siis enempi oikeella.. varsinkin kun aivastin eilen niin ai jessus kun teki kipeetä.. mut on kyl jännä et mikä siel kipuilee.. kun siellä oli vaan kp11 ultrassa 13-14mm rakkula joka oli litteä.. ja voihan olla et tuo pregnylkin nostaa lämpöjä.. jotenki vaan niin vaikee uskoo ja luottaa siihen et ovis ollu lämmöistäkin huolimatta

unohtu vielä lisätä yks juttu pregnylin aiheuttamiin oireisiin.. eli nännit on niin arat.. sekin kyl vähenee päivä päivältä..
 
Viimeksi muokattu:
@Yuna Mäkää en kestäis sitä utelua että "joko nyt joko nyt!?" tai just noita "kato otat vaan rennosti niin kyllä se siitä!" :cautious: Jos siihen saisi jonkun urpofiltterin niin voisinkin kertoa, jos se menisi vain sellasille ketkä ei lauo mitään typerää takaisin :ROFLMAO: Vaikka joillekin tästä onkin puhunut ja ne on ottanut asian ihan hyvin, niin ei se silti ole sama asia puhua sellaiselle kelle se ei ole mikään ongelma.

Yhden kaverin kanssa tästä puhuttiin ja se sanoi että "kyllä mä voisin adoptoida lapsen" niin, sanoo nainen jolla on jo kaksi lasta eikä mitään ongelmaa raskautua. Kun ei se vaan ole sama adoptoida lasta jos vaan haluaa pelastaa kaikki afrikan lapset kuin se että se on ainoa vaihtoehto saada lapsi. Vttu ku menee hermo:mad::ROFLMAO:

@Kinder_Kitty miten se piikitys vaikuttaa? Voisko vaan tuikata kotona piikin ja lähteä tupareihin? Mullakin pregnyl aiheutti ihan älytöntä oksetusoloa! Onneksi se menee kuitenkin ohi. Voi mitä jos sieltä tuliskin plussa äitienpäivän kunniaksi? Vitsit miten olisi siistiä! Hassua muuten kun joskus mietti että "voi kun olisi ihana kertoa isänpäivänä miehelle että siitä tulee isä". Moroo, siitäkin jo puol vuotta ja edelleen porskutellaan ilman viivaa tikussa :poop:
:ROFLMAO:

@Lumi87 voih ihanaa! Uskon että on varmasti sekavat fiilikset ja kauhea pelko kaikesta, mutta yritä nauttia :love: Teidän kaikkien plussat antaa kyllä ihan erilaista toivoa tähän tilanteeseen mikä tuntuu välillä aivan maailmanlopulta!
 
@kiuski no siis sillätavalla vaikuttaa kun gonal-f pitäis pistää illalla.. niin ainakin polilta sanottiin viimeks.. mut eikai siinä mukaan vaan ja veskiin piikittään :D joo ois kyllä aikamoinen "ylläri" jos äitienpäivänä tulis plussa :love: no aina saa toivoa.. apua miten mää oon näin pessimisti nyt :D:confused: just lauantaina vaan purskahdin itkuun... itkin vaan sitä et nyt on toukokuu ja äitienpäiväkin lähestyy ja sitä et plussasta vuosi.. mut itku teki kyl hyvää meinaan viimeks itkenyt varmaan huhtikuussa vai oisko jopa maaliskuussa.. et oli jo korkee aikakin porata.. tai siis oonhan mää porannut tässä kyllä kun oli papan hautajaiset yms.. mut siis tän lapsettomuus asian takia en oo itkeny aikoihin.. ihan ihme kyllä kun yleensä joka kerta kun testi negaa ja menkat alkanu niin voi sitä romahduksen ja itkun määrää..
 
Hei kaikille! :)

Oon käynyt päivittäin lukemassa teidän juttuja ja elänyt mukana. Niin paljon tunteita taas...
Itse olen viettänyt hiljaiseloa, käynyt läpi kaiken mahdollisen mitä tässä alkuraskaudessa voi vaan tapahtua. Pahoinvointi on ollut kovaa jo jonkin aikaa aamusta iltaan ja oksentaakin on pitänyt. Eihän se kivaa oo, mutta en valita.

Eilen mulla oli vihdoin ja viimein eka neuvola, jossa myös ultrattiin. Pelkäsin ihan hirveesti, että ei siellä elossa olla, kun neuvolan täti niin pitkään ultraili, ennen kuin sanoi mitään. Sitten kuitenkin puheli jotain sykkeestä ja sitten käänsi monitorin minullekin näkymään ja sanoi, että hän ei ole mikään mestari ultraaja, mutta hänestä näyttää, että siellä on kaksi sikiöpussia! Toisessa ainakin viikkoja vastaava ihmisen alku ja sydän sykki. :love: Pitkään ultraili ja yritti saada sikiöpussit vierekkäin niin, että näkisi onko toisessa mitään, mutta muljusivat ultratessa niin, että ei onnistunut. Ensiviikolla uusi käynti ja ultra, niin katsotaan uudestaan. Mutta kylläpä rupesi tärisyttämään, kun kuulin, että pieniä saattaa olla ehkä kaksi. Pelottavaa, mutta myös niin ihanaa! :love: Nyt vaan elettävä ainakin ensiviikon alkuun epätietoisuudessa ja viimeistään np-ultrassahan tuo sitten selviää montako siellä on. Mutta ainakin yksi pieni siellä masussa majailee, herkäksi veti ultra kyllä. :love: Ja sanoin vielä neuvolan tädille, että olin ajatellutkin pienesti, että voisiko siellä olla kaksi, kun tää pahoinvointi alkoi niin aikaisin ja on melko voimakasta ollut... Meillä ei kummankaan suvussa ole kaksosia, niin melkoinen yllätys olisi. Mutta ei auta kun odotella varmistusta. :barefoot:

@Lumi87 ihanaa, että sullakin hyviä uutisia! :love:

Kaikille teille toivon kaikkea hyvää ja ennenkaikkea niitä plussia! Ootte ajatuksissa. :)

Nanna rv 8+5
 
@Kinder_Kitty aaa no sitten! Värkit mukaan vaan ja vessaan piikittelee itseään :ROFLMAO: Mä oon sitten varmaan itkenyt sunkin edestä sillä oon porannut melkein joka päivä. Nyt alkaa vähän helpottaa... alan varmaan jännäilee sitä ivf-suunittelua jo niin ei enää masenna tämä kaikki muu :ROFLMAO:

@Nanna-87 voi että kun siellä oliskin kaksi! :love: Tuu heti kertomaan kun tiedät enemmän!
 
@kiuski no itku tekee vaan hyvää, mää oon kans sen tyyppinen et en toisaalta kauheesti puhu miehelle tästä tunteesta mikä on.. et sitten se harmitus ja olo purkaantuu itkuna.. ja mulla se itkeminen kyllä helpottaa sitä pahan olon tunnetta se on siis niin kamala tunne kun kurkkua vaan puristaa kun on niin huono se fiilis et onneks se itku vie sen tunteen pois joksikin aikaa.. millon teillä on se suunnittelu aika?
 
@kiuski no tiistai on jo ihan pian (y) tuut sit kertomaan et miten siellä meni ja millaset suunnitelmat :)

oli virhe kyllä mennä kylppäriin :D:sick: meinaan mies oli vaihtamassa kissalle hiekkaa.. ja siis hyi hitto se pissan haju mikä siitä laatikosta tuli ja nyt se haju on mun nenässä varmaan ikuisesti :LOL::ROFLMAO::poop: mää en muuta nyt haista kun sen kissan pissan:ROFLMAO:
 
Tämä ketju on tarkoitettu jo vähintään vuoden plussaa odottaneille vauvakuumeilijoille.

Tervetuloa mukaan, et ole yksin :)

Listalle muutamia perustietoja; monesko kiertopäivä nyt menossa/kuinka pitkä kierto normaalisti (esim. kp 10/32), monesko lapsi toiveissa ja milloin yritys on alkanut. Toivon että listaan muuttuvat/ilmoitettavat asiat laittaisitte punaisella korostaen niin huomaan ne varmasti :)




11.5.2017

✪ -tanjuska (22) | kp 73/26~73(143) | 1.lapsi | ya 1/-13

✪ Nonsk | kp 8/33 | 1.lapsi | ya 9/-15

✪ -dino- (25) | kp 13/27-29 | 1.lapsi | ya 6/-15

✪ Yuna (25) | kp 22/27 | 1. lapsi | ya 9/-15

susanmaaria (31) | kp 37/26 | 3.lapsi | ya 7/-15

kiuski | kp 7/29 | 1.lapsi | tjot 9/-15, ya 5/-16

Kinder_Kitty (24) | kp 20/30-34 | 1.lapsi | ya 01/-15 (km 6/-16)

Karkki95 (21) | kp 21/28 | 1.lapsi | ya 4/-15 (km 1/-17)

aavalvar | kp 21/35 | ya 1/-16

Aulimari | kp ?/28-31 | 1. lapsi | ya -12

rosmarin (28) | kp ?/26-29 | ya 1/-16

Juliet86 (31) | kp 14/? | ya 11/-15

Edvina | kp 10/? | 1. lapsi | ya 4/-16

Jennipä (24) | kp 15/? | 1. lapsi | yk 8, ya 5/-16



✪ Iitata (19) | 1.lapsi | ya 8/-14

✪ Valonkantaja (26) | 1.lapsi | ya 2/-14

✪ virvatulia (34) | 2.lapsi | ya 12/-12

✪ kunnon kinttaat (31) | 2.lapsi | ya 3/-15

✪ kinttumarkki (26) | 1. lapsi | ya 12/-13
 
@Lumi87 ja @Nanna-87 ihania ultrakuulumisia! ❤

Kiireitä piisaa mutta pitää tänne kuitenki tulla ihmetteleen taas tätä kroppaa.. O+ saatu tänää päivällä ja koko illan ollu maha vähän raskaan tuntonen. No tunnollisesti koitettiin talletella, mutta eipä voinukkaan! Heti alkumetreillä iski lamauttava kipu joka veti koko mahan läpi. Hetkeen en voinu ku hiljaa maata ja oottaa että menis ohi. Nyt on jo vähän parempi mutta tosi hellä vieläki. :( että tiistain talletuksilla nyt mennään. Mietin että koittaisko soittaa maanantaina polille (huomena en voi). Vai oottaisko sitä kesäkuun aikaa.. :( lähinnä nuiden letrojen syöntiä aattelen..
 
Heippa!

Saanko liittyä tänne? Olen pidemmän aikaa jo käynyt lueskelemassa muutamien foorumien vastaavia keskusteluita lähinnä semmosen henkisen vertaistuen ja "et ole yksin"- fiiliksen toivossa, mutta en koskaan ajatellut osallistuvani niihin itse. Nyt kuitenkin tuntuu, että eihän se ota jos ei annakkaan, ja teillä vaikuttaa olevan huippu porukka täällä :)

Olen itse 28 vuotias nainen, mieheni on saman ikäinen. Ollaan jätetty ehkäisy pois vuoden seurustelun jälkeen vastavalmistuneina parikymppisinä, eli kyllä, lähes kahdeksan vuotta sitten. Erilaisia poppaskonsteja on tullut kokeiltua, perustutkimukset on meille molemmille tehty ja kummassakaan ei näyttäisi suurempaa "vikaa" olevan, ja näin ollen ollaankin lykätty varsinaisiin hoitoihin lähtemistä, koska tuntuu hullulta lähteä ratkomaan ongelmaa jota ei tunnu kuitenkaan olevan. Nyt ollaan kuitenkin menossa naimisiin tulevana viikonloppuna (siis herranen aika HUOMENNA!), ja tuntuu siltä, että ehkä nyt olisi todellakin aika ottaa härkää sarvista ja todeta että auttava käsi voisi olla tarpeen. Ehkä meidän tuleva vauva onkin vain konservatiivisempaa sorttia ja haluaa syntyä avioliittoon :D

Oma kiertoni on nyt kutakuinkin puolivälissä, kp 13/28, ja ovulaatioplussa on aamulla saatu. Ollaan tämä vuorokausi ja yö kuitenkin erillämme vanhan kansan uskomusten vuoksi, joten "tallettelemaan" emme pääse ennen huomista hääyötä :whistle:

Toivottavasti minäkin mahdun tänne vielä!
 
@nyyti. lämpimästi tervetuloa! :) no teillä onkin pitkä taival takana.. en varmaan ite jaksais yrittää noinkaan pitkään ei vaan kantti kestäis.

Kuulkaas naiset oon sitten semmonen himotestaaja.. no arvatkaa kuka uitti jo tänään sen one stepin 10 liuskan :D no kyllähän siihen haalee haamu vielä tuli ja arvasinkin sen et siihen tulee kun vasta 10päivää pregnylistä.. no sunnuntaina sitte se seuraava testi.. mut siis voin sanoa rehellisesti et mää inhoon pregnyliä ja näitä oireita varsinkin tätä pahoinvointia... :D
 
@Jennipä se ei kyl näy kuvissa :D mut livenä näkyy ihan hyvin.. mut voin mää laittaa kuvaa :D. sunnuntaina on siis vasta dpo10.. et sinänsä aika aikasin liikkeellä :D


joo eipä noissa kuvissa mitään näy.. nytkyn katon testiä kuivuneena niin ihankun ois koko viiva kadonnut.. mut kyl siinä silti näkyy jotain.. testiajalla näky ainakin toosi hyvin.. no katotaan sitte sunnuntaina uudestaan..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä