Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten sitten niillä äideillä, jotka ei tupakoi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten sitten niillä äideillä, jotka ei tupakoi?
Passiivinen tupakointi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten sitten niillä äideillä, jotka ei tupakoi?
Passiivinen tupakointi?
Alkuperäinen kirjoittaja l:RISKI siis merkittävästi suurempi:
Tämä voi hänen mukaansa selittää sen, miksi raskausaikana tupakoivien äitien vauvat ovat suuremmassa riskissä kätkytkuolemiin.
Asiantuntijoiden mukaan jopa kolmannes kätkytkuolemista voitaisiin estää jos naiset eivät tupakoisi raskausaikanaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Timpalla meni puurot ja vellit sekaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mä en oikeasti pysty käsittämään kuinka joku voi tuottaa pienelle vauvalleen niin suurta tuskaa, minkä tupakointi raskauden aikana aiheuttaa. Aikuinen ihminen ei itse "pysty" kestämään niitä vierotusoireita, joten sälytetään ne pienen pienelle ihmisalulle, joka ei voi käyttää edes mitään korvaushoitoa. Todella julmaa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Timpalla meni puurot ja vellit sekaisin.
Ja milläkähän perusteella?
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Timpalla meni puurot ja vellit sekaisin.
Siksi että se on a) serotiinivajaus.
Toiseksi, myös B) isän tupakointi vaikuttaa jos vauva nukutetaan perhepedissä.
Typerää äitien yksin syyllistämistä Timpalta, varsinkin kun saa kuvan että se on ainoastaan ja vain yksin syyllinen. Näin kun ei kuitenkaan ole.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mä en oikeasti pysty käsittämään kuinka joku voi tuottaa pienelle vauvalleen niin suurta tuskaa, minkä tupakointi raskauden aikana aiheuttaa. Aikuinen ihminen ei itse "pysty" kestämään niitä vierotusoireita, joten sälytetään ne pienen pienelle ihmisalulle, joka ei voi käyttää edes mitään korvaushoitoa. Todella julmaa.
samaa mieltä!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Timpalla meni puurot ja vellit sekaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja suski:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Timpalla meni puurot ja vellit sekaisin.
Otsikoinnin.
Kätkytkuolemat eivät ole artikkelin mukaan selitettävissä raskausajan tupakoinnilla.
Todella julmaa kasvattaa lasta kaupungissa. Pienhiukkasia niin paljon ja uuden moottoritekniikan vuoksi ne hiukkaset on niin pieniä että menee suoraan ihmisen puolustusjärjestelmän läpi ja kertyy ympäri kehoa.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mä en oikeasti pysty käsittämään kuinka joku voi tuottaa pienelle vauvalleen niin suurta tuskaa, minkä tupakointi raskauden aikana aiheuttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja näinkin:Jäykkäkouristus
Jäykkäkouristus on infektiotauti, mutta se ei tartu ihmisestä toiseen. Jos ihminen sairastaa jäykkäkouristuksen, hänelle ei kehity vastustuskykyä taudille eli hän voi sairastua siihen uudelleen. Tämän tiedon johdosta on vaikea ymmärtää miten jäykkäkouristusrokotus voisi antaa suojan tautia vastaan, kun itse tautikaan ei siihen pysty. Päinvastoin, rokote pistetään syvälle lihakseen ja taudinaiheuttaja pääsee suoraan verenkiertoon. Tässä Viera Scheibnerin näkemys asiasta: "Oman laajan tutkimusaineistoni perusteella on henkilökohtainen ja tarkkaan harkittu näkemykseni, että monille kätkytkuolemavauvoille oli kehittynyt jäykkäkouristus heille annetuista PDT- tai DT-rokotteista. Tämä näkemys perustuu niihin oireisiin, jotka ovat näille vauvoille niin luonteenomaisia PDT- ja DT- rokotusten jälkeen: ärtyneisyys, kouristukset (jotka mitä vähäisin liike tai ääni usein laukaisee), unihäiriöt, nielemiskyvyttömyys, mahan sisällön takaisinvirtaus, tukehtuminen, ja jopa luiden murtuminen johtuen kouristusten voimakkuudesta."
Linkki tässä: http://www.luontaisnetti.fi/artikkelit_rokotteetjaniidenvaarat_07.htm
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja näinkin:Jäykkäkouristus
Jäykkäkouristus on infektiotauti, mutta se ei tartu ihmisestä toiseen. Jos ihminen sairastaa jäykkäkouristuksen, hänelle ei kehity vastustuskykyä taudille eli hän voi sairastua siihen uudelleen. Tämän tiedon johdosta on vaikea ymmärtää miten jäykkäkouristusrokotus voisi antaa suojan tautia vastaan, kun itse tautikaan ei siihen pysty. Päinvastoin, rokote pistetään syvälle lihakseen ja taudinaiheuttaja pääsee suoraan verenkiertoon. Tässä Viera Scheibnerin näkemys asiasta: "Oman laajan tutkimusaineistoni perusteella on henkilökohtainen ja tarkkaan harkittu näkemykseni, että monille kätkytkuolemavauvoille oli kehittynyt jäykkäkouristus heille annetuista PDT- tai DT-rokotteista. Tämä näkemys perustuu niihin oireisiin, jotka ovat näille vauvoille niin luonteenomaisia PDT- ja DT- rokotusten jälkeen: ärtyneisyys, kouristukset (jotka mitä vähäisin liike tai ääni usein laukaisee), unihäiriöt, nielemiskyvyttömyys, mahan sisällön takaisinvirtaus, tukehtuminen, ja jopa luiden murtuminen johtuen kouristusten voimakkuudesta."
Linkki tässä: http://www.luontaisnetti.fi/artikkelit_rokotteetjaniidenvaarat_07.htm
Annetaanko Jenkkilässä myös tämä rokote? Siellähän kätkyt on vielä yleisempää kuin täällä.