kauan menkkojen pitää olla myöhässä

• Viestiketjun aloittaja huolestunut.
  • Ensimmäinen viesti
joo
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
okei. mulla on siis tullut yhdet normit menkat pillereitten lopettamisen jälkee.
Aika usein tulee ne yhdet ja sen jälkeen kierto venyy. Gyne selitti sen niin, että pillereiden jälkeen ekassa kierrossa hormoonit tsemppaa jotenkin, sitten taso alkaa laskea.

m
mun mielestä on outoa et ensin tulee kahdet normaalisti pillereiden jälkeen ja sit ne meniski sekaisin lopettamisen takia.. ku suurimmalla osalla jolla menee sekaisin, menee ne samantien eikä muutaman kierron jälkeen.

ap
ei vaan jaksa odottaa 4-5vk jotta voi lääkärii ottaa yhteyttä. mut ei sit viitti mennä nolaa itteekää, jos se on ihan normia et menkat heittelee pillereiden jälkee.. Blaah..toivotonta..

m
tylsää kyl odotella. aika menee niin hitaasti ku koko ajan kuitenki odottaa et menkat alkais. haluais tehdä testin mut ei kuitenkaan kuluttaa kaikkia rahoja niihi testeihin.. kirosin tänään miehelle miten vaikeeta tää naisen elämä on ja se vaan tuumas että mun on pakko olla raskaana ku mielialat hyppii niin rajusti :D eli ei se taida olla helppoa miehellekään..

Soiku
Minä kun lopetin pillerit, niin ensin tuli parit menkat ok, sitten ne hävisi kolmeksi kuukaudeksi. Tai olisivat siis varmaan pidempäänkin pois olleet, mutta silloin pääsin terkkariin asiasta lääkäriin ja mulle määrättiin hormonikuuri.

ap
niin.. pitää varmaa kysyy tk:sta verestä tehtävää raskaustestii? :eek: tulis varmuus..ku mulla on just toi sama,aina ku menee kauppaa, niin jos kuitenki poikkeisin tossa apteekis... :(

ap
joo vissiin piti erikseen pyytää... mutta mietin vaan sitä, että kun olen lopettanut e-pillerit elokuun alussa, onko sillä jotain merkitystä, käskeekö ne esim. odottamaan vielä tai jotain...? :/

ap
no mä mietin just kans tota, että ne sanoo nuin :/ tai jotaa "oota nyt ees 5vk" :/ pitää sit vaan vaatia ja sanoo että häiritsee niin paljon, ku ei tiedä syytä menkkojen pois jääntiin.

Yhteistyössä