Esimerkki köyhästä perheestä, jolla rahaa kyllä kaikenlaiseen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"joo"

Vieras
Äiti kotona pienellä kotihoidon tuella. Mies työtön tai välillä jossain hetken töissä. Lapsia kolme.Silti on varaa pitää kahta autoa ja molemmilla varaa polttaa tupakkaa. Mutta rahaa ei ole sitten mihiknään muuhun.Rahankäyttö ok? No ei todellakaan.

[QUOTE="joo";22699289]Äiti kotona pienellä kotihoidon tuella. Mies työtön tai välillä jossain hetken töissä. Lapsia kolme.Silti on varaa pitää kahta autoa ja molemmilla varaa polttaa tupakkaa. Mutta rahaa ei ole sitten mihiknään muuhun.Rahankäyttö ok? No ei todellakaan.[/QUOTE]

Onhan noita, mutta ei kaikki köyhät ole kuitenkaan tuollaisia. Minä olen opiskelija ja yh. En polta enkä tupakoi. Vanhempien auto on kuitenkin minulla käytössä, joku voisi varmaan sen takia ihmetellä että mikäs köyhä tuo on.

[QUOTE="vieras";22699322]Onhan noita, mutta ei kaikki köyhät ole kuitenkaan tuollaisia. Minä olen opiskelija ja yh. En polta enkä tupakoi. Vanhempien auto on kuitenkin minulla käytössä, joku voisi varmaan sen takia ihmetellä että mikäs köyhä tuo on.[/QUOTE]

Siis en polta enkä juo :D

MEidän perheellä ei ole varaa pitä autoa, ja ollaan vähävaraisia.

Meidän tulot ovat noin 2100e- tässä KAIKKI meidän tulot. Ja perheeseen kuluuu 6 hlöä. Teinit kulkee nyt talviaikaan bussilla koulussa, mutta keväällä sitten mopolla tai polkupyuörällä. Me miehen kanssa päästään töihin/ kouluun pyörälläkin

puhutko meistä? Me ei kyllä polteta tupakkaa.Mulla on työ odottamassa ja työssäni tarvitsen autoa.Mieheni ammatti on sellainen,että alan hommia ei ole tässä 10km säteellä,joten jos työtä saa nekin on tässä automatkan päässä:-