kauan menkkojen pitää olla myöhässä

• Viestiketjun aloittaja huolestunut.
  • Ensimmäinen viesti
m
no huh huh :( hoitajalla (tai kellään muullakaan) ei ole oikeutta sanoa noin.. eiköhän jokainen joka aborttiin päätyy niin osaa itseki ottaa asiat selville ja kysellä. ei sitä vaihtoehtoa tarttis tyrkyttää. oliko ensimmäinenki suunniteltu vai onnellinen vahinko? toivottavasti ei ollu loukkaavasti muotoiltu kysymys..

ap
ei ollu yhtään loukkaava, moni sitä on kysynyt :) poikaystävän kanssa emme käyttäneet ehkäisyä, tietäen, että vauva sieltä varmasti jossain vaiheessa tulee :) raskaustestin tehtyäni en ollut edes kovin hämmästynyt, kun tiesin mitä odottaa :) hetkeäkään en ole katunut :)

ap
niin ei tietysti kellää ole, ainahan se on ylä- ja alamäkee :) joo, on sitä joskus lähellä eroa käyty, mut aina on saatu sovittua, onneksi :) entpä sinä ja sun mies, kauan te ootte ollu yhes? :)

m
maaliskuun lopulla 2006 alettiin seurustella. Tosin oltiin kyl muutama kuukaus jo tosissaan tapailtu ennen virallista seurustelun alkua :) kesällä mentiin naimisiin.
onks sun poikaystävä saman ikäinen ku sä?

m
ku mä toivon toki olevani raskaana mutta en oikeastaan arjessa sitä nyt juurikaan ajattele, koska muuten siitä "tekemisestä" tulis stressiä. eli en usko että liika toivoisin tai stressaisin. lähinnä stressaa vaan nyt tää et mistä johtuu ku menkat ei tuu..

ap
milloin meinasit pyytää tk:sta verestä tehtävää testiä? :) kato mä ajattelin, jos mä soittaisin huomen ja pääsisin sinne nopsaa, jos tulos on nega. niin se saattais vähä helpottaa...sit samalla kyselis että mistäs sit vois johtuu ettei menkkoi tuu yms.? en tiijjä selitinkö nyt vähä epäselvästi :D:D:D

ap
raskaushormonit nousee niin hitaasti... :/ tai jotaa tollasta :)? mut sinänsä ku miettii esikoisesta oli menkat viikon myöhässä ja plussa pamahti heti ku oli tikku käyny virtsassa, ei tarvin jäädä odottelee, ja oli vielä tosi tummakin.

Yhteistyössä