Katainen tuhosi Suomen tulevaisuuden ja nyt sitten pakenee Brysseliin: se perkeleen Juudas.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja K kärventyköön helvetissä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras.";29752688]Meillä on onneksi loistoviisikko meitä pelastamassa seuraavalla hallituskaudella: Soini, Halla-aho, Hakkarainen, Oinonen, Kettunen. Saamme olla onnekkaita.[/QUOTE]

Älä unohda Kike Elomaata. =)

[QUOTE="Heli";29752807]Mielenterveyspotilaan mielestä Katainen on toimillaan vain edistänyt suomalaisten hyvinvointia.[/QUOTE]

Palstapersun röyhkeydellä taasen ei ole mitään rajaa. Käytä edes sellaisia nikkejä, joita muut eivät keskustelussa käytä.

Sinä et ole osannut perustella yhtään väitettäsi täällä.

[QUOTE="Heli";29752797]Täällä rupesi taas yksi mielenterveyspotilas keskustelemaan itsensä kanssa.[/QUOTE]

:D

Hienosti olet oppinut ulkoa nuo fraasit, joita toistelet ;)

Sen sijaan ET ole oppinut mm. sitä, että ketjuissa pitäisi käyttää vain yhtä nikkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen Heli;29752833:

Sen sijaan ET ole oppinut mm. sitä, että ketjuissa pitäisi käyttää vain yhtä nikkiä.

Katsopas vaan, kuka kirjoittikaan ensimmäisen kerran tässä ketjussa nimimerkillä Heli. Se et ollut ainakaan sinä.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen Heli;29752833:

Minä olen käyttänytkin vain yhtä nikkiä, mutta sinä ET ole oppinut, ettei toisen nikillä ruveta kirjoittamaan samaan ketjuun. Tyhmä. Voit siis säästä saarnasi itsellesi.

[QUOTE="Heli";29752861]Katsopas vaan, kuka kirjoittikaan ensimmäisen kerran tässä ketjussa nimimerkillä Heli. Se et ollut ainakaan sinä.[/QUOTE]

Monellakos nikillä oletkaan tässä ketjussa kirjoittanut?

[QUOTE="Heli";29752856]Mitäs pöllit mun nimimerkkini.[/QUOTE]

Et varmaan tiedä itsekään montaako nimimerkkiä olet täällä kaikkiaan käyttänyt. Yrityksesi esiintyä useampana ihmisenä ovat niin surullisen ilmiselviä, etten oikeastaan edes usko sinun luulevan kenenkään uskovan.

1028377.jpg

[QUOTE="Heli";29752894]Tasan yhdellä olen esiintynyt. Ei ole vaikeaa muistaa. Sinulla taitaa olla pahoja hahmotusongelmia.[/QUOTE]

K kärventyköön helvetissä! #1
reilu mies #4
vieras. #6
Veiras #9
Ruotsilla pyyhkii hyvin #15
veiras #26
Siilinjärven lapsinero #27
Kataisen viisikko #31
igicicxk #36

[QUOTE="Heli";29752856]Mitäs pöllit mun nimimerkkini.[/QUOTE]

Kokeillaan sitten vaihteeksi tätä ;)

Kun olet niin tykästynyt naisten nimiin, niin kenties sulla on naisellisia hepeneitäkin ;)

Taidat myös olla palstapervo.

Yhteistyössä