Kiitos! Varasin neuvolan kun mä olin menossa raskausviikolla 6, (5+jotain) tais olla silloin. Sain ekan neuvolan juuri ennen tätä joulua 21.12 silloin ois 8+0.@Alinah92 Ihana juttu että kaikki on kunnossa! Miten muuten, varasitko missä vaiheessa ton neuvolan? Kun mä oon arponut, että millonkas sinne uskaltaisi soitella Mulla on varhaisultra vasta 8.1 ja pitkältä tuntuu odotus sinne asti.
Tänne kuuluu hyvää, viikko 15 menossa Viime viikolla oltiin nt-ultrassa, jossa kaikki näytti olevan hyvin. Mun seulontalabrat eivät tosin silloin kelvanneet, kun raskaus olikin viikkoa odotettua pidemmällä. Kävin tänään antamassa uudet näytteet ja nyt jännityksellä odotetaan tuloksia. Mites sulla @Riannah ?Saako täällä kysellä raskautuneiden kuulumisia? Olisi kiva kuulla, miten esim. @Jennipä @voittamaton ja @ananasbananas teillä menee! Toki muutkin saa kertoa. @-dino- n kuulumisia olenkin vähän täältä lueskellut.
Itselläni nyt rv17 alkanut ja kaikki toistaiseksi hyvin.
Tsemppiä ryhmäläisille, kaikki teistä vielä pääsevät maaliin asti!
Kiitos. Saatiin 10 alkiota pakkaseen <3 Eiköhän meille vauva tule! Tsemppiä sulle odotteluun!Paljon Tsemppiä! Toivottavasti tarraa kiinni!
Mulle ei kuulu mitään ihmeellistä. Kontrollia odotellaan..
Onnellisesti raskaana, 4+5. Ensimmäinen ultra 25.2 ja neuvola 27.2@kirsillevauva Mikä tilanne?