Hei kaikille!
Oon käynyt päivittäin lukemassa teidän juttuja ja elänyt mukana. Niin paljon tunteita taas...
Itse olen viettänyt hiljaiseloa, käynyt läpi kaiken mahdollisen mitä tässä alkuraskaudessa voi vaan tapahtua. Pahoinvointi on ollut kovaa jo jonkin aikaa aamusta iltaan ja oksentaakin on pitänyt. Eihän se kivaa oo, mutta en valita.
Eilen mulla oli vihdoin ja viimein eka neuvola, jossa myös ultrattiin. Pelkäsin ihan hirveesti, että ei siellä elossa olla, kun neuvolan täti niin pitkään ultraili, ennen kuin sanoi mitään. Sitten kuitenkin puheli jotain sykkeestä ja sitten käänsi monitorin minullekin näkymään ja sanoi, että hän ei ole mikään mestari ultraaja, mutta hänestä näyttää, että siellä on kaksi sikiöpussia! Toisessa ainakin viikkoja vastaava ihmisen alku ja sydän sykki.
Pitkään ultraili ja yritti saada sikiöpussit vierekkäin niin, että näkisi onko toisessa mitään, mutta muljusivat ultratessa niin, että ei onnistunut. Ensiviikolla uusi käynti ja ultra, niin katsotaan uudestaan. Mutta kylläpä rupesi tärisyttämään, kun kuulin, että pieniä saattaa olla ehkä kaksi. Pelottavaa, mutta myös niin ihanaa!
Nyt vaan elettävä ainakin ensiviikon alkuun epätietoisuudessa ja viimeistään np-ultrassahan tuo sitten selviää montako siellä on. Mutta ainakin yksi pieni siellä masussa majailee, herkäksi veti ultra kyllä.
Ja sanoin vielä neuvolan tädille, että olin ajatellutkin pienesti, että voisiko siellä olla kaksi, kun tää pahoinvointi alkoi niin aikaisin ja on melko voimakasta ollut... Meillä ei kummankaan suvussa ole kaksosia, niin melkoinen yllätys olisi. Mutta ei auta kun odotella varmistusta.
@Lumi87 ihanaa, että sullakin hyviä uutisia!
Kaikille teille toivon kaikkea hyvää ja ennenkaikkea niitä plussia! Ootte ajatuksissa.
Nanna rv 8+5