KARPPAUS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammam

Vieras
tästä on ollut jo vaikka kuinka monta aloitusta, tiedän.
ärsyttää

mutta kertokaa joku mulle mitä tää karppaus niinkuin konkreettisesti on?
sen tiedän että jätetään esim jauhot ja sokeri pois..
jos haluasin laihtua esim 15kg, niin kuinka mun kannattaa tää karppaus aloittaa? kuinka nopeasti paino alkaa tippua?
mulla olis tosi paljon, mitä haluaisin tietää.
auttakaa joku mua.

mitä esim voin syödä? tai kannattaa
aamupala, päivällinen, iltapala

kuinka paljon on ''pakko'' syödä päivässä, ja mitä?

Aloittaisin laskemalla ainostaan hiilarit, en kaloreita. Syö 3 kunnollista ateriaa päivässä, syö kunnes olet täynnä. Koosta ruokasi vihanneksista (ei peruna ), lihasta, kalasta, munista, voista, kermasta ja juustoista.

Tässä esimerkkipäivä:

Aamupala: Mantelileipä (1 dl mantelijauhetta + 1 muna, vähän leivinjauhetta, sekoita ja paista pannulla ), päälle voita ja täysrasvaista juustoa tms.

Lounas: Kylkisiivuja + 2 kananmunaa, teetä/kahvia kuohukermalla

Päivällinen: Kalaa kuohukermakastikkeessa (paista aina voissa ), keitettyjä vihanneksia

Sitten kun paino alkanu laskemaan voit hitaasti lisätä vähän hiilareita niin että painon lasku kuitenkin jatkuu. Alle 20 g hiilareilla en olisi yli 2 viikkoa.

Hiilarilähteet voit valita ite, jos kestät viljaa hyvin ni miks ei pieni ruisleipämäärä ois ok. Laske vaan ne hiilarit. Esim. mulle on optimaalista syödä n. 50 g/päivä.

Täältä voit kattoo eri tuotteiden hiilaripitoisuuksia: www.fineli.fi

lähen ihan mielenkiinnosta kokeileen. huomisesta lähtien, jos aamulla syön esim 1 tai 2 palasta ruisleipää tai kanamunaa
päivällä joku liha ruoka salaatilla
iltasin en ole tottunut syömään yleensä mitään, mutta jos tekee miele niin esim salaattia.
kuulostaako hyvältä? sallitulta?

Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
"Kofeiini voi vaikuttaa insuliiniin nostavasti ja näin vaikuttaa verensokerin heilahteluun(--> nälän tunne ja painon laskun pysähtyminen). "

http://karppaus.info/wiki/index.php?title=Karppaamisen_FAQ#Ongelmia

ok, kiitos! :)

Yhteistyössä