Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Älä kysy liika vaikeita, ei millään voi muistaa eilisiä syömisiä. :ashamed:Pitäisi laittaa joku päivä ylös että mitä syö. Yhteen aikaan mä käytin kalorilaskurin sivua, merkitsin ylös. Tai siis, periaatteessavieläkin, mutten muista merkitä. :snotty:
Nyt ei ehdi, kun pitäis lähtä kauppaan ostaa vieraille tarjottavaa. Mutta tässä vaan istun. :saint: Mutta, ainakin kreikkalaista/turkkilaista jogurttia jossain muodossa. Vähärasvaista lihaa. Maitorahkaa, raejuustoa. Niin, ja sitä sun rakastamaa parsakaalia, vai muitanko oikein että se oli sun lempparia?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Älä kysy liika vaikeita, ei millään voi muistaa eilisiä syömisiä. :ashamed:Pitäisi laittaa joku päivä ylös että mitä syö. Yhteen aikaan mä käytin kalorilaskurin sivua, merkitsin ylös. Tai siis, periaatteessavieläkin, mutten muista merkitä. :snotty:
Laita nyt suunnilleen,tahtoo tietää niin en näkemättä tuomitse![]()
Alkuperäinen kirjoittaja urheilija:Tänä aamuna söin kaksi kananmunaa, kuusi palaa ruisleipää, 0,5 litraa uuniomena jugurttia, puolikkaan kurkun, tomaatin, puoli litraa teetä, 4 cm purjosipulia ja neljännespussin hyvää makumaasta karkkeja. Maitoa vielä päälle.
Vähän huonosti alkoi päivä, kun otin eilen illalla iltapalaksi ison tulisen pitsan ja puolikkaan kebapin. Ne painaa vielä vähän, mutta silloi tällöin sellaiset voi sallia. Ainakin niin kauan, kun ne ei näy missään.
Alkuperäinen kirjoittaja urheilija:Tänä aamuna söin kaksi kananmunaa, kuusi palaa ruisleipää, 0,5 litraa uuniomena jugurttia, puolikkaan kurkun, tomaatin, puoli litraa teetä, 4 cm purjosipulia ja neljännespussin hyvää makumaasta karkkeja. Maitoa vielä päälle.
Vähän huonosti alkoi päivä, kun otin eilen illalla iltapalaksi ison tulisen pitsan ja puolikkaan kebapin. Ne painaa vielä vähän, mutta silloi tällöin sellaiset voi sallia. Ainakin niin kauan, kun ne ei näy missään.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Nyt ei ehdi, kun pitäis lähtä kauppaan ostaa vieraille tarjottavaa. Mutta tässä vaan istun. :saint: Mutta, ainakin kreikkalaista/turkkilaista jogurttia jossain muodossa. Vähärasvaista lihaa. Maitorahkaa, raejuustoa. Niin, ja sitä sun rakastamaa parsakaalia, vai muitanko oikein että se oli sun lempparia?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Älä kysy liika vaikeita, ei millään voi muistaa eilisiä syömisiä. :ashamed:Pitäisi laittaa joku päivä ylös että mitä syö. Yhteen aikaan mä käytin kalorilaskurin sivua, merkitsin ylös. Tai siis, periaatteessavieläkin, mutten muista merkitä. :snotty:
Laita nyt suunnilleen,tahtoo tietää niin en näkemättä tuomitse![]()
Kukkakaalia, juustoa...
Perhana, kissa karkasi. |O Mä jatkan myöhemin....
Alkuperäinen kirjoittaja outcider:kebab kuuluu, sekä karppaus.infon sivulla oleva herkullinen rahka-pohjainen pitsa, nam![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:Alkuperäinen kirjoittaja outcider:kebab kuuluu, sekä karppaus.infon sivulla oleva herkullinen rahka-pohjainen pitsa, nam![]()
mä tykkään siitä juusto pohjasta![]()
kebab salaattia menee aika usein
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Sen verran kommentoin,etten voisi ikinä vetää munakasta aamiaisella.
Enkä kyllä jauhelihakastiketta salaatilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:Alkuperäinen kirjoittaja outcider:kebab kuuluu, sekä karppaus.infon sivulla oleva herkullinen rahka-pohjainen pitsa, nam![]()
mä tykkään siitä juusto pohjasta![]()
kebab salaattia menee aika usein
Ei uppois kebab muhun,paitsi silloin tällöin ja sen pitää olla rullakebab silloin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vivian:No mun esimerkkipäivä vois näyttää tältä:
Aamupala: Marjasmoothie (rasvaton maustamaton jogurtti, mustikoita, auringonkukansiemeniä )
Lounas: kalaa/kanaa, höyrytettyjä kasviksia, vihreää salaattia
Välipala: raejuusto-tonnikalamössöä (lempparia! )
Päivällinen: Kun nyt tuli kebabista puhe niin esimerkiksi kebabsalaattiKebab on mun lempparia, ennen oli iskender mutta nyt pyydän iskenderin ilman leipäpaloja ja ekstrasalaatilla
![]()
Iltapala: teetä, joku hedelmä, mahdollisesti täysjyväleipä kalkkunalla tai sitten tonnikalaa ja tomaattia tms.
Mä siis syön joskus täysjyväleipää tai pastaa, mutta tosi harvoin ja yleensä jos syön leipää niin yksi leipä/vrk. Ja koska olen laihiksella tässä samalla niin siksi voi näyttää niukalta noi mun syömiset. Mutta tuollaiselta se aboutiarallaa näyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Jaa että kuuluuko kebab ja pitsa karpin ruokavalioon?
Terveellistä..
Ei taida ihan olla karpin aamupalakaan?![]()