Kattokaas - kaupasta jo halvemmalla uutta (huutiskohde)

  • Viestiketjun aloittaja johan nyt
  • Ensimmäinen viesti
johan nyt
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=52752650

:eek: Miten lähtee noin mopo käsistä?! Tuolla hintaa jo matkustaisi sinne kauppaa ostamaan noita uusina! (tuossa ei kuitenkaan ole kun 17 kpl ja osa niistä sukkia...)
 
ohhoh! Mitähän minä saisin noista lastenvaatteista joita kaapissa pyöriin, jos noista maksetaan jo NOIN paljon. Minä kun annan hyvää hyvyyttäni niitä naapureille. Olen varmaan tyhmä, mutta käytetty on käytetty ja minä en sitä myy!
 
yks vaan

JÄRKYTTÄVÄÄÄ..............huh kuka viittii maksaa noin paljon vanhoista vaatteista....vaikka osa saattaa olla uusiakin :x

tuolla rahalla ostaisi kaupasta vaikka mitä!!!!!!!!!!!

juuuu...on lindexin vaatteet arvossaan ............huh huh
 
Pix
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:23 Pupu T kirjoitti:
Nyt kyllä ihmetyttää, miten juuri TÄMÄ myyjä saa paketeistaan satoja euroja, vaikka möisi ihan tavis lindex-kamaa!! :eek: :eek: :eek: 50e vielä ymmärtäisin,mutta 150e...
Kuin sä noin sanoit??
Onko tuo sit ennenkin saanut jotain uskomattomia summia vai?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:23 Pupu T kirjoitti:
Nyt kyllä ihmetyttää, miten juuri TÄMÄ myyjä saa paketeistaan satoja euroja, vaikka möisi ihan tavis lindex-kamaa!! :eek: :eek: :eek: 50e vielä ymmärtäisin,mutta 150e...
Mä oon ihmetellyt, miksi tällä myyjällä on just ton kokosia tytön vaatteita satoja... Joko sillä on joku ostamisongelma tai sitten se käy pöllimässä niitä :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:25 Pix kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:23 Pupu T kirjoitti:
Nyt kyllä ihmetyttää, miten juuri TÄMÄ myyjä saa paketeistaan satoja euroja, vaikka möisi ihan tavis lindex-kamaa!! :eek: :eek: :eek: 50e vielä ymmärtäisin,mutta 150e...
Kuin sä noin sanoit??
Onko tuo sit ennenkin saanut jotain uskomattomia summia vai?
Samalla myyjällä ollut monta vaatepakettia myynnissä, aina tuota samaa kokoa, ja niistä on maksettu satoja euroja, olikohan se kallein ollut jotain 500 euroa...
 
Pix
Mulla on pahasti sellanen tunne, että ihmisillä on varsinkin huutiksessa ja kirppareilla menny markat ja eurot sekaisin.
Tuommosesta vaatepaketista vois ihan hyvin maksaa 150 markkaa, mutta ei hyvän tähen sentään euroja. Käytettyjä vaatteita.

Sama juttu kirppareilla. Vanuneita t-paitoja, joista ennenvanhaan on pyydetty max. 1 markka, ehkä jopa 50 penniä, on nyt hintaan 1-2 euroa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:34 Pix kirjoitti:
Mulla on pahasti sellanen tunne, että ihmisillä on varsinkin huutiksessa ja kirppareilla menny markat ja eurot sekaisin.
Tuommosesta vaatepaketista vois ihan hyvin maksaa 150 markkaa, mutta ei hyvän tähen sentään euroja. Käytettyjä vaatteita.

Sama juttu kirppareilla. Vanuneita t-paitoja, joista ennenvanhaan on pyydetty max. 1 markka, ehkä jopa 50 penniä, on nyt hintaan 1-2 euroa.
Totta turiset! kirpparilla on ihan sairaan järkkyjä hintoja nykyisin, täytyy tehdä todellisia löytöjä,että saa soppelihinnalla hyvää vaatetta. Harmillista!!! :/
 
mametsu
Tämänhetkinen voittaja huutaja se taitaa sitä bisnestä tehdä...ostaa vaatteita ja laittaa sitten itse niitä myyntiin yksittäin. No, jos jollakin on aikaa ja viitseliäisyyttä niin mikäs siinä!
 
Gluteus maximus
Juuri olen viemässä kirpparille vaatteita. Vaikka pöydän hinta onkin 28 euroa /viikko, niin siltikin laitoin vaatteille hintaa 1-2 euroa pari kertaa pidettyjä naisten paitoja ja farkkuhameita jne. Monet kun perustelevat tuon pöydän hinnalla noita liian kalliita vaatteita...
 

Yhteistyössä