Kattokaas - kaupasta jo halvemmalla uutta (huutiskohde)

  • Viestiketjun aloittaja johan nyt
  • Ensimmäinen viesti
Gluteus maximus
Seuraavaksi kun on Lindexin alennusmyynnit ostan sieltä 100 eurolla lastenvaatetta ja pistän ne suoraa myyntiin :whistle: :whistle: huutonetiin. Pitäähän kotiäidinkin jollakin elää :headwall: :whistle: \|O
 
Pix
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:42 Gluteus maximus kirjoitti:
Juuri olen viemässä kirpparille vaatteita. Vaikka pöydän hinta onkin 28 euroa /viikko, niin siltikin laitoin vaatteille hintaa 1-2 euroa pari kertaa pidettyjä naisten paitoja ja farkkuhameita jne. Monet kun perustelevat tuon pöydän hinnalla noita liian kalliita vaatteita...
Mulla oli ihan saman hintainen pöytä maaliskuun lopulla, ja siitä huolimatta kaikki lasten vaatteet oli 0,10-1 euron. Yhdet haalarit 3 euroa ja käyttämätön farkkutakki samoin 3 euroa :whistle:

Mutta eipä tarvinnut raahata tarpeettomia tavaroita takas sieltä =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:44 Gluteus maximus kirjoitti:
Seuraavaksi kun on Lindexin alennusmyynnit ostan sieltä 100 eurolla lastenvaatetta ja pistän ne suoraa myyntiin :whistle: :whistle: huutonetiin. Pitäähän kotiäidinkin jollakin elää :headwall: :whistle: \|O
Mutta kun siel pitäs kai olla sitä nimekkyyttä,että ostajat tajuu bongata sun kohteet :D :D (mullakaan ei sitä oo,eipä sillä)
 
Epäilevä
Kauniita Bamse-vaatteita tytölle, mut Lindexejä on joka puolella et ei kukaan tuosta ny 150 eur maksa. Onkohan myyjä itse korottanut hintaa feikkinimimerkillä...?! Olen pahoillani jos epäilykseni on täysin aiheeton, mut 150 eur käytetyistä vaatteista... niitä saisi olla lähemmäs 100 kipaletta eikä muutamaa hassua yhdistelmää. Mä en nyt voi uskoa tuota lainkaan!
 
Mä en ymmärrä muutenkaan tota huutistouhua. Ei voi olla aina myyjästä varma. Mieluummin ostan suoraan kaupasta tai kirpparilta teen löytöjä. Kauhea mikä hinta! Tuolla rahalla sais kivan läjän uusia merrkivaatteitakin................. :eek:
 
Gluteus maximus
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:46 Pix kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:42 Gluteus maximus kirjoitti:
Juuri olen viemässä kirpparille vaatteita. Vaikka pöydän hinta onkin 28 euroa /viikko, niin siltikin laitoin vaatteille hintaa 1-2 euroa pari kertaa pidettyjä naisten paitoja ja farkkuhameita jne. Monet kun perustelevat tuon pöydän hinnalla noita liian kalliita vaatteita...
Mulla oli ihan saman hintainen pöytä maaliskuun lopulla, ja siitä huolimatta kaikki lasten vaatteet oli 0,10-1 euron. Yhdet haalarit 3 euroa ja käyttämätön farkkutakki samoin 3 euroa :whistle:

Mutta eipä tarvinnut raahata tarpeettomia tavaroita takas sieltä =)
Minäkin toivon, ettei tarvitse tavaroita takaisin raahata =) Ja luultavasti ei tarvitsekaan :whistle:
 
Hmmm
Jotain kummallista tuossa on, kun myy tuollaisia määriä lastenvaatteita. Ei taida olla ihan perusmamma? Varastettu? Shoppailuholisti?? Tai sitten olen vain kateellinen...

Tyhmä ei ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa.
 
mimosa
Eikös jokainen voi käyttää rahansa miten tykkää???
Ihmettelen teitä, jotka jatkuvasti jaksatte mollata muita.Saatteko kenties jotain tyydytystä siitä, että itse tekisitte toisin ja arvostelette muiden tekemisiä???Ihmettelen suuresti, sillä minä en ainakaan jaksa jatkuvasti
höyrytä näistä.
 
RubiiniSukka
Minua pistää heti epäilyttämään, kun tällainen korotuskisa tulee käyntiin. Ja vältän viimeiseen asti ryhtymästä ihan noin innolla mukaan. Jotenkin tulee sellainen tunne, että myyjät itse korottaa hintojaan...
:ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 13:07 vieras kirjoitti:
Mä möin vastaavanlaisen bamse paketin joitain aikoja sitten, enkä saanut kuin 30e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eli kyllä tuossa knaame hommassa alkaa jo haiskahtaan joku.
Huutonetissä paljon asioineena olen pistänyt merkille tämän "huippumyyjän" Laittaa niin ovelasti kohteet auki, että edelliset ovat ehtineet mennä vanhaksi eli tietoja ei enää näe mistään.

Homma haisee ja pahasti. Vastaavanlaisia paketteja ja vaatteita paljon myynnissä, mutta vain tämän samaisen myyjän paketteien hinnat nousee niin kovaksi aina että kaupasta saa jo uutta samaan hintaan kassillisen
 
Pix
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 13:12 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 13:07 vieras kirjoitti:
Mä möin vastaavanlaisen bamse paketin joitain aikoja sitten, enkä saanut kuin 30e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eli kyllä tuossa knaame hommassa alkaa jo haiskahtaan joku.
Huutonetissä paljon asioineena olen pistänyt merkille tämän "huippumyyjän" Laittaa niin ovelasti kohteet auki, että edelliset ovat ehtineet mennä vanhaksi eli tietoja ei enää näe mistään.

Homma haisee ja pahasti. Vastaavanlaisia paketteja ja vaatteita paljon myynnissä, mutta vain tämän samaisen myyjän paketteien hinnat nousee niin kovaksi aina että kaupasta saa jo uutta samaan hintaan kassillisen
Kuin kauan sitten kestää, että joku menee vanhaksi? Olen aika vihreä huuto.netin käyttäjä.
 
Gluteus maximus
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 13:33 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 13:29 Pix kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 13:12 vieras kirjoitti:
\Kuin kauan sitten kestää, että joku menee vanhaksi? Olen aika vihreä huuto.netin käyttäjä.
Noin 2-3 kuukautta, sitten ei kohde enää löydy. Näitä mitä nyt myy huuteli tuossa ennen joulua
aika törkeää :/
 
NYT VALEHTELET
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 13:33 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 13:29 Pix kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 13:12 vieras kirjoitti:
\Kuin kauan sitten kestää, että joku menee vanhaksi? Olen aika vihreä huuto.netin käyttäjä.
Noin 2-3 kuukautta, sitten ei kohde enää löydy. Näitä mitä nyt myy huuteli tuossa ennen joulua

Nytpäs VIERAS taisit valehdella..vai onko ne sinulta ostettu???Laita kuva, muuten en usko.
 
Ei oo totta.tossa on jotai hämärää.eihän noita vaatteitakaan oo kovin montaa.siel on toinenkin paketti jossa liki sadan euron jo hinta ,mut laadukkaampia ja iso määrä.
en ostas enää noilla hinnoilla kumpaakaan .käytetty on käytetty. :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 13:03 mimosa kirjoitti:
Eikös jokainen voi käyttää rahansa miten tykkää???
Ihmettelen teitä, jotka jatkuvasti jaksatte mollata muita.Saatteko kenties jotain tyydytystä siitä, että itse tekisitte toisin ja arvostelette muiden tekemisiä???Ihmettelen suuresti, sillä minä en ainakaan jaksa jatkuvasti
höyrytä näistä.
Toki saa. Mutta tervettä järkeäkin sopii käyttää ja silloin kun homma alkaa haiskahtaa huijaukselta tai vedättämiseltä,on hyvä että siitä aletaan kohista. Eihän huutiksesta muuten saada noita vedättäjiä millään kuriin. :x
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 13:37 NYT VALEHTELET kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 13:33 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 13:29 Pix kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 13:12 vieras kirjoitti:
\
Noin 2-3 kuukautta, sitten ei kohde enää löydy. Näitä mitä nyt myy huuteli tuossa ennen joulua

Nytpäs VIERAS taisit valehdella..vai onko ne sinulta ostettu???Laita kuva, muuten en usko.
Tuossa paketissa ei ole multa huudettua mutta esim muutamassa aikaisemmassa on ollut tai ainakin saman näköisiä. Valitettavasti en myytyjen kuvia säästele koneella
 
vieras valehteli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 13:45 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 13:37 NYT VALEHTELET kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 13:33 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 13:29 Pix kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 13:12 vieras kirjoitti:
\
Noin 2-3 kuukautta, sitten ei kohde enää löydy. Näitä mitä nyt myy huuteli tuossa ennen joulua

Nytpäs VIERAS taisit valehdella..vai onko ne sinulta ostettu???Laita kuva, muuten en usko.
Tuossa paketissa ei ole multa huudettua mutta esim muutamassa aikaisemmassa on ollut tai ainakin saman näköisiä. Valitettavasti en myytyjen kuvia säästele koneella

No justhan sä väitit, että ennen joulua huudettuja
ja nyt jo perut puheitasi.HÖH
Ihmeellisiä tyyppejä ootte.Ottakaa asioista selvää ennenkuin lauotte niitä täällä.Jos olis joku huijari, niin tuskin samalla nimimerkillä kauan ihmettelis.Palautteet on ainakin ihan hyviä.Kateellisten panettelua tämä on, ei voi muuta sanoa.
 
En ikinä lähde huutiksessa huutamaan kilpaa 0 palautteisen kanssa. Enkä suosittele sitä muillekaan. 0 palautteinen ei osaa luovuttaa vaan ne huutaa ihan järjettömiä summia ja 0 palautteinen voi helposti olla myöskin huijari.
 

Yhteistyössä