@aavalvar tiedän tunteen, kun itsekään ei tiedä mitä tuntee ja mies haluaa selkeitä sanoja eikä mitään "en mä tiedä mikä on ja miksi olen tälläinen" tai "en mä tiedä miksi mä itken". Voimia sinnekin! <3
@Yuna Tavallaan ikävä kuulla että oot luopunut toivosta.
Mutta ihanaa kuulla, että sulla on uusia koulusuunnitelmia ja ei enää niin "sit ku"-elämää. Mullakin sitten kun... on jäänyt kyllä jo ajat sitten, mutta kyllä sitä huomaa kun puhuu kavereiden tai muiden kans et joo mennään sit sinne keikalle tai tehdään sit kesällä sitä ja tätä, niin joku ääni ajattelee että mitäs jos käykin onnellisesti ja on tärpännyt. Mutta kyllä mä silti aina olen sanonut kyllä lähtöaikeille.
On kivaa kun on jotain mitä odottaa!
@Kinder_Kitty kuuloistaisi kovasti ovikselta, kun sulla on limat ja kivut. Mutta varmasti ristiriitaiset tuntemukset uskoako vai ei, kun on kuullut niin ikäviä uutisia
ON: Vedin yöllä yli 12tunnin yöunet. Mikä on kummallista, kun mielestäni oon nukkunut nyt viime aikoina hyviä yöunia enkä oo ollut mitenkään väsynyt. Toissapäivänä alaselkä oli tuhottoman kipeä koko päivän, mutta olin varmaan nukkunut huonossa asennossa. Eilen vähän vihloi alavatsalle. Semmoista jännän etovaa oloa, mutta se taas voi olla myös siitä että en oo juonut vettä kunnolla. Oon myös ehkä alkanut vainoharhaiseksi. Oon erehtynyt katsomaan sarjaa Oho, olen raskaana
(siinä ei oo mitään lihomista eikä oikein muitakaan raskausoireita, mitkä ei selittyis jotenkin muulla tavoin ja sit synnytyksen koitettua ne saa tietää). Niin, ja tällä hetkellähän on hmmm kp8