Kateus :/ rasittaa kaveruutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kaveri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kaveri"

Vieras
Minulla on tai oli hyvä ystävä,
kaikki meni hyvin kun tutustuimme ja meillä on myös paljon samoja harrastuksia ja kemiat kohtaa hyvin yhteen :)
Vaan nyt olen ihmetelly kaverini etäistä ja hyvin veemäistä olemusta kaikkea minun tekemisiäni kohtaan.
Tässäkö se nyt sitten olikin :(
Me ei olle mitään rikkaita vaan ihan tavallinen perhe, reissataan toki jonkin verran mm kesälomalla näissä perinteisissä paikoissa joista lapsetkin pitää, muutaman kerran vuodessa käydään laivalomalla jne.
Uusilla hankinnoillamme emme kehu vaan kaveri jos huomaa kun meille tuli on hänen kommentit nykyään suunnilleen näin :(
-ai teillä on NYT tuollainenkin hankittu, ja mikähän vika siinä vanhassa MUKA oli?
Siis vaikka kyse olisi mikroaaltouunista tai vaikka kahvinkeittimestä, niin kommentit on hyvin syyllistäviä.
Samaan hengenvetoon hän itse aloittaa surkuttelemaan kuinka ei heillä vaan ole laittaa turhanpäiten rahaa tuohon ja tuohon
(siis turhanpäiten, tarkoittean sitä että jos meillä se kahvinkeitin meni rikki ja ostettiin uusi niin kaverin mielestä se on turha hankinta)
Nyt vaan alkaa harmittamaan kun tämä häiritsee jokapäivästä kanssakäymistä,
saan milloin kuulla lapsen vaatteista
-ja taas hankittu uutta
(vaikka ei olisi ja ei usko vaikka sanon ettei ole uusi vaan vähemmän pidetty tms. )
Kun ne kommentit tulee sillä tietyllä äänensävyllä :/
Sitten kun vältän kanssakäymistä kaverini kanssa saan siitäkin kuulla häneltä
-en taida olla tarpeeksi rikas ollakseni sinulle hyvää seuraa eikö köyhän antimet kelpaa

Joten tosi kiva siinä sitten olla "kaveri"
Olen häneltä kysynyt mikä häntä vaivaa mutta kommentit on taas yhtä piikittelyä :(
ja vastausta hän siis ei anna.
Haluasin olla vielä ystävälleni ystävä mutta minä en vaan jaksa piilotella mm jos ostettu joku uusi kodinkone risan tilalle tai en vaan jaksa olla aina selittämässä niistä vaatteista onko ne oikeasti uusia tai todistella kuinka hänen täytyy muistaa että tämä paita on todellakin vanha.
Helpotti kun sain purkautua,kiitos.

Onpa kummallinen ja katkeran kuuloinen ihminen. Varmaan parempi teille molemmille välimatkan pito, hänen ei tarvitse olla niin kateellinen ja sun ei tarvitse kuunnella vittuilua.

Olen koittanut tuota välimatkaa pitää mutta silloinkin saan tosiaan kuulla taas piikittelyä :/
Mikä minusta asiasta tekee vieläkin oudomman on se että heillä on molemmat töissä ja meillä vain yksi :/ Joten en todellakaan tajua mistä hän vetäisee aina tuon kortin esiin että meillä on rahaa ja heillä ei ole ja kuinka heillä on kaikki huonosti kun he on niin köyhiä ja kaikkee ja heppohan se meillä kun meillä on sitä rahaa :(

Yhteistyössä