Voi
@Kinder_Kitty , oon pahoillani.
Niin epäreilua, että antaa herätellä toiveita ja sitten viedään pois.
Kuukautisista olitte puhunut. Mulla vuoto yleensä kestää kaikkineen 5 päivää. Kolmisen päivää normivuotoa ja pari päivää tuhrua. Tosin mulla tuo vuoto ei synnytyksen jälkeen muutenkaan oo ollu kovin runsasta, sellaista kohtalaista. Ennen esikoista oli paljon runsaampaa. Samoin menkkakivut jäi synnytyksen myötä.
Toivottavasti nuo menkat nyt pysyy poissa sen 9kk. Täällä nimittäin viivat on vahvistuneet hienosti, eli uskottava se on, että raskaana ollaan!
Oon niin onnellinen ja samalla pelottaa mikä kaikki voi vielä mennä pieleen. Se ei tuu helpottaa, ennen kun saan vauvan syliin, mutta nyt nautin ja iloitsen tästä.
On tämä vain niin uskomatonta, että toistamiseen voi käydä niin hyvä "tuuri", että muutamaa viikkoa ennen lapsettomuuspolin ensikäyntiä plussaan! Minut voi siis
siirtää plussanneissiin.
@Lumi87 kyllä, ihan luomuplussa oli tämä.
Mulla oli muuten käytössä tässä kierrossa, (tai aloitin jo edellisessä kierrossa ennen ovista, E-vitamiinin 130mg kapseli/päivä) ja tässä kierrossa siis kierron alusta asti 2kapselia/päivä oletetun oviksen yli asti ja sen jälkeen 1kapseli/päivä. Kun luin jostain, että vahvasta E-vitamiinista voisi olla apua ainakin limakalvoille yms. Jotenkin haluan uskoa, että tuo oli apuna tähän raskautumiseen, mutta eihän sitä varmaksi voi tietää. Ajattelin vain vinkata, jos joku teistä haluaisi kokeilla.
Oon käynyt vähän jo kurkkimassa tuolla joulukuisten ketjussa (mulla tulee LA johonkin joulukuun puoliväliin
), mutta en oo vielä mukaan tohtinut liittyä. Vielä ajattelin täällä käydä lukemassa teidän kuulumisia ja pyöriä täällä mukana jos sopii.
Toivon sydämestäni teille kaikille pikaista plussaa, kunnon plussapuhuria tähän ketjuun. Sen ootte jokainen ansainnut!