❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Hiljaista täällä on, mitä ihmiset kuuluu? :)
Mä oon valmis tekemään täältä irtiottoa vasta ensi viikon ultran jälkeen, eli sinnikäästi roikun täälläkin edelleen... :D Jos kaikki ok, niin sit siirryn taustalle teitä seuraamaan.
 
@Josia ja muut :D

Hyvää kuuluu. Odottelen menkkoja, seuraava ovis joskus joulun ja uuden vuoden välissä, jos menkat alkaa maanantaina ja ovis on millään muotoa "aikataulussa". On pinna kireällä molemmilla ollut ainakin jo kuukauden, hiljaista siis myös makkarissa. Mulla painaa kauhea väsymys ja kauhea herkkumieliteko koko aika, mutta yritän vastustaa kiusauksia.. :cautious: Oon vähän kipeä (kurkku vaan ja yskittää), mutta vissiin nyt jo voiton puolella kun parin finrexin päivän jälkeen ei oo enää yskä juuri vaivannut eikä nieleminen satu.

@Wintersun voi ei :cry::poop:
 
@Wintersun mä oon samaa mieltä ku lääkäri että menkää vaan hoidon suunnitteluun. Sitten kun sut on hoidettu kuntoon niin pääsette tositoimiin heti eikä tartte enää suunnittelua odotella. :) Varmasti alkaa voimat olla loppu <3 Joka kerta toiveissa että nyt pääsee eteenpäin ja sitte vedetään matto jalkojen alta :unsure:
 
Wintersun, kurjalta kuulostaa teidän tilanne. Voin vain kuvitella, kuinka raskasta :(. Onneksi pääsette kuitenkin suunnitteluun, yksi askel siis eteenpäin.

Meillä oli hoidon suunnittelu tiistaina. Luovuttajan solut kerätään viikolla 3, ja miehen siittiöt hedelmöittää ne käsittääkseni samana päivänä. 5-päiväinen alkio siirretään mun kiertoon ja loput pakastetaan. Syön kierron ajan estrogeenia. Olen niin onnellinen <3 Mieskin on ihanasti lämmennyt asialle :)
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk ja Josia
Mä oon niin vihainen! Ferritiini oli keväällä 27 ja kävin rautainfuusiossa. Arvo nousi 88:aan. Nyt sen typerän kuurin takia vuodin kuin seula ja ferritiini on taas 25!!! Ottaa niin paljon päähän.Kuurista ei ollut mitään hyötyö, olen melkein lihonut kaikki takas ja veret valui viemäriin. Että jurppii. ja kaiken huipuksi kuukautiset ovat myöhässä ja pelkään, että hoito siirtyy helmikuulle. Että oon pahalla tuulella :(
 
Minä olin muka päättänyt että minähän en mitään raskaustestikuvia tänne laita mutta näköjään toisin kävi.:whistle:

Tänään on kymmenen päivää siirrosta ja tämmösen sain näkyviin:love::love: Nyt hirvittää että entä jos ei lähde vahvistumaan. Ei oikein uskalla täysiä antautua tähän :confused: Mutta tää on enemmän jo kun koko yritysaikana tähän mennessä! :love:
 

Attachments

Sosh, onnea. Tapausselostusta minäkin odotan:) Antaa nuo plussat itsellekin aina toivoa!

Ihanaa, menkat alkoi! Yksi kierto enää ennen siirtoa. En osaa vielä edes jännittää, mutta onhan tää melkoista. Ensin jännätään, montako solua luovuttajalta saadaan, moniko hedelmöittyy ja seuraavaksi raskudunko :) Varasin infuusion tiistaille.
 
Kiitos onnitteluista! :love: Meillä on aika tarkalleen kaksi vuotta yritystä takana. Ei ole missään vaiheessa selvinnyt, että mikä olisi syynä mutta mulla on semmonen tunne, että mun munasuluissa varmaan on jotain häikkää kun IVFstä satiin 11 munasolua mutta kaks vain hedelmöittyi. :unsure:Plussa tuli nyt siis ekan IVFn ainoasta PASista. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Josia
Wintersun, jotkut ovat saaneet vitamineilla ja elämäntapamuutoksilla simppoihin uutta eloa. Onko teille suositeltu? Uskon, että kyllä hoidoilla plussaatte!

Itsellä oli papassa lievä muutos, ja koska olen neuroottinen, jätin hoitajalle soittopyynnön, vaikuttaako hoitoihin. Kaiken järjen mukaan ei vaikuta, koska suositus oli uusi papa 4-12 kuukauden päästä. Infuusio oli tänään.
 
@Wintersun jotkut ovat saaneet vitamineilla ja elämäntapamuutoksilla simppoihin uutta eloa. Onko teille suositeltu? Uskon, että kyllä hoidoilla plussaatte!

Itsellä oli papassa lievä muutos, ja koska olen neuroottinen, jätin hoitajalle soittopyynnön, vaikuttaako hoitoihin. Kaiken järjen mukaan ei vaikuta, koska suositus oli uusi papa 4-12 kuukauden päästä. Infuusio oli tänään.
Mä liityn tähän elämäntapamuutoksen ja vitamiinien kokeiluun. Pakostikin mietin, että kun meillä oli keväällä/kesällä ne pari fitfarmin dieettiä, korjattiin ruokatottumukset ja syötiin vitamiineja sekä liikuttiin niin onko sillä ollut jotain vaikutusta myös siittiöihin ja munkin kroppaan, kun hävisi ylimääräisiä kiloja ja sitten kesän lopussa tosiaan raskauduin. On nyt yritetty kuitenkin jatkaa sitä samaa ruokavaliota ym, ei niin kurinalaisesti, mutta silti niin on parempi mieli lähteä uuteen yritykseenkin ja kroppakin on nyt levännyt pari kiertoa keskenmenosta, kun on ollut hiljaista. :)

Btw @Josia selvisi sitten vihdoin että miehellä oli joku perus joulu"romahdus", sillä on nyt parina vuonna ollut :D
 
@Josia hän pohtii liikaa asioita tai stressaa tmv. En oikein tiedä mistä se lähtee, mutta tosiaan muutamana vuonna nyt toistunut sama kaava. Ehkä sillä on "miesmenkat" aina pahimpana just tällein vuoden lopulla, en tiiä kun en oikein saa aina kiinni sen ajatuksen juoksusta tälläsissä asioissa (n):whistle: Ai kauhea mua.
 

Yhteistyössä