N Nala78 Jäsen 10.01.2005 350 1 16 02.12.2007 #1 Hei! Osaisiko joku kertoa, että millä viikoilla Kättärin Haikaranpesään pitikään ilmoittautua? Siitä on neljä vuotta kun olen näillä asioilla sinne soittanut, eikä enää muista... Neuvola miulla on vasta 19.12, eli olen sillon jo viikolla 12...
Hei! Osaisiko joku kertoa, että millä viikoilla Kättärin Haikaranpesään pitikään ilmoittautua? Siitä on neljä vuotta kun olen näillä asioilla sinne soittanut, eikä enää muista... Neuvola miulla on vasta 19.12, eli olen sillon jo viikolla 12...
H HeMa05 Aktiivinen jäsen 30.07.2005 3 074 0 36 02.12.2007 #2 haikaranpesään ilmoittaudutaan rakenneultran jälkeen eli siinä viikoilla 18-20.näin oli siinä kättärin oppaassa.
haikaranpesään ilmoittaudutaan rakenneultran jälkeen eli siinä viikoilla 18-20.näin oli siinä kättärin oppaassa.
C Cappuccino Aktiivinen jäsen 19.03.2007 1 342 0 36 03.12.2007 #3 Juu rakenneultran jälkeen vasta voi ilmoittautua!
N niina83 Uusi jäsen 02.12.2007 14 0 1 03.12.2007 #5 http://www.hus.fi/default.asp?path=1,32,660,546,960,1144,1169