ÄLY HOI ÄLÄ JÄTÄ! Kumpi se tärkeempi asia on- turvallisuus vai se ettei lapsi viihdy.Alkuperäinen kirjoittaja 05.08.2005 klo 06:16 Tiku04 kirjoitti:Meillä tyttö vaihdettiin toisessa autossa reilu vuoden ikäisenä kasvot menosuuntaan.JA roisessa autossa istuu vieläkin selkämeno suuntaan etupenkillä.Toisessa asutossa oli pakko vaihtaa istuinta,kun ei tytsy viihtynyt yksin takapenkillä selkä menosuuntaan!
Mun lapsen henkeä ei voi rahassa mitata.. niin arvokas se minulle on. Ajellaan paljon kaupungissa joten en missään nimessä laittaisi lastani kasvot menosuuntaan vielä tässä vaiheessa, maksoi mitä maksoi. Jos en istuinta saisi liikuttais yleisillä sitten.Alkuperäinen kirjoittaja 05.08.2005 klo 12:52 Tiitiäisen äiti kirjoitti:Pakon sanelema juttu, kun pohjoismaitten ulkopuolelta ei saa turvaistuimia selkämeno suuntaan jotan turvakaukalosta suoraan naamamenosuuntaan ei ollut vaihto ehtoja Tais ois ollut jos oisin tullut suomesta ostaa, mutta sitten sille ois tullut turhan kallis hinta, vaikka noin turvallisuutta ajatellen olisitko mennyt maksamaan yli 1000 euroo turvaistuimesta
Helppohan se on sanoo, kun on kaupat heti vieressä mistä voi istuimen käydä ostamassa.Alkuperäinen kirjoittaja 05.08.2005 klo 13:00 vihastuttaa kirjoitti:\Mun lapsen henkeä ei voi rahassa mitata.. niin arvokas se minulle on. Ajellaan paljon kaupungissa joten en missään nimessä laittaisi lastani kasvot menosuuntaan vielä tässä vaiheessa, maksoi mitä maksoi. Jos en istuinta saisi liikuttais yleisillä sitten.Alkuperäinen kirjoittaja 05.08.2005 klo 12:52 Tiitiäisen äiti kirjoitti:Pakon sanelema juttu, kun pohjoismaitten ulkopuolelta ei saa turvaistuimia selkämeno suuntaan jotan turvakaukalosta suoraan naamamenosuuntaan ei ollut vaihto ehtoja Tais ois ollut jos oisin tullut suomesta ostaa, mutta sitten sille ois tullut turhan kallis hinta, vaikka noin turvallisuutta ajatellen olisitko mennyt maksamaan yli 1000 euroo turvaistuimesta
MUA ÄRSYTTÄÄ TOLLASET IHMISET JOTKA TÄÄLLÄ HAUKKUU MEITÄ VANHEMPIA HUONOIKSI...MÄ TASAN TARKKAA RAKASTAN TOTA LASTA IHAN YHTÄ PALJON KUN SINÄKIN OMAASI.JOKA VUOSI TURVAISTUINTEN LAATU VAAN PARANEE MÄ EN LASTA MIHIN TAHANSA ISTUIMEEN LAITTAIS.SITÄ MÄ EN YMMÄRRÄ ETTÄ OSTETTAAN JOKU 5-10V. VANHA ISTUIN LAPSELLE...KUN LÖYTYY PALJON TURVALLISEMPIAKIN.MIETTIKÄÄ ENSIN KUN RUPEETTE AUKOMAAN PÄÄTÄNNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja 05.08.2005 klo 14:13 vihastuttaa kirjoitti:no joo.. eniten kai ihmetyttää ihmiset jotka vain mukavuussyistä vaarantavat lapsensa hengen. Sinä varmaan kuitenkin ostaisit kunnollisin istuimen jos siihen olisi mahdollisuus.
niinpä. enkä usko että lapsi huutaa 200 km putkeen. Ja vaikka huutaisikin, ei se siihen kuole.Alkuperäinen kirjoittaja 06.08.2005 klo 13:09 vihastuttaa kirjoitti:Tikulle: Mä en kans ymmärrä tuollaisia vanhempia jotka vaarantavat oman lapsensa hengen vaikkei mikään pakko olis.. Jos lapsesi huutaa 200 km koko matkan(mitä epäilen kyllä) mikset liiku vaikka junalla.
Te mulle täällä keuhkootte...ja miks just mulle häh?????Täällä moni muu vaihtanut muksunsa paljon aikaisemmin,kun minä kasvot menosuuntaan.Mä en vaaranna lapseni henkeä millään tavalla!!!!Ja se että mulla on nyt kasvot menosuuntaan istuin,ei tarkota sitä että ajetaan nyt sit kolari!!!Ja se että jos rekka ajaa teiän TÄYDELLISTEN YLI JOLLA MUSKU SELKÄ MENOSUUNTAAN,NIIN SIINÄ ON IHAN SAMA SILLO ONKO NAAMA MENOSUUNTAAN VAIKO KASVOT!!!!Mä en todellakaan oo ainoo,joka on ostanut tuolin kasvot menosuuntaan.VAikka taas vähän siltä tuntuu.Teillä on sitten rahaa ostaa sellanen auto jossa ipanat voi istuu selkä menosuuntaan niin pitkään kun haluaa.Toisin kun meillä.ja vähän vaikee on liikkua jossain junalla kun ei liiku sellassia.JA ette usko että muksu huutaa autossa jos istuu yksin selkä menosuuntaan!!!!!!!????????????nii joo eihän siihen kuole jos laspi huutaa koko matkan suoraa huutoa???eikä saa hnekä...nii joo.ihminenhän voi olla hengittämättä vaik kuin kauan!!!VIT...IHAN SAMA!!!!!!!!!!Te nyt mua haukutte kun mä satuin sanomaan vastaa!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja 06.08.2005 klo 13:35 äippänä minäki kirjoitti:Joo älä Tiku keuhkoa tyhjästä.
se koira älähtää johon kalikka kolahtaa..!! Tiedät varmaan tehneesi väärin kun noin hermostuit.Alkuperäinen kirjoittaja 06.08.2005 klo 15:21 Tiku04 kirjoitti:\Te mulle täällä keuhkootte...ja miks just mulle häh?????Täällä moni muu vaihtanut muksunsa paljon aikaisemmin,kun minä kasvot menosuuntaan.Mä en vaaranna lapseni henkeä millään tavalla!!!!Ja se että mulla on nyt kasvot menosuuntaan istuin,ei tarkota sitä että ajetaan nyt sit kolari!!!Ja se että jos rekka ajaa teiän TÄYDELLISTEN YLI JOLLA MUSKU SELKÄ MENOSUUNTAAN,NIIN SIINÄ ON IHAN SAMA SILLO ONKO NAAMA MENOSUUNTAAN VAIKO KASVOT!!!!Mä en todellakaan oo ainoo,joka on ostanut tuolin kasvot menosuuntaan.VAikka taas vähän siltä tuntuu.Teillä on sitten rahaa ostaa sellanen auto jossa ipanat voi istuu selkä menosuuntaan niin pitkään kun haluaa.Toisin kun meillä.ja vähän vaikee on liikkua jossain junalla kun ei liiku sellassia.JA ette usko että muksu huutaa autossa jos istuu yksin selkä menosuuntaan!!!!!!!????????????nii joo eihän siihen kuole jos laspi huutaa koko matkan suoraa huutoa???eikä saa hnekä...nii joo.ihminenhän voi olla hengittämättä vaik kuin kauan!!!VIT...IHAN SAMA!!!!!!!!!!Te nyt mua haukutte kun mä satuin sanomaan vastaa!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja 06.08.2005 klo 13:35 äippänä minäki kirjoitti:Joo älä Tiku keuhkoa tyhjästä.
pikkasen meni yli hilseen toi raivokohtaus... Totta, jos rekan alle sattuu jäämään, niin siinä ei oikein mikään pelasta, mutta yleisempiä on perus peltikolarit joissa istuimella on todellakin väliä. Anteeks jos susta tuntuu siltä, että pelkästään sulle paasaan. En ymmärrä ketään kuka omien korviensa takia laittaa lapsen vaaraan. Ja miksi sen lapsen pitää yksin istua takana? onko teillä edessä turvatyyny? jos on niin eikö sitä saisi mitenkään pois?Alkuperäinen kirjoittaja 06.08.2005 klo 15:21 Tiku04 kirjoitti:\Te mulle täällä keuhkootte...ja miks just mulle häh?????Täällä moni muu vaihtanut muksunsa paljon aikaisemmin,kun minä kasvot menosuuntaan.Mä en vaaranna lapseni henkeä millään tavalla!!!!Ja se että mulla on nyt kasvot menosuuntaan istuin,ei tarkota sitä että ajetaan nyt sit kolari!!!Ja se että jos rekka ajaa teiän TÄYDELLISTEN YLI JOLLA MUSKU SELKÄ MENOSUUNTAAN,NIIN SIINÄ ON IHAN SAMA SILLO ONKO NAAMA MENOSUUNTAAN VAIKO KASVOT!!!!Mä en todellakaan oo ainoo,joka on ostanut tuolin kasvot menosuuntaan.VAikka taas vähän siltä tuntuu.Teillä on sitten rahaa ostaa sellanen auto jossa ipanat voi istuu selkä menosuuntaan niin pitkään kun haluaa.Toisin kun meillä.ja vähän vaikee on liikkua jossain junalla kun ei liiku sellassia.JA ette usko että muksu huutaa autossa jos istuu yksin selkä menosuuntaan!!!!!!!????????????nii joo eihän siihen kuole jos laspi huutaa koko matkan suoraa huutoa???eikä saa hnekä...nii joo.ihminenhän voi olla hengittämättä vaik kuin kauan!!!VIT...IHAN SAMA!!!!!!!!!!Te nyt mua haukutte kun mä satuin sanomaan vastaa!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja 06.08.2005 klo 13:35 äippänä minäki kirjoitti:Joo älä Tiku keuhkoa tyhjästä.
Euroopassa asuvana tiedàn ettà tààltà ainakin ranskasta sekà slovakiasta saa istuimia jotka ovat selkà menosuuntaan.Alkuperäinen kirjoittaja 05.08.2005 klo 12:52 Tiitiäisen äiti kirjoitti:Pakon sanelema juttu, kun pohjoismaitten ulkopuolelta ei saa turvaistuimia selkämeno suuntaan jotan turvakaukalosta suoraan naamamenosuuntaan ei ollut vaihto ehtoja Tais ois ollut jos oisin tullut suomesta ostaa, mutta sitten sille ois tullut turhan kallis hinta, vaikka noin turvallisuutta ajatellen olisitko mennyt maksamaan yli 1000 euroo turvaistuimesta