❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@kirsillevauva kuulostaa hirmu hurjilta menkoilta, kun noin useasti on läpikin mennyt siteestä! :eek: Melkein kuulostaa joltain keskenmenojutulta, mutta onhan joillain ihan syyttä runsaat menkat..

@Josia mä niiiiin jännitän sun puolesta! :love:

Mä oon ollut huonovointinen koko viikon. Mulla on nyt kp6. Menkat loppui keskiviikkona, mutta vielä eilen ja tänään tullut vessakäynnillä jotain verihaiventa.. Meillä on töissä vatsatautia ja ties mitä kuumetautia, niin luulosairaus iskee :whistle::D
 
Josia, on jo tosi selkeä viiva! Kertaatko kaiken, kun tässä ei ole listan päivittäjää? Eli milloin yritys aloitettu? Syy lapsettomuuteen? Eka Ivf? ihan huippua,nostaa toiveita omaankin siirtoon! Wintersun, hurjan pitkä vuoto sulla. Olen pahoillani. Milloin tulee yulos hoidosta? Lasken nuo kuukautisiksi. se kehokuuri sotki kuukaitiset, ensin kierto 32 päivää, sit 15 päivää. Toivottavasti nyt normit. Sain Terolut-kuurin, mutten tiedä, käytänkö. Miten se vaikuttaa hedelmöittymiseen?
 
@kirsillevauva Yritys aloitettu 1/2016 eli kohta tulee kolme vuotta. Siittiöiden laatu syynä: määrä hyvä, mutta liikkuvuus heikko. Mies ei heti vuoden yrityksen jälkeen halunnut hoitoihin, joten homma jäi junnaamaan alkutekijöihin. Varsinaisesti päästiin vasta alkuvuodesta - 18 erikoissairaanhoitoon. Eka inssi syyskuussa ja tämä oli eka ivf.

Kiitos kaikille tsempistä! On ihanaa, että ootte tässä jännittämssä meidän kanssa, että miten käy:love:
 
Jatkan yksin höpöttelyä :LOL: Aamulla välipäivän jälkeen r-testi, joka oli vähintäänkin edellisen vahvuinen, mutta ei "täysi plussa". Oli jotenkin kova pettymys, kun pelottaa ettei vaan oo kehitys jäänyt siihen (n) Jotenkin kuvittelin, että olis jo ollut ihan tasavahva. Ja verikoe tuntuu olevan iäisyyden päässä... :coffee:

Onko muilla omia piinahetkiä käsillä? :whistle:
 
@Josia Onnea!❤ En todellakaan ois huolissaan ettei oo vielä tasavahvat viivat. Ei mullakaan ollu vaikka menkat useamman päivän jo myöhässä, sitte loppu testit nii en tiiä millon ois tummunu. :)

Täällä ei vielä olla päästy nauttimaan raskaudesta. Isot huolet varjostaa, parhaillaan odotellaan lapsivesinäytteen ottoa.
 
@Wintersun ja @Josia nt-ultrassa todettiin sikiöllä ainaki vatsanpeitteiden sulkeutumishäiriö. On niin pitkä ja monivaiheinen tarina että en jaksa sitä tähän selostaa mutta jos haluaa käydä lukemassa tarkemmin nii lapsettomuus-osiosta alkionsiirroista plussanneet-ketjusta löytyy sivulta 828 alkaen mitä meille kuuluu ultran jälkeen.
 
@-dino- Kiitos, kun laitoit tuon tiedon, kävin lukemassa. Voi, että kun toivon kaikkea hyvää!! Se vaan kauhistutti, että eikö joka paikassa olekaan samat käytänteet ultriin ja kokeisiin liittyen, mitä kuuluu ottaa... :eek: Nyt vähän hupsu kysymys, jos jaksat jossain vaiheessa vastata :oops: Mitä sun kirjoituksessa tarkoitit punktiolla, miten liittyy tähän kohti nyt?
 
@Josia lapsivesipunktiota tarkoitan mutta on nii pitkä sana että vähän lyhentäny :D ja mitä tulee näihin käytäntöihin niin oon jopa vähän traumatisoitunu siitä kuinka erilailla voidaan asiat hoitaa näin pienessä maassa. No enää ne puuttuvat labrat ei nii harmita kun kuitenki jatkotutkimuksia oli tiedossa. :)

@Nonsk kiitos ❤

Surettaa kyllä kovasti että mikään ei tuu menemään tässä odotuksessa normaalisti :( mut pääasia tietysti on että saatais beibi joskus kotiin.. ❤
 
Josia, oletko tänään testannut? Onko verikoe huomenna?

Dino, ikävä kuulla, ettei vauvalla ole kaikki hyvin :( Toivottavasti saatte pian tietää, mikä pienellä on vikana ja mitä asialle voi tehdä! Voin vain kuvitella huolen määrää. Minulla jäi kuopus niskaultrasta kiinni seuloissa ja kieltäydyin lapsivesipunktiosta. me saatiin käydä usemapia kertoja ultrassa ja huoli alkoi pikku hiljaa laskea, kun vauva näytti terveeltä. Huoli oli kuitenkin synnytykseen saakka, onko lapsi vammainen. Onneksi syntyi terve tyttö. Toivottavasti teilläkin kääntyy asiat parhain päin ja asita ovat hoidettavissa <3

Wintersun, hienoa että vuoto ohi! Varmaan ryydyttävä kuukausi takana! Ja nyt positiivisia hoitotuloksia teille :)

Itsellä välikierto, kun en saa raskautua vesirokkorokotuksen takia.
 
@Josia isosti onnea plussasta  :love::love::love::love: ihanaa että hoito meni hyvin ja sieltä tuli laatutapaus :).
@-dino- oon käynytkin välillä kurkkaa sun kuulumisia. Toivottavasti punktion tulokset olisivat hyvät. Kurjaa, että raskausaika ollut niin huolia täynnä :(

Täällä oli rakenneultra ja meille ultran perusteella olisi tulossa tyttö :love:. Kaikki rakenteellisesti vauvalla hyvin. Nyt 20+4, puolet jäljellä. Edelleen tulee päivittäin foorumia kurkattua vaikka ollaan tän projektin kanssa pitkälti voiton puolella jo, jäänyt niin kovasti tavaksi :LOL:
 
@Wintersun ja @Josia nt-ultrassa todettiin sikiöllä ainaki vatsanpeitteiden sulkeutumishäiriö. On niin pitkä ja monivaiheinen tarina että en jaksa sitä tähän selostaa mutta jos haluaa käydä lukemassa tarkemmin nii lapsettomuus-osiosta alkionsiirroista plussanneet-ketjusta löytyy sivulta 828 alkaen mitä meille kuuluu ultran jälkeen.
Voi että, paljon tsemppiä ja voimia teille!
 
@Josia käsittääkseni 6. Viikosta eteenpäin pitäisi sykkeen alkaa näkymään. Yleensä ilmeisesti suosittelevat viikosta 7 eteenpäin, niin näkyy varmiten. Me oltiin 6+5, eli 7. Viikolla silloin näkyi syke hyvin. Me saatiin ultra polin kautta ja sieltä tuota ajankohtaa suosittelivat. Saatteko te varhaisultran polin kautta?:)
 

Yhteistyössä