N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:On se. Mä itse lopetin aikoinaan, ekaa jahkailin, ja jahkailin. Sitten otin niskasta kiinni, ja oli kyllä erittäin helppoa![]()
Mun on vaikeaa kuvitella, et joku 40-50-vuotias mies tai nainen joka on polttanut teini-iästä lähtien päivittäin tupakkaa, vois tuosta vain lopettaa sen.
Alkuperäinen kirjoittaja wiiru:niin no onhan se silloin helppoa jos sairastuu tai sitten ei polta joka päivä..
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:On se. Mä itse lopetin aikoinaan, ekaa jahkailin, ja jahkailin. Sitten otin niskasta kiinni, ja oli kyllä erittäin helppoa![]()
Mun on vaikeaa kuvitella, et joku 40-50-vuotias mies tai nainen joka on polttanut teini-iästä lähtien päivittäin tupakkaa, vois tuosta vain lopettaa sen.
Pakko liittyä seuraan ja sanoa, että kyllä se melko helppoa taitaa olla, jos itsekuria löytyy ja todellakin haluaa lopettaa. Molemmat isoisäni lopettivat tupakoinnin siinä 55-60v ikäisinä kertalaakista. Molemmat olivat polttaneet ihan teini-iästä lähtien ja varsinkin mun vaarini poltteli järkyttävät määrät sikareita ja piippua. Ja keuhoahtauman siitä sai :/
Mun isäni lopetti myös n.20 vuotta sitten. Tosin ei tuprutellut joka päivä (tai ainakaan paljon päivässä) ja ihan kertalaakista loppui sekin.
Alkuperäinen kirjoittaja wiiru:nooh..sen verran kommentoin että MULLA menee tupakkaan se 3e viikko.. sätkätoppa 2,5e ja filtterit 60senttiä,sätkäpaperi saatu lahjana.eli ei tuo nyt niin hirveää lommoa tee kuukaudessa..joo ja on lapsilla ruokaaa!!!!AURINKOKUNTA: olet ihana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:On se. Mä itse lopetin aikoinaan, ekaa jahkailin, ja jahkailin. Sitten otin niskasta kiinni, ja oli kyllä erittäin helppoa![]()
Pakko liittyä seuraan ja sanoa, että kyllä se melko helppoa taitaa olla, jos itsekuria löytyy ja todellakin haluaa lopettaa. Molemmat isoisäni lopettivat tupakoinnin siinä 55-60v ikäisinä kertalaakista. Molemmat olivat polttaneet ihan teini-iästä lähtien ja varsinkin mun vaarini poltteli järkyttävät määrät sikareita ja piippua. Ja keuhoahtauman siitä sai :/
Mun isäni lopetti myös n.20 vuotta sitten. Tosin ei tuprutellut joka päivä (tai ainakaan paljon päivässä) ja ihan kertalaakista loppui sekin.
Loistavaa,
Niin lopetti munkin isä, noin vaan kertalaakista ja tiedän muitakin ketkä on lopettaneet noin vaan mutta mä tiedän myös ihmisiä jotka ei kertakaikkiaan kykene lopettamaan.
Miksi se on niin vaikeaa ymmärtää että ihmiset on erillaisia?
EI kaikilla ole samaa itsekuria, ei kaikilla ole samaa elämäntilannetta.
Jos sun elämä on siinä pisteessä että kaikki menee alamäkeä ni aika vaikee siinä on kerätä mitään itsekuria tehdä yhtään mitään, varsinkaan alkaa sinnittelemään tupakasta eroon, alkoholista taikka huumeista.
Mun yks 59 veen ikäinen tuttu lopetti polttamisen kaksi vuotta sitten. Hän aloitti tupakoimisen 14 vanhana ja tuo lopettamispäätös on pitänyt ilman ainuttakaan retkahdusta. Toisilla on tahtoa enemmän kuin toisilla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun on vaikeaa kuvitella, et joku 40-50-vuotias mies tai nainen joka on polttanut teini-iästä lähtien päivittäin tupakkaa, vois tuosta vain lopettaa sen.Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:On se. Mä itse lopetin aikoinaan, ekaa jahkailin, ja jahkailin. Sitten otin niskasta kiinni, ja oli kyllä erittäin helppoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Jos haluaa lopettaa, siihen löytyy monta keinoa. Purkat, laastarit jne..
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Jos haluaa lopettaa, siihen löytyy monta keinoa. Purkat, laastarit jne..
meillä ainkin ne laastarit ei miehelle sopineet ja purjkat tulee kalliimmiski kuin miehen tupakointi,mutta tervellisepää ne purkat on.olishan sehyvä kun se pääsis niistäki eroon o jo yli vuoden niitäki syönyt.
Mun mies poltti sätkiä ja todella vähän, koko toppa saattoi kestää reilusti yli viikonkin.
Purkkaa emnee paljon enemmän ja on kalliimpaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kyllähän tuo ruoka-apu varmasti tärkeää on. Mutta tosi asia on että niin kauan kuin jotain ilmaiseksi jaetaan niin jonoa kertyy.
Kyllä mä tän näin näkisin. Siihen saa terapiaa ja korvaushoitoa jne.. kun vaan tahtoo.
Erittäin helppoa.