Unohtunut kaikessa joulu kiireessä tänne tulla kirjottelee, kävin uudestaan progesteron verikokeessa tiistaina. Kun sain toista kertaa tässä kuluvassa kierrossa clearbluen kaksoishormoonilla hymynaaman kp38, se ensimäinen arvo joka otettiin silloin marraskuussa oli kuulemma todella alhainen. Kuulin vaan puhelimessa näin, kun soittelin sitä että jos voisin käydä uudestaan.
Mulla iski tuolloin kp38 kun sain sen hymynaaman, niin migreeni kohtaus ja oli alamaha kipeä ainakin 4 päivää. Luulin että mulla alkoi virtsis, kun oireilee juuri niin että alamaha on kipeä ja käveleminen ( ne tärähtelyt) sattuu ja istumaan meneminenkin hieman tuntui. Seksi sattui myös, limoja en erityisemmin kyllä bongannut.
Tuloksia progesteron arvosta voin soitella ensi viikolla, ja alotella terolut kuuria jotta saadaan uusi kierto käyntiin. Ei varmaan tässä joulukuussa saada tehtyä sitä aukiolotutkimusta kun alunperin oli puhetta. Harmittaa! Mutta katsotaan miten käy, meinaan vaan kun tulee pyhiä sun muita niin ei varmaan edes ole aikojakaan sopivasti heillä..
Alinah92 kp46 dpo7.
Laitan kun ehdin aamulämmöistä käyrää, sen joudun puhelimella tänne laittaa. Nyt kävin tietokoneella rustaamassa.
Muoks: Niin sitä vaan vielä, että olin ihan ihmeissäni siitä alamaha kivusta tosiaan kun jos se liittyi siihen ovikseen kun mulla ei oo ovis koskaan ennen oireillut mitenkään. Se migreeni kohtauskaan ei oo mikään kiva!