C
ccc
Vieras
Gl on eri asia kun tärkkelys! Keitetyssä perunassa on vähemmän tärkkelystä edelleenkin, kun tummassa riisissä! riisissä pari lähes 80, perunassa alle 20
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Mutta tumman riisin tärkkelys ei ole elimistössä sokeria, kuten perunan.
Alkuperäinen kirjoittaja näin':Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Mutta tumman riisin tärkkelys ei ole elimistössä sokeria, kuten perunan.
Kyllä se vaan on.
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Onko mikään ihme, jos yrittää omalla kokemuksella pärjätä, että ei onnistu?
Ihminen on maailman tutkituin eläin. Aivan jokaista idioottimaista diettiä ei kannata kokeilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Onko mikään ihme, jos yrittää omalla kokemuksella pärjätä, että ei onnistu?
Ihminen on maailman tutkituin eläin. Aivan jokaista idioottimaista diettiä ei kannata kokeilla.
Nimenomaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Onko mikään ihme, jos yrittää omalla kokemuksella pärjätä, että ei onnistu?
Nimenomaan =)
Nyt siis ette puhu karppauksesta, sillä se ei ole idioottimainen dieetti. Vaan hyvin terveellinen.
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Gi:ä tuijottamalla mennään usein metsään, sillä gi:iin vaikuttaa huomattavasti enemmän muut tekijät, kuin lähdeaineet. Ruokien valmistustapa, kypsyysaste ja aterian sisältö vaikuttaa hiilarien imeytymiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Onko mikään ihme, jos yrittää omalla kokemuksella pärjätä, että ei onnistu?
Nimenomaan =)
Nyt siis ette puhu karppauksesta, sillä se ei ole idioottimainen dieetti. Vaan hyvin terveellinen.
Nimenomaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Onko mikään ihme, jos yrittää omalla kokemuksella pärjätä, että ei onnistu?
Nimenomaan =)
Nimenomaan =)
Karppaus on vitsi.
Alkuperäinen kirjoittaja vastauksia:http://biovita.fi/suomi/terveyssivut/gijagk.html
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Kokeile, lakkaat vitsailemasta!
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja vastauksia:http://biovita.fi/suomi/terveyssivut/gijagk.html
Toi tekstihän on kirjoitettu aivan paskasti.
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Kokeile, lakkaat vitsailemasta!
Kokeile mitä?
Tänäpäivänä karppaus tarkottaa ihan mitä vain. Yleensä sitä, että harrastetaan muodikasta ruokavalion tarkkailua, eikä tehdä yhtään mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle ei oo vieläkään selvinnyt, miten ns. "hyväkarppaus" eroaa virallisterveellisestä ruokavaliosta. Voisko joku valaista? Valkoista viljaahan ei kukaan varsinaisesti suosittele. Onko ero kevyttuotteissa vai missä?
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Sinä se jaksat jauhaa ja jankuttaa...
Onko sulla jotain sitä vastaan että toiset karppaa?
Oletko itse kokeillut?
Minä karppaan ja voin hyvin:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Sinä se jaksat jauhaa ja jankuttaa...
Onko sulla jotain sitä vastaan että toiset karppaa?
Oletko itse kokeillut?
Minä karppaan ja voin hyvin:hug:
Oho,menipäs pieleen nää "lainaukset" :ashamed:
mut tää teksti oli siis sulle: näin
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Ihanaa! Taas karppitappelu!