Kätilöopiston Haikaranpesä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nala78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nala78

Jäsen
10.01.2005
350
1
16
Hei! Osaisiko joku kertoa, että millä viikoilla Kättärin Haikaranpesään pitikään ilmoittautua? Siitä on neljä vuotta kun olen näillä asioilla sinne soittanut, eikä enää muista... Neuvola miulla on vasta 19.12, eli olen sillon jo viikolla 12...
 

Yhteistyössä