K/B-komposti 2.0

vierailija
On hänellä minustakin kivasti leveyttä hartioissa suhteessa kokoonsa. Ei hän siis mikään kaappi ole, riippuu mitä kukakin tarkoittaa sillä leveydellä. Minä tarkoitan että hän on hoikka mutta rakenteessa on hieman jämäkkyyttä, ei paljon mutta ainakin omaan makuun juuri sopivasti. -eri
Mun mielestä B on taas aika siro ja se sirous korostuu muiden Joksujen rinnalla. Eikä siinä mitään pahaa ole. Ei miehen tarvitse olla leveäharteinen ollakseen puoleensa vetävä. Kärtsäkin on pieni mutta kuumaakin kuumempi.

vierailija
K kuukauden päästä taas Hollannissa
Näkeekö tämän jostakin? Mä missasin viime vuonna.

vierailija
Mun mielestä B on taas aika siro ja se sirous korostuu muiden Joksujen rinnalla. Eikä siinä mitään pahaa ole. Ei miehen tarvitse olla leveäharteinen ollakseen puoleensa vetävä. Kärtsäkin on pieni mutta kuumaakin kuumempi.
Miten joku voi nähdä noin eri lailla? Mun mielestä B on kyllä harteikkaampi kuin ainakin Jure, Jan ja Kris. Mutta siis vain hyvällä tavalla, juuri sopivasti :)
- eri

vierailija
Miten joku voi nähdä noin eri lailla? Mun mielestä B on kyllä harteikkaampi kuin ainakin Jure, Jan ja Kris. Mutta siis vain hyvällä tavalla, juuri sopivasti
- eri
Munkin mielestä B:llä on sellainen ruumiinrakenne, että hänellä on leveät hartiat ja lantio. Mutta tietysti hän on esim. pienempi kuin Jan, jolla taas on ihan erilainen ruumiinrakenne eikä leveitä hartioita.

vierailija
Munkin mielestä B:llä on sellainen ruumiinrakenne, että hänellä on leveät hartiat ja lantio. Mutta tietysti hän on esim. pienempi kuin Jan, jolla taas on ihan erilainen ruumiinrakenne eikä leveitä hartioita.
Ei ole mitään leveää lantiota ja hartiatkin ihan normit, B:n paidattomasta nyrkkeilyvideosta näkee paremmin, siron puoleinen on kyllä minustakin. Pehvaa kuitenkin on, ei sellainen lituska kuin Janilla.

vierailija
Yhden vain, mutta onko ccc🤔
Tottakai ccc, se on viisutilaisuus intoviisufaneille jotka haluavat kokea "feikki"viisuillan ennen kuin seuraava viisukausi kunnolla alkaa. Ymmärtääkseni tuo on tyyliin ainoa ei-virallinen viisutapahtuma jossa oikeasti maksetaan esiintyjille kunnolla, ja tuotantotaso on korkea, niin esiintyjät tekee parhaansa jotta yleisö saa kokea toivomansa nostalgiat kun sitä varten heille maksetaan. Tää on varmaan niitä spessutapahtumia johon bolerokin tekee paluun, yleensä ne artistit joilla on ollut jokin ikoninen esiintymisasu käyttää sitä tuossa tapahtumassa.

vierailija
Ei ole mitään leveää lantiota ja hartiatkin ihan normit, B:n paidattomasta nyrkkeilyvideosta näkee paremmin, siron puoleinen on kyllä minustakin. Pehvaa kuitenkin on, ei sellainen lituska kuin Janilla.
Pidetäänkö äänestys. Vaikka Bojan on muuten ulkonäöltään sellainen poikamaisen söpö, niin kyllä hänellä on kunnon hartiat. Ei tietenkään mitkään överit, että niihin heti kiinnittäisi huomiota.

Yhteistyössä