Kattokaas tämä pesutorni

Yritetäänkö mua kusettaa vai miksi LG lähtee näin halvalla. Eihän tähän hintaan yleensä tuollaisia saanut. Kun tuota mallinumeroa ei tunne edes google. Kukaan muu ei myy kuin hobbari.

http://hobbyhall.fi/product_view.asp?productid=29390&uid=41VSMBME2VAG9HULHJ9FA2H6QB75AQUB&shopid=0&lid=1&sk_1=202&sk_2=1013&un=&uc=08&orderid=&orderst=&
 
rv34
Enpä ostaisi hobbarista vaikka sais puoli-ilmatteeks. Mitäs sitten kun ostat ton ja tuleekin jotain ongelmaa. Eihän sen firman kanssa pysty hoitamaan edes aiheettomia maksumuistutuksia saati jotain takuuasiaa...
 
apa
Alkuperäinen kirjoittaja rv34:
Enpä ostaisi hobbarista vaikka sais puoli-ilmatteeks. Mitäs sitten kun ostat ton ja tuleekin jotain ongelmaa. Eihän sen firman kanssa pysty hoitamaan edes aiheettomia maksumuistutuksia saati jotain takuuasiaa...
Pakko kommentoija, että meillä takuuadia hoitu niin hyvin, että pesukone ränkkäs koko takuuajan eli 2 v ja huoltomiehet juoksi. Ite ei maksettu niistä senttiäkään. Ko lopulta kyllästyin siihen, että kone ei toimi ja kaks vuotta ukot yrittäny korjailla, soitin hobby halliin ja sain sovittua siten, että sain yli puolella hinnalla niiltä erillaisen (juurikin LG:n) pesukonneen ja vanhan konneen sain pittää ittellä. Tämä LG on nyt pelannu kolmisen vuotta ko unelma ja vielä on neljä vuotta takkuuta jäljellä, jos jotaki sattuu.
 
Hobbari antaa takuuta 2 v noille. jotkut kuulemma jopa 5 v, mutta muualla noi tornit onkin pari sataa enempi.

Mulla toiminut takuu hobbarissa tosi hyvin. Kun hajosi kone niin käskivät hoitaa asian suoraan fujitsun kanssa, kun hajosi pesukone, niin ilmoittivat lähimmän kodinkoneliikkeen nimen ja sieltä tuli heti korjaaja. Eli asiat mennyt suoraan lähimpiin asiantunteviin liikkeisiin, hobbari ei itse ole hoitanut.

Hinnasta vielä.. ollaan verrattuna liikkeet läpi ja edes gigantissa ei saa tonnilla torneja noita parempia niin kiinnitti hinta huomiota, että voi saada lg:n edullisestikin.
 

Yhteistyössä