❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Täällä oli tänään naistenklinikalla varhaisultra ja siellä täysin viikkoja vastaava pieni oikeassa paikassa oli, samalla sain jo äitiyskortin neuvolaan ja ensimäinen neuvolakin on jo tämän viikon perjantaina.

Täällä mennään raskausviikko 8, 7+3 tänään. Ilon ja onnen kyyneleet pääsi ultrassa! :cry::love::love:20181217_170747.jpg
 
@Alinah92 Ihana juttu että kaikki on kunnossa! :love: Miten muuten, varasitko missä vaiheessa ton neuvolan? Kun mä oon arponut, että millonkas sinne uskaltaisi soitella:ROFLMAO: Mulla on varhaisultra vasta 8.1 ja pitkältä tuntuu odotus sinne asti. :alien:
Kiitos! Varasin neuvolan kun mä olin menossa raskausviikolla 6, (5+jotain) tais olla silloin. Sain ekan neuvolan juuri ennen tätä joulua 21.12 silloin ois 8+0. :love:
 
@-dino- ja @Alinah92 Mäkin mietin et se viikko kuus ois hyvä aika varailla neuvolaa varhaisultran jälkeen, mutta mä en saanu Oyssiin varhaisultraa koska mun viikko kuus on juuri toi jouluviikko eli eihän sinne silloin pääse. :( Eli mun varhaisultra on vasta yhdeksännellä raskausviikolla ja sinne asti ei varmaan kantsi oottaa, että soittelis vasta neuvolaan. Mulla on nyt menossa 5+3 että varmaan se pitäisi tällä viikolla soittaa sinne. Pelottaa vaan niin jotenkin, että jos sen joutuukin sit perumaan...(n)
 
Ihana kuulla että varhaisultrat on menneet hyvin :)

Mä kävin siellä kontrolliajalla siitä kystasta/rakkulasta/mikä olikaan, joka löydettiin keskenmenon yhteydessä. Lääkäri kävi konsultoimassa vielä toista varmistukseksi ja molemmat olivat sitä mieltä että se on vaan joku synnynnäinen juttu. Ei vaikuta munasarjojen toimintaan tai muuhunkaan, kunhan on oireeton. Mutta jos alkaa oireilla tai kasvaa, niin sitten se poistetaan.
 
Varhaisultra oli meilläkin viime viikolla, kaikki hyvin, ja huomenna eka neuvola. Mulla on vaan uskomattoman epätodellinen olo. En oo ihan kartalla siitä, että joku tuolla mahassa nyt on. :D En olis ikinä kuvitellut, että tämmöstä tunteita voi nousta pintaan. Onnellinen ja samalla suru ja haikeus. Lapsettomuus jättää niin syvät arvet, että näköjään viimein onnistuminenkaan ei syrjäytä kaikkea koettua. Toivotaan, että meidän pieni saadaan syliin asti <3 Vetäydyn joululomille ja jään taustalle seuraamaan ja toivomaan parasta ihan jokaisen kohdalla <3

@Wintersun Toivon teille kaikkea hyvää! Pidän peukkuja teille!
@Sosh Tsemppiä ultraan, jaksa vielä odottaa! :love:
@Alinah92 Onnea teillekin vielä! :love:
@Nonsk Joulurauhaa sinne puolisolle ainakin, taitaa tulla tarpeeseen! :D
 
Itse olen ihan täpinöissään tulevasta hoidosta. . MIetin jo, miten sitä kestää, jos hoidotkaan eivät tuo tulosta tai saadaan vain muutama alkio ja ei päästä edes kunnolla yrittämään. On tämä niin raastavaa! Mun miehen vanhemat ovat meidän koiriin ihan hurahtaneet, ne varmaan sekoaa täysin, jos saadaan lapsi <3 Ihana ajatella, että on tukijoukoa, jos saadaan vauva. Aikaisempien lasten kanssa ei pollut verkostoa, yhden ystäväperheen kanssa välillä hoidettiin toistemme vauvoja, jotta päästiin pariskuntana ulos.

Näillä näkymin menkat alkaa 2.1 ja siitä alkaa estrogeeni-lääkitys!
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk
@Josia ja @Alinah92, hienoja ultrauutisia! Varmaan tuntuu hienolta kantaa neuvolakorttia nyt mukana :)

@Nonsk , hienoa, että sait hyviä uutisia ultrasta! Ja mieskin saanut varmaan levätä ;)

@Sosh, kylläpä ikävän pitkälle menee ultra!

@Wintersun, ja teillä koettelemukset senkun jatkuu! Olen niin pahoillani, varmaan ollut tosi rankka vuosi. Voimia ja siunausta.

Onko muilla hoitoja menossa/tulossa lähiaikoina? Meillä siirto näillä näkymin 18.1 ja en malttaisi odottaa <3
 
Minulla alkoi kuukautiset!!! Olen niin onnellinen, huomenna alkaa estrogeeni ja ultra 11.1.. Toivottavasti kohtu reagoi suotuisasti lääkkeeseen ja pysytään aikataulussa. Mulla on painoindeksi 38, joten huolettaa, kuinka ylipaino vaikuttaa :( Onko muita ylipainoisia yrittäjiä ja millä indekseillä? Mitä lääkärit ovat sanoneet?
 
Saako täällä kysellä raskautuneiden kuulumisia? Olisi kiva kuulla, miten esim. @Jennipä @voittamaton ja @ananasbananas teillä menee! Toki muutkin saa kertoa. :) @-dino- n kuulumisia olenkin vähän täältä lueskellut.

Itselläni nyt rv17 alkanut ja kaikki toistaiseksi hyvin.

Tsemppiä ryhmäläisille, kaikki teistä vielä pääsevät maaliin asti! :love:
Tänne kuuluu hyvää, viikko 15 menossa :)Viime viikolla oltiin nt-ultrassa, jossa kaikki näytti olevan hyvin. Mun seulontalabrat eivät tosin silloin kelvanneet, kun raskaus olikin viikkoa odotettua pidemmällä. Kävin tänään antamassa uudet näytteet ja nyt jännityksellä odotetaan tuloksia. Mites sulla @Riannah ?:)

Olen käynyt aina välillä täällä lukemassa kuulumisia:) Toivon, että kaikille toisi tämä vuosi ihania uutisia :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Josia
Kerronpa, vaikka ei nimeltä kyseltykään :p Nimittäin on kurjaa, kun muissa ryhmissä ei oo joko kotoisaa tai todella hiljaista :barefoot: Rv 11+1 ja kaikki hyvin. Ei mitään hälyyttäviä oireita. Pahoinvointi alkaa vähän ärsyttää ja masua alkaa pikku hiljaa kiristää. Uusi ultra tiistaina. :)

Kertokaa kuulumiset muutkin, niitä lueskelen edelleen mielelläni täältä "kotikolosta". @kirsillevauva ainakin oli jännät paikat? :) Tsemppiä alkaneeseen vuoteen kaikille!
 
Täällä rv 27+5 eli parin päivän päästä alkaa jo viimeinen kolmannes :eek:. Toinen kolmannes on ollut kivaa aikaa, kun masu kasvaa ja potkut tuntuu, mutta olo muuten on normaali. Nyt alkaa maha jo vähän painaa ja väsymys palailemaan, mutta kovasti odotan jo mammalomalle pääsyä ja vauvan syntymää :love:.
 
Kävin eilen kurkkimassa perhe-artella onko pieni elossa, koska mulla on niin vähän mitään oireita ollut tämän alkuraskauden. Ei juuri oikeestaan mitään. Koko alkuraskauden aikana oksentanut vain 4-5kertaa. Ja viimeisin oksennus lensi vuodenvaihteessa! Sen jälkeen ollu taas oireeton. Neuvolan mukaan menkoista laskettuna LA olisi 1.8, inssin mukaan 2.8. Eilen oli 10+6, ultrassa eilen sikiö vastasi ekan mittauksen mukaan 11+2 ja toisen mittauksen mukaan 11+4.

Nt ultra on 21.1 varasin myös sokerirasituksen samalle päivälle. :love:20190111_091148.jpg
 

Yhteistyössä