kasvohoidoista kysymys

• Viestiketjun aloittaja kuiva iho
  • Ensimmäinen viesti
kuiva iho
kuinka moni on käyny? onko yhdestä kerrasta mitään hyötyä? miten pitäisi valita? tuleeko naama kirkuvanpunaseks, niinkun jossain ohjelmassa näyttivät?
kannattaako mennä kosmetologille ja onko esim.kylpylöiden tekijät alansa ammattilaisia?

mies lupas kustantaa kunhan päätän mitä haluan!

Sone
Se kuinka usein ja minkälaista hoitoa tarvitset riippuu ihan sinun ihosta. Kosmetologi analysoi sinun ihon ja sen tarpeet ja sen mukaan tekee hoitosuunnitelman yhdessä sinun kanssa. Jos on tois paljon putsattavaa ihossa niin kyllä silloin yleensä iho punoittaa jonkun verran hoidon jälkeen.

Yhdestäkin kerrasta on hyötyä, saat puhtaamman ja raikkaamman ihon. Kotihoitokin helpottuu. Riippuu paljon ihosta miten hoitoon reagoi. Jos tehdään ihonpuhdistus samalla, niin toki punasuutta voi olla, yleensä kyllä naamion aikana rauhottuu.
On olemassa paljon erilaisia kasvohoitoja, vähän sen mukaan kannattaa valita mitä ensisijaisesti haluaa, puhdistusta, kosteutusta, elvytystä jne.
Kylpylöissä olevat tekijät on myös kosmetologeja eli osaavat kyllä hommansa.
Jos ei tiedä varmasti mitä oikein haluaisi, niin rohkeesti kysyyn ammattilaisen mielipidettä. :)

Mä suosittelen kasvohoitoa. Helpottaa omaakin putsailua, kun saa enimmät epäpuhtaudet pois ja iho tulee paremman tuntuseks. Saattaa vähän punottaa vähän aikaa, mut on kyllä sen arvoista. Hoitokerrat riippuu sun ihosta ja sen tarpeista. Kovin epäpuhdasta ihoa ei kuntoon saa yhdellä käynnillä.

Mä menisin mieluusi kasvohoitoon, jos joku maksais. Ite en raski nyt, kun ei oikein o tuloja. Kampaajallakin on toki kiva käydä... Noista kahdesta valkkaisin kuiten tuon kasvohoidon, siitä kun tulee enempi hemmoteltu fiilis. :)

kuiva iho
oisko tänään lisää kokemuksia? hintoja?
kun oon täysin ummikko kauneudenhoidon asioissa, miten valita oikee hoito? tekee tiukkaa muistaa rasvata iho päivittäin...

Mä oon käynyt sellasessa pikakasvohoidossa muutaman kerran ja siitä olen tykännyt. Ei ole naama mennyt punaiseksi. Hinta on n.30?. Virkistää ihanasti ja kasvot on ihanan pehmeän tuntuiset ja näköiset.:)

Yhteistyössä