vierailija
Minusta se olisi lähinnä hauskaa.Sehän mammoja kiihottais🫣
Minusta se olisi lähinnä hauskaa.Sehän mammoja kiihottais🫣
Ja jos Bojanilla vielä olis juuri hänelle sopiva mekko..tää jättää vähän toivomisen varaa istuvuudessa.Siis apua en ole koskaan innostunut ristiinpukeutumisesta mutta nyt en pääse yli miten hyvältä B näyttää tuossa mekossa. Selkä ja rinta korostuu niin hyvin. Toivottavasti mekossa on lyhyt helma niin nähdään myös reidet.
On sillä, juuri sopivastiMinusta tässä näkyy, että Bojanilla on leveät hartiat.
Saa nähdä onko videolla tuo tyyli vai onko joku erilainen, jos niitä mekkoja on ollut kokeiltavana erilaisia.Ja jos Bojanilla vielä olis juuri hänelle sopiva mekko..tää jättää vähän toivomisen varaa istuvuudessa.
On ollut vaan yks biisi ja veikkaan CCC. Mut aika hienoa, et päässyt tonne toisena vuotena peräkkäinSoittaako K siellä vaan yhden biisin vai onko pidempi setti?
No eihän ole, normikuvista näet.Minusta tässä näkyy, että Bojanilla on leveät hartiat.
Ok, itse olen käsittänyt, että jotkut on esittänyt parikin.On ollut vaan yks biisi ja veikkaan CCC. Mut aika hienoa, et päässyt tonne toisena vuotena peräkkäin
On hänellä minustakin kivasti leveyttä hartioissa suhteessa kokoonsa. Ei hän siis mikään kaappi ole, riippuu mitä kukakin tarkoittaa sillä leveydellä. Minä tarkoitan että hän on hoikka mutta rakenteessa on hieman jämäkkyyttä, ei paljon mutta ainakin omaan makuun juuri sopivasti. -eriNo eihän ole, normikuvista näet.
On ollut vaan yks biisi ja veikkaan CCC. Mut aika hienoa, et päässyt tonne toisena vuotena peräkkäin
Toivottavasti olisikin. Varmaan Joksutkin toivoisi, että välillä näkisi uusia naamoja eturivissä ja nuoret miehetkin kuuntelisi rohkeasti heitä. Mikä sen parempaa.Nyt on mammojen avioliitto vaarassa, kun B pukee mekon päälle. Eturivi onkin täynnä Laureja ja Joonaksia.
Mä en oikein usko, että mammojen miehet on kovin nuoria.Toivottavasti olisikin. Varmaan Joksutkin toivoisi, että välillä näkisi uusia naamoja eturivissä ja nuoret miehetkin kuuntelisi rohkeasti heitä. Mikä sen parempaa.
Mun mielestä B on taas aika siro ja se sirous korostuu muiden Joksujen rinnalla. Eikä siinä mitään pahaa ole. Ei miehen tarvitse olla leveäharteinen ollakseen puoleensa vetävä. Kärtsäkin on pieni mutta kuumaakin kuumempi.On hänellä minustakin kivasti leveyttä hartioissa suhteessa kokoonsa. Ei hän siis mikään kaappi ole, riippuu mitä kukakin tarkoittaa sillä leveydellä. Minä tarkoitan että hän on hoikka mutta rakenteessa on hieman jämäkkyyttä, ei paljon mutta ainakin omaan makuun juuri sopivasti. -eri
Näkeekö tämän jostakin? Mä missasin viime vuonna.K kuukauden päästä taas HollannissaHet Grote Songfestivalfeest on Instagram: "Get ready for chaos, fun, and pure Eurovision energy! 🟢 @paidatonriehuja is inviting YOU to Het Grote Songfestivalfeest on December 12th at the Ziggo Dome. Will you be there? #hetgrotesongfestivalfeest"
416 likes, 16 comments - songfestivalfeest on November 18, 2024: "Get ready for chaos, fun, and pure Eurovision energy! 🟢 @paidatonriehuja is inviting YOU to Het Grote Songfestivalfeest on December 12th at the Ziggo Dome. Will you be there? #hetgrotesongfestivalfeest".www.instagram.com
Tiktokista ainakin löytyy!Näkeekö tämän jostakin? Mä missasin viime vuonna.
Miten joku voi nähdä noin eri lailla? Mun mielestä B on kyllä harteikkaampi kuin ainakin Jure, Jan ja Kris. Mutta siis vain hyvällä tavalla, juuri sopivastiMun mielestä B on taas aika siro ja se sirous korostuu muiden Joksujen rinnalla. Eikä siinä mitään pahaa ole. Ei miehen tarvitse olla leveäharteinen ollakseen puoleensa vetävä. Kärtsäkin on pieni mutta kuumaakin kuumempi.
Munkin mielestä B:llä on sellainen ruumiinrakenne, että hänellä on leveät hartiat ja lantio. Mutta tietysti hän on esim. pienempi kuin Jan, jolla taas on ihan erilainen ruumiinrakenne eikä leveitä hartioita.Miten joku voi nähdä noin eri lailla? Mun mielestä B on kyllä harteikkaampi kuin ainakin Jure, Jan ja Kris. Mutta siis vain hyvällä tavalla, juuri sopivasti
- eri