kauan menkkojen pitää olla myöhässä

• Viestiketjun aloittaja huolestunut.
  • Ensimmäinen viesti
iui
Eivät ne siellä tk:ssa mitään sille voi, jos kuumautiset ovat menneet joksikin aikaa sekaisin ehkäisyn jälkeen. Jos olet itse jo raskaustestejäkin tehnyt, niin ne nyt vain ovat sekaisin ja sinun käsketään rauhassa odotella vielä.
Tk:t ovat niin ruuhkaisia ja siellä joutuu ihmiset oikeidenkin vaivojen kanssa odottamaan, että ei siellä ihan huvikseen kannata ravata, kun menkat on vähän aikaa epäsäännölliset.

ap
joo, menkkojen ku olis pitän alkaa oli mahanturvotusta iltaisin, nyt pissittää useammin kun ennen.. :D ja hirvee karkin himo :D:D ja valkovuotoo tuli silloin ku kuukautisten olis pitän alkaa niin ihan valumalla paripäivää... nyttekii housut jatkuvasti märät :( se on vaan mun pää joka keksii näitä "oireita"...luulisin.. :/

ap
heh :D:D:D jos liikaa stressaa/toivoo niin menkat jää tulematta :( mut mä en stressaa joten pillerit on mulla varmaa se mikä niitä kuukautisii viivästyttää :( saako kysyy minkä ikänen oot? :)

m
sulla on sit yritystä saada pieni ikäero lapsille? :) mulla on muuten monesti ollu tunne et nyt alko menkat.. ristiriitaista ku ei haluu et ne alkaa, mut silti ku jos ei kerta oo raskaana nii sit haluaa et ne alkaa :D

ap
joo tarkoitus olis saada pien ikäero muksuille, niin saavat leikkikavereita toisistaa. ja sitte ku nehän on täysikäsiikii melko samoihin aikoihin :D niimpä, on juu ristiriitasta :) ennemmin tietty että verestä otetava koe näyttäis plussaa :) :) jos ei, niin menkat vois alkaa nopeesti.

ap
mun raskaus otettiin silloin tosi hyvin :) neuvolan täti oli tosi mukava, samoin kaikki kätilöt. neuvolan täti jopa sanoi, että nuoret hoitaa lapsensa sillee miten itse haluaa, ei oppikirjojen mukaan niinkuin jotkut vanhemmat. (en yleistä.) mutta ainut negakommentti oli kun olin tehyt tk:ssa virtsatestin ja menin paikan päältä niitä tuloksia kysymään, niin hoitaja sanoi: olet aika nuori, mutta meillä ei tämä sinun omalääkäri kirjoita lähetettä sairaalaa aborttia varten(ilm.se lääkäri vastustaa abortteja) mutta sitten tämä ja tämä ja tämä lääkäri kirjoittaa..sanoin, että minä aijon pitää lapsen en tee aborttia, hän vain jatkoi selittämistä siitä kuka lääkäri niitä kirjoittaa.... lopuksi kun lähdin huuteli perään vielä, että oot kyl tosi nuori ja blaap blaap.. :(

Yhteistyössä