Katainen tuhosi Suomen tulevaisuuden ja nyt sitten pakenee Brysseliin: se perkeleen Juudas.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja K kärventyköön helvetissä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huonosti koulutetun ja/tai vähä-älyisen ihmisen tunnistaa helpoiten näistä tyypillisistä "Katainen vei meidän rahat" ja "Katainen kusetti meitä" - jne. kommenteista. Kun ei ymmärrä yhteiskunnasta, taloudesta ja politiikasta yhtään mitään on helppo esson baarin tiskillä murjaista kommentti jossa henkilöitetään kaikki ne asiat mitä itse ei ymmärrä yhteen nimeen jolle voidaan sitten yhdessä likaisiin partoihin turista että joo näin se reiska on, kyllä se katainen meitä huijasti.

Mikään ei vituta niin paljon kuin tyhmät, yksinkertaiset ihmiset.

[QUOTE="huoh";29753693]Huonosti koulutetun ja/tai vähä-älyisen ihmisen tunnistaa helpoiten näistä tyypillisistä "Katainen vei meidän rahat" ja "Katainen kusetti meitä" - jne. kommenteista. Kun ei ymmärrä yhteiskunnasta, taloudesta ja politiikasta yhtään mitään on helppo esson baarin tiskillä murjaista kommentti jossa henkilöitetään kaikki ne asiat mitä itse ei ymmärrä yhteen nimeen jolle voidaan sitten yhdessä likaisiin partoihin turista että joo näin se reiska on, kyllä se katainen meitä huijasti.

Mikään ei vituta niin paljon kuin tyhmät, yksinkertaiset ihmiset.[/QUOTE]

Väitätkö että Katainen on viisas? kutosen matikalla....

Kannattaa muistaa tämä ensi vaaleissa.se että persut ovat pahempia ei pelasta kokoomusta.

Kokoomus on tehnyt kiitettävän työn mahdottomassa tilanteessa, vasemmistoidioottien ympäröimänä.

Kataisen diplomatia ja kärsivällisyys pleasti Suomen väistämättömältä näyttävältä lamalta ja on pitänyt talouden vakaana. Tämä uroteko on varmistanut puolueen jatkopaikan seuraavassa hallituksessa.

[QUOTE="vieras.";29753740]Kokoomus on tehnyt kiitettävän työn mahdottomassa tilanteessa, vasemmistoidioottien ympäröimänä.

Kataisen diplomatia ja kärsivällisyys pleasti Suomen väistämättömältä näyttävältä lamalta ja on pitänyt talouden vakaana. Tämä uroteko on varmistanut puolueen jatkopaikan seuraavassa hallituksessa.[/QUOTE]

Nämä huutelijat ymmärtävät vain sen 8€, joka heidän lapsilisistään lähtee. Miksi turhaan miettimään sitä, ettei maan talous pysy kasassa nykytilanteella, kun se Katainen vain on niin paha ihminen. Se on helpompi ymmärtää.

[QUOTE="huoh";29753693] Mikään ei vituta niin paljon kuin tyhmät, yksinkertaiset ihmiset.[/QUOTE]

Minuakin vituttaa kutosen lyhyellä matikalla varustettu Katainen, mutta minkäs minä sille voin jos jotkut näkevät hänessä suurenkin neron.

[QUOTE="huoh";29753693]Huonosti koulutetun ja/tai vähä-älyisen ihmisen tunnistaa helpoiten näistä tyypillisistä "Katainen vei meidän rahat" ja "Katainen kusetti meitä" - jne. kommenteista. Kun ei ymmärrä yhteiskunnasta, taloudesta ja politiikasta yhtään mitään on helppo esson baarin tiskillä murjaista kommentti jossa henkilöitetään kaikki ne asiat mitä itse ei ymmärrä yhteen nimeen jolle voidaan sitten yhdessä likaisiin partoihin turista että joo näin se reiska on, kyllä se katainen meitä huijasti.

Mikään ei vituta niin paljon kuin tyhmät, yksinkertaiset ihmiset.[/QUOTE]

Mä en ymmärrä miksi jokainen poliittinen keskustelu on näitä helppojen lauseiden huutelijoita täynnä, tyyliin "Helsingin herrat kyykyttää palkansaajaa, Katainen-käteinen".
Pitäisi katsoa kokonaisuutta eikä tuijoteta joihinkin Kreikkaa-juttuihin, vaikka itse en koko EU:sta tai EMU:sta välitäkään, vielä vähemmän tukipaketeista.

480436_4738482259808_177713346_n.jpg

Mä en ymmärrä miksi jokainen poliittinen keskustelu on näitä helppojen lauseiden huutelijoita täynnä, tyyliin "Helsingin herrat kyykyttää palkansaajaa, Katainen-käteinen".
Pitäisi katsoa kokonaisuutta eikä tuijoteta joihinkin Kreikkaa-juttuihin, vaikka itse en koko EU:sta tai EMU:sta välitäkään, vielä vähemmän tukipaketeista.

"Ei tuijoteta joihinkin Kreikka-juttuihin"? Eli lakaistaan vaan maton alle asiat, jotka herättävät (syystä) kritiikkiä?

[QUOTE="äityli";29753707]Väitätkö että Katainen on viisas? kutosen matikalla....[/QUOTE]

:laugh:

Ei nyt unohdeta sitä, että Timo Soini, persefinnit, ei tiedä eroa prosentin ja prosenttiyksikön välillä. Ja leikki olevansa VTM. Ei nyt sellaista sentään pääministeriksi, joka ei ymmärrä prosenttilaskusta yhtään mitään.

Ei ollut matikka edes kutonen tällä jepellä.

[QUOTE="Wieras";29754925]:laugh:

Ei nyt unohdeta sitä, että Timo Soini, persefinnit, ei tiedä eroa prosentin ja prosenttiyksikön välillä. Ja leikki olevansa VTM. Ei nyt sellaista sentään pääministeriksi, joka ei ymmärrä prosenttilaskusta yhtään mitään.

Ei ollut matikka edes kutonen tällä jepellä.[/QUOTE]

en kannata soinia, mutta silti se istuu puolueen johdossa. entäs sinä ?

"Ei tuijoteta joihinkin Kreikka-juttuihin"? Eli lakaistaan vaan maton alle asiat, jotka herättävät (syystä) kritiikkiä?

Mua pännii myös tukipaketit, mutta ei Kreikka ole kuin pieni osa kaikista Suomen talouden ongelmista.

Kiina on mun mielestä isoin ongelma.

Katainen on aikamme suurin poliittinen nero, tulokset puhuvat puolestansa, vaikka kaikki eivät sitä tajua, mutta onneksi minä kuitenkin tajuan sen, olenhan fiksu ihminen, että Katainen on Jumalan lahja suomalaisille turvenuijille.

Yhteistyössä