K
Kiitos jo etukäteen
Vieras
Meillä siis katsastus unohtunut. Jos nyt varaan ajan asemalle saako sillä ajaa sillävälin ollenkaan vai pitääkö minun odottaa, että katsastus on tehty?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:Autolla ei saa ajaa jos on katsastamaton.
Alkuperäinen kirjoittaja darin:No sepä hienoa... Tais jäädä lomareissu käymättä!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Sotamarsalkka:Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:Autolla ei saa ajaa jos on katsastamaton.
Katsastukseen saa ajaa
Alkuperäinen kirjoittaja Sotamarsalkka:Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:Autolla ei saa ajaa jos on katsastamaton.
Katsastukseen saa ajaa
Alkuperäinen kirjoittaja muik:miksi et suoraan nyt aja johonkin auki olevalle katsastusasemalle???
itse kävin eilen ilman ajanvarausta, jouduin odottamaan kork. 15min...
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:katsastamattomalla ei saa ajaa lähtee heti kilvet jos poliisit pysäyttää..
Alkuperäinen kirjoittaja muik:täällä meidään kaupungissa (3 katsastusasemaa) kaikille pääsee ilman ajanvarausta.
Alkuperäinen kirjoittaja muik:täällä meidään kaupungissa (3 katsastusasemaa) kaikille pääsee ilman ajanvarausta.
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:katsastamattomalla ei saa ajaa lähtee heti kilvet jos poliisit pysäyttää..
tämä oli jo.. mut katsastukseen ajettava edelleen!!!
Alkuperäinen kirjoittaja idioottejako????:no miten te kuvittelette että auto katsastaa itse itsensä??? pakkohan se on edelleen ajaa sinne!! HITTO
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja muik:miksi et suoraan nyt aja johonkin auki olevalle katsastusasemalle???
itse kävin eilen ilman ajanvarausta, jouduin odottamaan kork. 15min...
Sillä autolla ei saa ajaa, etkö ymmärrä?
Alkuperäinen kirjoittaja idioottejako????:no miten te kuvittelette että auto katsastaa itse itsensä??? pakkohan se on edelleen ajaa sinne!! HITTO