@Nonsk tai sitten se oli kiinnittymisvuotoa.... Anteeksi tällaisen (toivottoman?) toivon pirskahduksen elätteleminen, mutta teknisesti olis ihan mahdollista. Siittiöt kuitenkin voi elää 2-5 päivää ja launtaista tiistaihin kuitenkin on n.3 päivää.... Eli mahdollistahan se olis, dpo10 kuullostais aika hyvältä päivämäärältä sille.
Mutta voihan se olla ihan mitä vaan, ne menkat tai välivuotoo tai jotain. Kyllähän se sitten selviää tässä lähimaastossa. Aika erikoista silti jos sulle ei oo tolleen ennen käynyt...
Täällä on juteltu tosi paljon kaikenlaista tässä viikon aikana. Ite olen varmaan sitten vähän outo ihminen (tai tää kertoo jotain turtumisen tasosta), mutta enää en itse mieti tätä lapsettomuutta todellakaan päivittäin. Joskus voi mennä jopa viikko ennen kuin asia tulee mieleen. Toisaalta oon hajonnut jo kerran tän asian suhteen aika pahasti ja nykyisellään taidan vaan ihan tietoisen tiedottomasti suojella päätäni, etten hajoaisi taas. Tietty on sitten kausia jolloin asia on enemmän päässä ja ihan pikkuiset asiat saattaa saada aikaan masisoireita ja pahaa mieltä (oman kropan vajaavaisuutta kohtaan).
Toinen mikä tekee musta varmaan pikkuisen erilaisen tän lapsiasian suhteen on ehkä se, että itse olin vielä 22-vuotiaaksi saakka ihan satavarma etten halua koskaan lapsia. Oon ite vanhin lapsi kolmesta ja oon saanut aika nuoresta asti pitää huolta niistä nuoremmista, ts. joutunut olemaan se varaäiti. Oma äiti on omalla tavallaan hyvä ihminen, mutta näin vanhemmiten sitä on tajunnut, ettei ehkä ole ollut se paras äiti (ainakaan mulle, olisin ehkä tarvinnut äitinä jonkun vähän...kannustavamman? Läheisemmän? En tiedä). Ja hän on myöntänyt, ettei pidä lapsista yhtään. Omat tietty on asia aina erikseen, mutta kyllähän sellainen asenne näkyy omassakin kasvatuksessa ja kieltämättä se on myös tarttunut.... Mä en vihaa lapsia, mutta tunnen oloni jotenkin tosi vaivautuneeksi pienten lasten kanssa, en tiiä.... Nuorempana oon kuitenkin hoitanut paitsi niitä omia sisaruksia, niin kahta nuorempaa serkkua ihan vauva-taaperovaiheessa. En tiiä miksi nyt sitten tunnen oloni vaikeaksi. Tiedä sitten näistä.
Ja tulipas oikein omanapailun ennätys, heh. Jatketaan samalla linjalla vielä sen verta, että tänne ei mitään uutta. Kp8 ja ehkä ovista voi alkaa miettimään viikon päästä heh. Muilla akseleilla kuitenkin menee mukavasti; tänään saadaan tietää saadaanko toinen kissa ja ollaan katseltu uutta asuntoa, hih.