Katsastus asia???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos jo etukäteen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiitos jo etukäteen

Vieras
Meillä siis katsastus unohtunut. Jos nyt varaan ajan asemalle saako sillä ajaa sillävälin ollenkaan vai pitääkö minun odottaa, että katsastus on tehty?

Varaa sille katsastusaika, sillon saat ajaa auton katsastukseen, mutta et muualle! Eli saat ajaa katsastukseen, ja jos menee läpi, niin sen jälkeen saat sillä ajella normaalisti, eli nyt joudut siihen katsastukseen odottamaan. Mene esim. K1-katsastajille, ne ei ole lakossa.

Alkuperäinen kirjoittaja muik:
täällä meidään kaupungissa (3 katsastusasemaa) kaikille pääsee ilman ajanvarausta.

Ei ole kyse siitä.
Vaan siitä että katsastamattomalla autolla ei saa ajaa. Ymmärrätkö?
Ei edes sinne katsastusasemalle jos ei ole varattua aikaa.

täällä meidään kaupungissa (3 katsastusasemaa) kaikille pääsee ilman ajanvarausta.

Pääsee varmaan MUTTA kun tuon ap:n auto on katsastamaton, joten sillä ei saa ajaa muuten kuin katsastusasemalle ja sinnekin VAIN JOS ON AIKA VARATTUNA.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
katsastamattomalla ei saa ajaa lähtee heti kilvet jos poliisit pysäyttää..

tämä oli jo.. mut katsastukseen ajettava edelleen!!!

Huomasin juu kun kone päivittelee vähän jälkikäteen mulla=)
mut ajanvarauksella pitää su lähtee liikkelleelle..
mä tosin karautin ilman ajanvarausta pihaan vaikka oli leimaummessa,olisin saanut syyttää vain ihteeni jos olis piipaat vienyt kilvet sillä matkalla...

Alkuperäinen kirjoittaja idioottejako????:
no miten te kuvittelette että auto katsastaa itse itsensä??? pakkohan se on edelleen ajaa sinne!! HITTO

hinaus tai jokulupa juttu pitää olla jos menee ilman aikaa..mutta voi sen siis ajella sinne jos haluaa ottaa riskin kilpien menetyksen suhteen ja maksella lisää..

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
miksi et suoraan nyt aja johonkin auki olevalle katsastusasemalle???

itse kävin eilen ilman ajanvarausta, jouduin odottamaan kork. 15min...

Sillä autolla ei saa ajaa, etkö ymmärrä?

No pitäiskö se auto kantaa sinne katsastukseen? Ajaa sinne, katsastaa ja sillä hyvä. Jos poliisit matkalla pysäyttää, voi pyytää seuraamaan konttorille. Tai soittaa etukäteen että tulossa ollaan, jotta poliisit voi tarkastaa. Näin ainakin meille neuvottiin.

Yhteistyössä