O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kassu:Olen raskaana viikolla 33 ja poden juuri tällä hetkellä kurkkukipua ja hengenahdistusta....pitänee soittaa neuvolaan oitis.
Just.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja kassu:Olen raskaana viikolla 33 ja poden juuri tällä hetkellä kurkkukipua ja hengenahdistusta....pitänee soittaa neuvolaan oitis.
Just.
Mut eikös toi sikaflunssa nosta aina ensin korkean kuumeen?
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja kassu:Olen raskaana viikolla 33 ja poden juuri tällä hetkellä kurkkukipua ja hengenahdistusta....pitänee soittaa neuvolaan oitis.
Just.
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja kassu:Olen raskaana viikolla 33 ja poden juuri tällä hetkellä kurkkukipua ja hengenahdistusta....pitänee soittaa neuvolaan oitis.
Just.
ei. jotku yskii vain pikkaisen ja se on siinä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:Mies oli ensin keuhkokuumeessa, sitten me lasten kanssa korvatulehduksissa, sitkeässä yskässä ja oltiin kaikki tosi huonokuntoisia koko kesäkuun.