?
?
Vieras
Onko kenelläkään kasvissyöjällä kokemusta tuosta karppauksesta? Itse olen 15-vuotta elänyt lakto-ovo-vege-ruokavaliolla. Tuo karppaus-juttu kiinnostaisi, mutta onko se edes mahdollista, jos ei halua syödä lihaa? Kyllähän tietysti esim. soijasta, munista ja maitotuotteista saa niitä proteiineja myös..