Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ruttis, rehellisesti: väitätkö todellakin, ettei VOI olla ihmisiä joille karppaus ei sovi? Jos itsestä tuntuu ettei karppaaminen innosta, niin eikö silloin ole ihan ok sanoa ettei ole karppaajaksi? Miksei saisi laihduttaa kuten haluaa, ilman että heti tuomitaan että sä nyt teitkin sen väärin ja siksi et onnistu? Jos noudattaminen on hankalaa niin minusta se on ihan pätevä syy sille ihmiselle todeta ettei ole hänen juttunsa. Vai eikö?
No mutta tottakai kukin syö niinkun tykkää. En mä kenellekään tuputa mun valintoja, mutten myöskään tykkää, jos ne tuomitaan ilman mitään syytä
no elä siekään tuomitse jos joku kokee ettei karppaus sovi
mie voin sanoa tuntevani ihmisen jolle karppaus ei sovi. hänelle se ei tosiaankaan sovi mitenkään vaan hän voi helvetin huonosti jos hän karppaa. oli sitte hyväkarppi, pahakarppi tai kiihkokarppi.
mutta sen oon pannu nyt merkille tästä ketjusta että pari mustaa nikkiä on kyllä aika vittumaisella ja erityisen piikikkäälläkin päällä tänään. toitotetaan että jokaisen oma valinta, mutta jos joku erehtyy olemaan eri mieltä niin lynkataan ja piilovittuillaan.
sori nyt mutta jos karppaus johtaa siihen, että asiasta erimieltä oleviin suhtaudutaan näin ynseästi ja penseästi, että se ajattelumaailma muodostuu karppauksen vuoksi tommoseksi, niin empä mie sittenkään taia karppaukseen ryhtyä. tykkään oman pääni sisällöstä kuitenki tällä hetkellä niin paljon etten halua muuttua...
:/